2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
شانس شیلا خداداد و فریبا نادری برای بازیگر شدن

شانس شیلا خداداد و فریبا نادری برای بازیگر شدن

خداداد و نادری خیلی اتفاقی و به دنبال یک ماجرای پیش بینی نشده وارد سینما شدند.

دوات آنلاین -گاهی وقت ها یک اتفاق غیرمنتظره مسیر زندگی افراد را تغییر می دهد، اتفاقی که گاهی به آن شانس می گوییم. فریبا نادری و شیلا خداداد دو سلبریتی هستند که در پی یک شانس وارد دنیای بازیگری شدند.

شیلا خداداد چگونه بازیگر شد

ملاقات اتفاقی شیلا خداداد با مسعود کیمیایی

شیلا خداداد تا قبل از سال 78 شاید هرگز تصورش را هم نمی کرد روزی یک بازیگر مطرح و سرشناس شود و رشته تحصیلی اش هم شیمی بود اما یک اتفاق مسیر زندگی او را برای همیشه تغییر داد. ماجرا از این قرار است که یک روز خداداد به داروخانه رفته بود و مسعود کیمیایی نیز به طور اتفاقی همان زمان در آن داروخانه حضور داشت.

 

کیمیایی که آن زمان در تدارک فیلم اعتراض بود به یک بازیگر زن برای نقش فرعی نیاز داشت و با دیدن خداداد به او پیشنهاد بازیگری داد اما شیلا به او گفت والدینش با هنرپیشه شدن او مخالف هستند.

 

در نهایت قرار شد کیمیایی با خانه خداداد تماس بگیرد و اجازه شیلا را از پدر و مادرش برای بازیگری کسب کند. این گونه بود که زندگی این هنرمند دگرگون شد و او یک سال بعد از اعتراض در فیلم آبی به کارگردانی حمید لبخنده بازی کرد و تاکنون در مجموع در 18 فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است البته شیلا خداداد شهرتش را مدیون نقش سیتا در سریال مسافری از هند است.

فریبا نادری اتفاقی وارد دنیای بازیگری شد

فریبا نادری در دفتر مسعود رسام

فریبا نادری در رشته گرافیک درس خوانده و به عنوان بازاریاب وارد فعالیت های شغلی شد و در ادامه تا جایگاه مدیریت بازرگانی یک شرکت هم پیشرفت کرد. او نیز خیال بازیگر شدن نداشت اما یکی از دوستان او خیلی علاقه داشت هنرپیشه شود و تصمیم گرفت برای تست دادن به دفتر مسعود رسام برود.

 

فریبا نادری آن روز دوستش را همراهی کرد و همین باعث ملاقات نادری و رسام شد و همین ملاقات مسیر زندگی بانوی هنرمند را تغییر داد و او نه تنها وارد دنیای بازیگری شد بلکه با رسام ازدواج کرد و زندگی عاشقانه ای در کنار او داشت که با فوت رسام به پایان رسید.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.