2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
آیا فصل چهارم سریال های بچه مهندس و از سرنوشت جذاب خواهد بود

آیا فصل چهارم سریال های بچه مهندس و از سرنوشت جذاب خواهد بود

دو سریال پرطرفدار به فصل چهارم رسیده اند اما آیا می توانند موفقیت های قبلی خود را تکرار کنند؟

دوات آنلاین -سریال های بچه مهندس و از سرنوشت دو مجموعه بسیار پربیننده و پرطرفدار هستند که هر دو بعد از اتمام فصل سوم همچنان ادامه خواهند داشت اما آیا تکرار موفقیت های گذشته برای آنها کار ساده ای خواهد بود؟

پوستر سریال از سرنوشت

داستانی برای سه فصل

هر دو سریال از همان ابتدا برای سه فصل طراحی شده بودند. بچه مهندس قرار بود در فصل اول به کودکی، در فصل دوم به نوجوانی و در فصل سوم به جوانی جواد جوادی بپرداز. همین روند در سریال از سرنوشت نیز در مورد هاشم و سهراب طی شد و ما در مورد هر سه شخصیت شاهد بودیم کجا و چگونه رشد کردند و به چه مرحله ای رسیدند.

 

فصل چهارم سریال بچه مهندس اکنون در حال فیلمبرداری است و در انتهای سریال از سرنوشت نیز نوشته شد این داستان ادامه دارد؛ اما آنچه در فصل چهارم این مجموعه ها شاهد خواهیم بود اتفاقاتی تازه است که از ابتدا طراحی نشده بود و همین مسئله ممکن است این ابهام را به وجود بیاورد که فاز چهارم این سریال ها نتواند گیرایی و جذاب قبلی را داشته باشد.

 

پیش از این سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی نیز از همان ابتدا در سه فصل طراحی، ساخته و پخش شد و بعد از آن دیگر خبری از فصل های بعدی نبود. زیرا داستان در همانجا به پایان رسید. همین اتفاق درباره سریال ستایش نیز رخ داد و بعد از اتمام فصل سوم این مجموعه عوامل آن اعلام کردند داستان آنها به پایان رسیده و دیگر دلیلی برای ساخت فصل چهارم ستاش وجود ندارد. در سریال پایتخت و نون-خ وضع کمی متفاوت است، زیرا ژانر آنها با یکدیگر کاملا متفاوت است.

 

بیشتر بخوانید: شباهت ها و تفاوت های سریال از سرنوشت با بچه مهندس

 

بنابراین کار عوامل دو مجموعه از سرنوشت و بچه مهندس برای فصل چهارم بسیار دشوار است اما نویسندگان هر دو سریال ثابت کرده اند بسیار توانا هستند و می توانند داستان هایی جذاب و پرکشش را طراحی کنند و بنویسند.

عکسی از سریال بچه مهندس

حضور بازیگران ثابت

یکی از عوامل موفقیت هر دو سریال بازیگرانش هستند. کیسان دیباج، دارا حیایی و روزبه حصاری توانستند مخاطبان را به خوبی با خود همراه کنند. این سه بازیگر در واقع مهره های اصلی محسوب می شوند که پتانسیل همراه کردن مخاطب با خود را دارند اما این همه ماجرا نیست. همان طور که در مجموعه لیسانسه ها دیدیم با وجود ثابت بودن بازیگران فصل سوم این سریال نتوانست مانند دو فاز قبلی خود موفق باشد.

 

 آنچه که تاکنون از نویسندگان و کارگردانان این سریال ها دیده ایم این است که آنقدر توانا هستند که بتوانند فصل چهارم سریال های خود را با موفقیت روانه آنتن کنند البته در سریال بچه مهندس اوضاع کمی فرق می کند زیرا کارگردان آن تغییر کرده است البته از سرنوشت نیز همین اتفاق را در فصل دوم تجربه کرده بود؛ تجربه ای که موفق بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
fafa 1399/09/16
از سرنوشت عالیه مطمئنم فصل چهارشم بهترینه💜💜💜💜💜💜💜 البته من بچه مهندس رو هم دوست داشتم و دنبال میکردم👌🏻
ناشناس 1399/09/15
از سرنوشت شاید اما بچه مهندس فصل سومشم خوب نبود که حال بخواد چهارمش خوب بشه
وارش 1399/09/15
هر دو سریال عاللللللللللللییییییییییییییی ❤❤❤
ناشناس 1399/09/15
موفق میشن بابا ازسرنوشت ک عشقه،بچه مهندسم خوبه ، ممنون ک انقد قشنگ مینویسین و ممنون ک انقد قشنگ بازی میکنین این سریال ها علاوه بر اینکه مدیون فیلمنامه خوب هستن با بازی عالی بازیگرا میدرخشن⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.