2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
خلاصه‌ای از داستان کامل سریال ستایش از فصل 1 تا 3

خلاصه‌ای از داستان کامل سریال ستایش از فصل 1 تا 3

شروع داستان ستایش 3 ، سال‌های ابتدایی دهه ۶۰ است و ادامه آن به سال‌های اخیر می‌رسد.

دوات آنلاین-سریال ستایش یکی از پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیون است که حالا به فصل سوم رسیده است و همه منتظر هستند ببینند تکلیف ستایش و حشمت فردوس چه می‌شود. در ادامه داستان سریال ستایش از فصل اول آمده است می‌توانید این داستان را دنبال کنید:

 

فصل اول سریال ستایش

ستایش با بازی نرگس محمدی دختری جوان که برادرش به نام محمد با بازی مهدی سلوکی از سربازی فرار می‌کند و تحت تعقیب قرار می‌گیرد. ستایش از دوست برادرش به نام طاهر فردوس که نقش او را مهدی پاکدل بازی می‌کرد، کمک می‌خواهد. طاهر به محمد پناه می‌دهد و سپس او را به‌سمت مرز می‌فرستند از کشور خارج شود اما محمد در مرز کشته شده و طاهر به زندان می‌افتد.

 

بعد از این اتفاق خانواده محمد رضایت می‌دهند تا طاهر از زندان آزاد شود. طاهر که عاشق ستایش شده است به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد. این در حالی است که هر دو خانواده با این وصلت مخالف هستند و پدر طاهر به نام حشمت فردوس که نقش او را داریوش ارجمند بازی می‌کند تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا این ازدواج انجام نشود.

 

طاهر و ستایش در نهایت با هم ازدواج می‌کنند که صاحب دو فرزند می‌شود. نام فرزند پسر را محمد و نام دختر را نازگل می‌گذارند.

 

در این میان طاهر برادر بزرگتری به نام صابر دارد که بسیار مورد اعتماد پدر یعنی حشمت فردوس است. همسر صابر به طاهر به‌شدت حسادت می‌کند و به همین دلیل برای طاهر پاپوش درست و او را به قاچاق مواد مخدر متهم می‌کند. طاهر که در مخمصه گیر افتاده تصمیم می‌گیرد فرار کند اما حین فرار در یک تصادف به کما می‌رود و در نهایت فوت می‌شود.

 

ستایش که در طول داستان برادر، همسر و مادر خودرا از دست داده حالا بی‌پناه شده و از طرفی باید از دست حشمت فردوس فرار کند چون پدرشوهرش می‌خواهد فرزند پسر او را از وی بگیرد. چون معتقد است محمد ادامه نسل او است.

 

فصل دوم سریال ستایش

فصل دو سریال ستایش از 22 سال بعد شروع می‌شود. در شروع داستان ستایش همراه فرزندانش محمد و نازگل در شهری شمالی زندگی و رستورانی معروف را اداره می‌کند. فرزندان ستایش به جای فردوس از نام خانوادگی مستعار رودباری استفاده می‌کنند و محمد به شغل ماهی فروشی مشغول است تا این‌که خانواده حشمت فردوس به ویلایشان در شمال می‌رود و محمد برای آنها ماهی می‌برد. محمد و پدربزرگش حشمت تا به حال همدیگر را ندیده‌اند و نمی‌شناسند.

 

محمد مرتب به بهانه های مختلف به ویلای حشمت می‌رود. او عاشق نوه دختر حشمت فردوس شده است و نمی‌تواند این دختر را فراموش کند. به همین دلیل از حشمت می‌خواهد به او شغلی بدهد تا او هم بتواند خودش را بالا بکشد و ثروتمند شود.

 

حشمت محمد را به تهران می‌برد و در حجره‌اش در بازار به او کار می‌دهد. محمد از جاروکشی و پادویی شروع می‌کند تا به درجه‌های بالاتر می‌رسد.

 

از سویی دیگر یکی از استادان نازگل در دانگشاه عاشق او می‌شود و از نازگل و ستایش می‌خواهد آنها هم به تهران بروند تا زندگی تازه‌ای را شروع کنند. ستایش بعد از بازگشت به تهران به خانه دوست قدیمی خود عاطفه می‌رود.

 

در این اثنا صابر پسر بزرگ حشمت تحت تاثیر زنی به نام پری سیما که از طرف فردی ناشناس اجیرشده وکالت تمام اموال پدرش را با فریبکاری از او می‌گیرد.

 

ستایش قبل از عروسی دختر خود می‌فهمد جد پدری او یعنی حشمت باید به عقد نازگل رضایت بدهد به همین دلیل دنبال حشمت فردوس می‌رود. و وقتی وارد دفتر او می‌شود، حشمت و محمد را در آنجا می‌بیند و بالاخره معلوم می‌شود محمد تمام این مدت نزد پدربزرگش کار می‌کرد.

