2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو، خواهر سهراب در سریال از سرنوشت کیست

مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو، خواهر سهراب در سریال از سرنوشت کیست

مهدیس توکلی بازیگر جوان و بااستعدادی است که در سریال از سرنوشت نقش مینو را بازی کرده است. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -مهدیس توکلی بازیگر جوانی است که نقش مینو، خواهر سهراب را در فصل سوم سریال از سرنوشت بازی کرده است. با بیوگرافی این هنرمند جوان بیشتر آشنا شوید.

مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت

شروع بازیگری مهدیس توکلی از تئاتر

مهدیس توکلی متولد شهریور سال 1373 است. او بازیگری را با تئاتر شروع کرده و روی صحنه نمایش تجربه های خوبی اندوخته و جوایزی نیز دریافت کرده است.

 

مهدیس توکلی تا پیش از این که در فصل سوم سریال از سرنوشت بازی کند جلوی دوربین تلویزیون نرفته بود البته بعد از این مجموعه در سریال طنز پدر پسری بازی کرد اما پدر پسری زودتر پخش شد و به همین دلیل برخی گمان می کنند آن سریال اولین تجربه تلویزیونی توکلی است. سریال پدر پسری از شبکه 5 پخش شد.

مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت

بازی در نقش مینو در سریال از سرنوشت

مهدیس توکلی از میانه های فصل سوم سریال از سرنوشت وارد قصه می شود و نقش مینو را بازی می کند. پدر او در این سریال افشار نام دارد که پدر واقعی سهراب با بازی کیسان دیباج است. در واقع مینو خواهر سهراب است اما خودش از این موضوع اطلاع ندارد.

 

نقش مادر مینو را در این سریال لیلا بلوکات بازی می کند. مهدیس توکلی توانسته نقش مینو را به خوبی بازی کند و حضور در سریالی پربیننده برای این جوان بااستعداد فرصت بسیار خوبی است و به نظر می رسد در آینده درباره او بیشتر بشنویم و بخوانیم و او را در سریال ها و فیلم های مطرح دیگر نیز ببینیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.