2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
دارا حیایی عاشق بازی در چه نقش هایی است

دارا حیایی عاشق بازی در چه نقش هایی است

دارا حیایی دوست داشت در فیلمی غیر از شعله ور کنار پدرش بازی کند که این اتفاق رخ نداد.

دوات آنلاین -دارا حیایی با نقش هاشم در سریال از سرنوشت به شهرت بسیار زیادی رسید اما شاید کمتر کسی بداند او در دوران کودکی نیز سابقه بازیگری دارد. از طرفی دارا به بازی در نقش‌هایی علاقه دارد که شاید کمی دور از انتظار باشد.

 

بازیگری دارا حیایی در کودکی

دارا حیایی 7 ساله بود که در سریال مسافر پردردسر بازی کرد و بعد از آن هم در سریال عروسکی امین و مینا که از شبکه دو سیما پخش شد، بازی کرد. در آن زمان بازیگری برای دارا موضوعی جدی نبود و شاید در آن سن و سال اصلا نمی توانست تشخیص بدهد دوست دارد در آینده این کار را ادامه بدهد یا نه؟

 

جدی شدن بازیگری از فیلم شعله ور

دارا حیایی می گوید بعد از بازی در فیلم شعله ور و حضور در کنار پدرش واقعا ترغیب شد این کار را ادامه بدهد و از همان زمان به کلاس های کارگاه پدرش رفت و سعی کرد بیشتر درباره بازیگری یاد بگیرد.

دارا حیایی بازی در نقش های کمدی و منفی را دوست دارد

جای خالی دارا در شام عروسی

دارا حیایی غیر از فیلم شعله ور دوست داشت در فیلم دیگری هم در کنار پدرش بازی کند. او به تسنیم گفته است:  کاری بود به‌نام "شام عروسی" که پدرم نقش سالخورده‌ای را بازی می‌کرد و فرزندی داشت که فوتبال بازی می‌کرد، همیشه می‌گفتم اگر من نقش آن بچه را بازی می‌کردم شاید اتفاق دیگری رقم می‌خورد، این اتفاق همیشه از دوران کودکی در ذهنم مانده بود.

 

بازی نکردن در فیلم شبی که ماه کامل شد

ظاهرا این بحث مطرح بوده که دارا حیایی در فیلم شبی که ماه کامل شد نقش شهاب را بازی کند اما این اتفاق رخ نداد. خودش در این باره به تسنیم گفته است:  چون مشکلاتی برایم پیش آمد مثل معافیت سربازی و تمام شدن تاریخ پاسپورتم، سر آن قضایا به آن سمت نرفتم و خودم گفتم خیلی دردسر دارد و به‌طورکلی تصمیم گرفتم پی آن را نگیریم.

 

نقش‌های کمدی و منفی

دارا حیایی می گوید به غیر از هاشم در سریال از سرنوشت کار کمدی را خیلی دوست دارد: البته کار‌های کمدی خیلی قوی و جدّی معمایی، نقش منفی خاص را هم خیلی علاقه‌مندم. واقعاً آن نقش منفی پدرم در "تله" و "قلب یخی" را خیلی دوست داشتم.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.