2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
فریبا نادری؛ یک سلبریتی با نقش های به یادماندنی

فریبا نادری؛ یک سلبریتی با نقش های به یادماندنی

فریبا نادری بازیگری پرطرفدار است که بیشتر او را با سریال ستایش می شناسیم اما او کارش را از کجا شروع و چه مسیری را طی کرد؟

دوات آنلاین -فریبا نادری با بازی در نقش پری سیما در سریال ستایش در ذهن خیلی ها مانده است و البته حضورش در سریال از سرنوشت نیز مورد توجه قرار گرفته است اما این بانوی هنرمند و سلبریتی بی حاشیه چگونه توانست در بازیگری موفق شود؟

فریبا نادری یک سلبریتی محبوب است

شروع کار فریبا نادری با مسعود رسام

فریبا نادری که متولد 23 فروردین سال 1363 است در رشته گرافیک درس خوانده و بازاریابی اولین شغل او بود. وی بازیگری را به صورت حرفه ای از سال 83 با بازی در سریال مروارید سرخ شروع کرد. این سریال ساخته مرحوم مسعود رسام بود که در 26 قسمت از شبکه 5 پخش شد.

 

نادری در طول دوران بازیگری خود در دو سریال دیگر به کارگردانی مسعود رسام حضور داشت و البته رسام همسر او نیز بود. سریال های بزرگ مرد کوچک و غیرمحرمانه دو مجموعه دیگری بود که در آنها نادری با رسام همکاری داشت و هر دو در سال 1387 تولید شدند.

فریبا نادری در نقش های به یادماندنی بازی کرده است

فریبا نادری در این سال‌ها در مجموع در 22 سریال بازی کرده است و در کارنامه او سریال هایی در ژانرهای مختلف دیده می شود. او در سال 85 در سریال گل بارون زده بازی کرد و دومین اثر را در کارنامه اش به ثبت رساند اما سومین سریال این بانوی هنرمند با نام من و پوتی مربوط به کودک و نوجوان بود.

 

نادری بازی در سریال تاریخی سال های مشروطه را در کارنامه اش دارد و در مجموعه طنز چک برگشتی نیز بازی کرده است و این نشان می دهد برای بازی در ژانرها و نقش های مختلف توانایی دارد.

 

پری سیمای سریال ستایش نقشی به یادماندنی

فریبا نادری که تا سال 92 توانسته بود در سریال های مختلف از جمله فاکتور هشت، از یاد رفته، آسمان همیشه ابری نیست، راه طولانی و ... بدرخشد در این سال نقشی به یادماندنی را بازی کرد. او در فصل دوم سریال ستایش در نقش پری سیما ظاهر شد.

 

نادری که نقش های مثبت را قبلا تجربه کرده بود حالا نقش زنی بدجنس، دسیسه چین و جنایتکار را بازی می کرد. چهره واقعی پری سیما در سریال ستایش 3 کاملا نمایان شد و نشان داد برای رسیدن به ثروت از هیچ خشونت و جرمی ابا ندارد. بازی در این نقش شهرت بسیار زیادی را برای نادری به همراه داشت اما او با واکنش های منفی هم مواجه شد. این واکنش ها مربوط به مخاطبانی بود که از پری سیما بیزار بودند.

نقش های فریبا نادری در سریال های ستایش و از سرنوشت در یادها ماند

حضور در سریال از سرنوشت

بازی در نقش الهام در سریال از سرنوشت تجربه دیگری برای فریبا نادری بود. او بعد از پخش سریال ستایش ۳ بار دیگر بر صفحه تلویزیون ظاهر شد اما این بار در نقشی مثبت. زنی مهربان که مادرخوانده سهراب است. خودش در این باره گفته است بعضی ها باور نمی کردند او به این مهربانی باشد و گمان می کردند مانند پری سیما خشن و منفی است.

 

فریبا نادری در سینما

نادری بیشتر در سریال های تلویزیونی بازی می کند و در تمام این سال ها فقط در ۷ فیلم سینمایی حضور داشته و پرکارترین سال فعالیت او در سینما سال 1394 است که در ۴ فیلم بازی کرد. کارهای سینمایی نادری به این شرح است:

۱۳۹۵    لامبورگینی ساخته محمد اسدنیا 

۱۳۹۴    دریاکنار ساخته آرش معیریان

۱۳۹۴    من و شارمین ساخته بیژن شیرمرز

۱۳۹۴    مشکل گیتی ساخته بهرام کاظمی

۱۳۹۴    در راه خانه عروس ساخته افشین صادقی           

۱۳۹۰    ساده دل ساخته محسن منشی زاده        

۱۳۸۹    شرط ازدواج ساخته محسن منشی زاده  

 

فریبا نادری، آرام و بی حاشیه

نادری در تمام این سال ها در کمال آرامش و به دور از حاشیه به بازیگری  پرداخته و همین هم باعث شده به یک سلبریتی محبوب تبدیل شود. او همراه همسرش مهرداد طباطبایی و دخترش زندگی خانوادگی خوش و سعادتمندانه دارد.

 

نادری درباره دخترش یارا گفته است: دلم می خواهد فرزندم انسان خیلی خوبی باشد و مفید باشد برای خودش و امیدوارم که مثل نوجوانی من نباشد و از تجربه های آدم های موفق در زندگی اش استفاده کند و تجربه پذیر باشد و دلم نمی خواهد ریسک کند و وارد یک سری خطرات در زندگی اش شود و مثل من نباشد که وقتی همه می گفتند اشتباه می کنی من نمی پذیرفتم.

 

نادری در فضای مجازی نیز فعال است و طرفداران زیادی دارد اما در این محیط نیز از جنجال به دور است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
سارا 1400/09/10
من هم خیلی دوستشون دارم انشاالله همیشه موفق و تندرست و خوشبخت در کنار عزیزانشون عمر طولانی و باعزت داشته باشند.
ثنا 1399/08/29
خانم نادری خیلی خیلی بازیگر خوب و عالی هستن .. ایشون یکی از بازیگرای مورد علاقه من و بیشتر دوستامن .. امیدوارم هرجا که هستن موفق و تندرست باشن 😍❤

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.