2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خوشحالی فریبا نادری از فحش خوردن پری سیما در سریال ستایش

خوشحالی فریبا نادری از فحش خوردن پری سیما در سریال ستایش

نادری می گوید وقتی به خاطر نقش پری سیما فحش خورده یعنی کارش را درست انجام داده است.

دوات آنلاین -فریبا نادری با ساخت شدن فصل 4 سریال ستایش مخالف است. او می گوید ادامه دادن این سریال معنی ندارد و اذیت کردن مخاطب است. البته او از بازی در نقش پری سیما راضی است و حتی خوشحال است که مردم به او فحش می دادند.

 

فحش خوردن به خاطر پری سیما

فریبا نادری می گوید آنقدر سریال ستایش را دیده که حفظ شده و برای همین بازپخش آن را تماشا نمی کند البته ظاهر مشغله های زیادی هم دارد. او به ایسنا گفته: آن طور که شنیده ام مردم موقع دیدن «ستایش» مرا فحش می دادند. تمام تلاشم این بود که واقعا این اتفاق بیفتد و خوشحال شدم که این اتفاق افتاد، چون همین که این را می شنوم یعنی کارم را درست انجام داده ام و از سوی کارگردان، آقای سعید سلطانی به درستی هدایت شده ام. واقعاً خستگی ام درآمد وقتی دیدم مردم آنقدر نقش مرا باور کرده‌اند که به من فحش می دهند.

فریبا نادری از بازی در نقش پری سیما در سریال ستایش می گوید

فصل 4 ستایش ساخته نشود

نادری درباره ساخت دنباله سریال هایی مثل «ستایش» و ریسک موفقیت آنها تاکید کرد: ادامه دادن چنین سریال‌هایی معنی ندارد چون تکلیف تمام کاراکترها مشخص شده است. ادامه دادن اینگونه سریال ها از نظر من بیشتر اذیت کردن مخاطبان است. پرونده تمام بازیگران «ستایش» در فصل سوم مشخص شد و دیگر جذابیتی برای مخاطب ندارند که بخواهد ادامه داشته باشد، مگر اینکه یک سریالی دیگر با یک قصه و داستان دیگر باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.