 

فصل سوم سریال ستایش

شروع داستان ستایش 3 ، سال‌های ابتدایی دهه ۶۰ است و ادامه آن به سال‌های اخیر می‌رسد. این فصل ستایش با دو فصل قبلی آن متفاوت و دارای ساختاری جدید است. این فصل از مجموعه افزون بر روایت داستان شخصیت‌های فصل اول و دوم به بازگویی روابط میان آن‌ها می‌پردازد. فصل سوم ستایش مجموعه‌ای است که مطابق با زمانه خود پیش رفته و در عین حال برای خانواده ارزش و اهمیت قائل است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
دخی تهرانی 1402/05/26
عالی درجه یک تا فصل ده پخش کنید.
دختر تهرانی 1402/05/26
طاهر خیلی عالی بود خیلی یعنی خیلی این فیلم رو دوست دارم ولی موقعی که ستایش با مهدی مظفری ازدواج کرد دیگه من چشم دیدن ستایش رو نداشتم طاهر خیلی مرد وظیفه شناسی بود. دخترکو تهرانی
ناشناس 1401/05/23
عالی بود من خیلی ازش خوشم اومد
محمود 1401/05/01
سلام به نظر من ستایش زن بدی بود فقط آقای فردوس بهترین آدم بود حتی پسرش وقت به ستایش گفت در خونه پدرم نزن طاهر اشتباه کرد یا آدم مقرور بود چون به حرف پدرش نکرد این حق با طاهر بود اما فقط بدیش این بود که نرفت از پدر ببخشید بخواهد و نباید به ستایش میگفت در خونه پدرم نرو
آزاده ناظم هستم 1401/04/25
سلام برنامه ستایش بنظر من طاهر نباید بیمرد طاهر چه گناهی کرده بود انیس اشتباه کرده بود چرا غلامی و صفایی و صابر انیس مواد مخدر خریده بود که طاهره مقصر نبود مقصر انیس و صفایی بود که در ماشین طاهر جاسازی نکرده بود حالا طاهر زنده بود که بچه هایشان بزرگ را بینید من این سریال ستایش را دوست دارم برنامه بسیار خلیی خوب بود
فاطمه 1401/04/20
من خیلی خیلی فیلم ستایش رو دوست دارم مخصوصا نرگس محمدی در نقش ستایش عالی بود اگر میشه فصل 4هم پخش کنید
احد 1401/03/17
نظرات همه عزیزان درباره سریال ستایش محترم. من چندین سال پیش یعنی حول و حوش 88 تا 92 علاقه داشتم با دختری ازدواج کنم .دختر و اهل بیت شان رضایت داشتند برای وصلت ما. وقتی درخواست دختر را برای والدین مطرح کردم پدرم رحم الله علیه مخالفت نمود اما من مثل طاهر عمل نکردم اخلاق احترام والدینی اذن نداد در قبال خواسته پدرم سرباز زنم . با اینکه بنده دوست داشتم با دوستدارم وصلت کنم اما نتوانستم روی پدر بایستم . هر چند ازدواج امر شخصی است ولی والدین هم در انتخاب همسر فرزند حق نظردهی و راهنمایی دارند . اگر بنده در برابر خواسته پدرم مخالفت می کردم بعد ازدواجم صمیمیت ان چنانی که من و تو انتظارش داریم ممکن بود بر آورده نشود . برای چه فرزند بخاطر لذت دنیوی والدینش را نوعی آزار دهد یک گلستان پر گل و سبزه می باشد وقتی بزرگی می خواهد گل دیگر بچینی اگر خوشت هم نیاید بهتر است کاری کنی که تلخی و مرارت در خانواده ایجاد نکنی . طاهر نمی خواست با دختر دکتر نعیمی ازدواج کند اگر طرف ستایش و دختر نعیمی نمی رفت ان همه تلخی و حوادث ناگوار پیش نمی امد نهایتا اگر می گفت دختر نعیمی به دلم منشست پدر دنبال گزینه دیگر می امد . خلاصه نباید با ان همه مخالفت شدید پدر با ستایش ازدواج می کرد . من هم اگر مثل طاهر عمل می کردم بی شک دچار حالات ناگوار می شدم. ببیخشید که اطاله کلام کردم.
ناشناس 1401/03/08
به نظر من نباید طاهر می مرد به جای طاهر صابر می مرد وقعا طاهر خیلی خوب بازی میکند طاهر همه ی زندگی خود را برای ستایش داد و نباید ستایش هم انقد بی رحم باشد ازدواج کند واقعا حیف شد که طاهر مرد و انیس هم مرد اینو میگن چوپ خدا صدا ندارد
درسا مومنی پور 1401/03/03
خیلی سریال عالی هست واقعا خوشم امد واقعا سریال زیبایی هست در نقش مرگ طاهر بسیار عالی بود
حسین 1401/03/02
به نظر من سریال ستایش عالی بود من درخواست دارم که سریال سایه بان و لحظه گرگ و میش و بچه مهندس و دلدادگان و کیمیا رو بخش کنید اگه این سریال ها زیادن میتونین نوبت به نوبت در ساعت 22شب پخش کنید مثلا اول بچه مهندس و بعد اگه بچه مهندس تموم شد سایه بان رو پخش میکنید و همین طور ادامه بدهید تا کامل این سریال ها پخش بشن و تموم بشن باتشکر

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.