2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی و زندگی خانوادگی لیلا بلوکات به بهانه بازی در سریال از سرنوشت

بیوگرافی و زندگی خانوادگی لیلا بلوکات به بهانه بازی در سریال از سرنوشت

مریم بلوکات از آن بازیگرانی است که شایعه درباره‌اش زیاد ساخته شده است. مثلا یک بار این خبر در فضای مجازی پیچید که او تصادف کرده و جان باخته است.

دوات آنلاین-لیلا بلوکات که در سریال از سرنوشت بازی کرده  نیاز به معرفی ندارد. او که پیش از این در سریال از یادها رفته در نقش قمرالملوک ظاهر شده بود بازیگری مطرح است که از شهرتش در کارهای خیر استفاده می‌کند و اکنون یک موسسه نیکوکاری دارد.

 

زندگی خانوادگی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات چهارم آذر سال 61 به دنیا آمد و دو خواهر به نام‌ها نوشا و میترا و یک برادر دارد. او بسیار اهل خانواده است. خودش در مصاحبه‌ای در این باره گفته است:"اولویت من، خانواده است. فکر می کنم خانواده هر فردی نشان‌دهنده اصالت و ریشه‌های آن فرد است.

 

شاید به همین خاطر هم هست که هیچ وقت، اهل پنهان کردم خانواده‌ام نبودم و همیشه با عشق و افتخار، آنها را همه جا با خودم بردم و به همه نشان‌شان داده‌ام. کسانی که در بستر سالم خانوادگی رشد پیدا کردند، تربیت درست‌تری دارند و به همان نسبت می‌توانند در جامعه تاثیر درست و عمیق‌تری را داشته باشند. خدا را هر روز به خاطر لطف بزرگی که به من داشته و یکی از بهترین خانواده‌ها را به من ارزانی کرده سپاسگزارم… "

لیلا بلوکات بازیگر سریال از سرنوشت

تحصیلات لیلا بلوکات

بوکات از نوجوانی به بازیگری علاقه‌مند بود به همین دلیل وقتی دوران دبیرستان را می‌گذراند برای ثبت‌نام در هنرستان صدا و سیما تلاش کرد ولی ظرفیت هنرستان پر بود و بلوکات موفق به کار نشد به همین دلیل هم وقتی به دانشگاه رفت در رشته فرش به ادامه تحصیل پرداخت اما همان زمان در کلاس‌های بازیگری نیز شرکت داشت.

بیوگرافی و زندگی خانوادگی لیلا بلوکات به بهانه بازی در سریال از سرنوشت

ورود به دنیای بازیگری

شرکت در کلاس‌های بازیگری راه را برای لیلا بلوکات باز کرد و او ابتدا روی صحنه تئاتر رفت و پس از سه سال تلاش برای اولین بار جلوی دوربین سیروس مقدم قرار گرفت و در سریال روزهای زندگی به ایفای نقش پرداخت البته او شهرتش را وقتی به دست آورد که در مجموعه یوسف پیامبر در نقش نفرتیتی ظاهر شد البته ابتدا قرار بود او نقش زلیخا را بازی کند ولی همان زمان حادثه‌ رانندگی برایش پیش آمد و باعث شد کتایون ریاحی این نقش را برعهده بگیرد.

 

علاقه لیلا بلوکات به ورزش

بلوکات غیر از بازیگری به ورزش هم بسیار علاقه دارد. او اهل والیبال، اسب‌سواری و اسکی است. خودش در مصاحبه‌ای گفته است: من از بچگی والیبال دوست داشتم. الان دو، سه سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه، چهار تیم دیگر هم توپ می زنم.

لیلا بلوکات بازیگر سریال از سرنوشت

شایعه‌ها درباره لیلا بلوکات

مریم بلوکات از آن بازیگرانی است که شایعه درباره‌اش زیاد ساخته شده است. مثلا یک بار این خبر در فضای مجازی پیچید که او تصادف کرده و جان باخته است. بلوکات درباره این شایعه گفته است:" یک بار شایعه شده بود من تصادف و فوت کرده ام؛ برای چند ساعتی خانواده من نگران شدند یا این که شایعه شده بود خارج از کشور زندگی می کنم، این موضوع باعث شد خیلی از کارگردانان نتوانند با من قرارداد ببندند و …"

 

عمل زیبایی لیلا بلوکات

یکی دیگر از شایعات درباره مریم بلوکات این است که او چند بار عمل جراحی زیبایی انجام داده است و حتی گفته شده هیچ یک از اعضای صورت او طبیعی نیست اما خودش این موضوع را به‌شدت تکذیب می‌کند:" دلیل اینکه در مورد عمل های زیبایی اینقدر مورد قضاوت قرار می گیریم این است که بینی‌ام کوچک است و گونه‌هایم نیز کمی برجسته هستند. قسم می‌خورم حتی یک بار هم از جراحی زیبایی و تزریق ژل  استفاده نکرده‌ام".

 

ازدواج لیلا بلوکات

یکی دیگر از شایعاتی که درباره بلوکات مطرح شد ازدواج با او بود البته یک بار گفتند او با یک والیبالیست ازدواج کرده و یکدفعه هم از ازدواج او با یک فوتبالیست خبر دادند. خود بلوکات در این باره چه نظری دارد؟

 

" چون من آدم ورزشی هستم، قطعا با افراد ورزشی زیادی در ارتبال خواهم بود، والیبالیست، فوتبالیست، حتی کشتی‌گیر و… این رفت و آمدها باعث شده تا شایعاتی به وجود بیاید.دلیل دیگر شیوع این حرف و حدیث‌ها درباره من خیریه‌هایی است که راه‌اندازی کرده‌ام و از افراد ورزشی و دیگران کمک خواسته‌ام تا در این کار پسندیده با من همراه باشند.شایعه‌ای دیگر این که من با یکی از بچه‌های تیم والیبال ازدواج کرده ام! و به علت این که با آقای علی کریمی برای کارهای خیریه در ارتباط و تعامل هستم، شایعه شده بود با ایشان دوست هستم . من به دلیل روابط کاری‌ام، با آدم‌های گوناگونی در ارتباط هستم. قطعا این بدان معنی نیست که با هر کسی سلام و احوالی پرسی می کنم، رابطه دارم و قرار است ازدواج کنم! متاسفانه این شایعات در زندگی شخصی هر فردی تاثیرگذار خواهد بود. الان یک دختر مجرد هستم اما اگر متاهل بودم، قطعا با همسرم به مشکلاتی برمی‌خوردم. خدا را شکر افراد نزدیک و خانواده‌ام، مرا به خوبی می‌شناسند".

 

بلوکات درباره ازدواج گفته است:" به ازدواج فکر می‌کنم. طبیعی است با این همه علاقه‌ام به خانواده، خودم هم به داشتن خانواده و تشکیل زندگی فکر می‌کنم اما موضوع ازدواج اولویت امروز زندگی من نیست هرچند که به این موضوع هم معتقدم که ازدواج جز آن دسته از موضوعاتی نیست که بتوان روی آن برنامه‌ریزی خاصی داشت و گاهی وقت‌ها شرایطش که پیش آید، ناخودآگاه افراد را درگیر خودش می‌کند".

بیوگرافی و زندگی خانوادگی لیلا بلوکات به بهانه بازی در سریال از سرنوشت

بلوکات هنرمندی که در کارهای خیریه فعالیت دارد

بلوکات از نوجوانی به کارهای خیر علاقه داشت طوری که یکبار وقتی دانش‌آموز دبیرستان بود تلاش کرد از میان دوستانش پول جمع و به خانواده‌ای که برای خرید جهیزیه دخترشان نیاز مالی داشتند، کمک کند.

 

بلوکات علاوه بر این‌که سرپرستی ۸ کودک معلول(۶ دختر و ۲ پسر) را به عهده دارد، موسسه خیریه مهر لیلا را نیز راه انداخته است. این موسسه از سال 90 کارش را شروع کرد. بلوکات در این باره در مصاحبه‌ای گفته است:" قبل‌تر از آن هم فعایت داشتیم ولی نه با اسم و رسم و فقط کمک‌های محدودی در امور خیریه داشتیم و شخصا در تمام محافل خیریه شرکت می‌کردم. در سال‌های اول چراغ خاموش کار می‌کردیم و فعالیت‌هایی که داشتیم بدون خبررسانی و فضای رسانه‌ای انجام می‌شد. از اواخر سال 92 شروع کردیم به رسانه‌ای کردن...."

 

موسسه مهر لیلا روی کمک به کودکان تمرکز دارد: کودکان مبتلا به سندروم دان و سرطان و کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست.

 

فعالیت‌های خیریه بلوکات باعث شد عده‌ای بگویند او بیشتر شو اجرا می‌کند و قصد خودنمایی دارد. خودش پاسخ این حرف‌ها را این طور می‌دهد:" نذر کرده بودم و از خدا در نوجوانی خواستم که چهره‌ای بشوم تا بتوانم به افراد نیازمند کمک کنم و دنبال این کار رفتم. هرگز دنبال شهرت خیریه نبودم و برعکس از شهرت در مسیر خیریه استفاده کردم."

 

فیلم‌شناسی لیلا بلوکات

سینما

آس و پاس (فیلم ۱۳۹۴)

دراکولا(۱۳۹۴)

پنج ستاره (۱۳۹۲)

آینه شمعدون (۱۳۹۱)

عملیات مهد کودک (۱۳۹۱)

جیب بر خیابان جنوبی (۱۳۹۰)

آقا یوسف (۱۳۸۹)

اخراجیها ۲ (۱۳۸۷)

اخراجیها (۱۳۸۵)

ابراهیم خلیل‌الله (۱۳۸۴)

 

تلویزیون

سریال از سرنوشت(1398)

زمانی برای عاشقی (۱۳۹۲)

شوخی با ستارگان (۱۳۹۲)

و خدا زن را آفرید (۱۳۹۲)

راز پنهان (۱۳۹۱)

سایه روشن ۱۳۹۰ آرش معیریان

خسته دلان (۱۳۸۸)

یوسف پیامبر (۱۳۸۷)

عملیات پایتخت (۱۳۸۷)

روز رفتن (۱۳۸۵)

روزهای زندگی (۱۳۷۸–۱۳۷۷)

آسمان همیشه ابری نیست (۱۳۸۹، سعید عالم‌زاده)

سرزمین خاکستری (۱۳۷۹، مرتضی هرندی)

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.