2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
کیسان دیباج بازیگر بهتری است یا دارا حیایی

کیسان دیباج بازیگر بهتری است یا دارا حیایی

کیسان دیباج و دارا حیایی در سریال از سرنوشت بسیار درخشیده اند اما کدام یک بازیگر بهتری است؟

دوات آنلاین -کیسان دیباج و دارا حیایی با بازی در نقش های سهراب و هاشم در سریال از سرنوشت به دو نفر از محبوب‌ترین بازیگران تلویزیونی تبدیل شده اند که شانه به شانه هم پیش می روند اما واقعا کدام یک از آنها بازیگر بهتری است؟

 

انتخاب یکی از دو نفر میان کیسان و دارا اصلا کار ساده ای نیست. هر دو محبوب هستند و هر دو نشان داده اند از عهده نقش شان به خوبی بر می آیند و می توانند مخاطب را با خود همراه کنند بنابراین وقتی آنها در مقام مقایسه قرار می گیرند فقط سلیقه است که کفه ترازو را به نفع یکی سنیگن تر می کند و طبیعی است که سلایق بینندگان سریال از سرنوشت با هم متفاوت باشد.

کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت

کیسان دیباج؛ جدی و مغرور

کیسان دیباج تا پیش از اینکه در نقش سهراب در سریال از سرنوشت بازی کند چندان شناخته شده نبود اما ناگهان به اوج محبوبیت رسید. او علاوه بر بازیگری، خوانندگی هم می کند اما فعلا هنرش در برابر دوربین بیشتر به چشم آمده است.

 

بینید: انتخاب مونا کرمی از بین دارا حیایی و کیسان دیباج

 

نقشی که دیباج بازی می کند، نقش جوانی مغرور و جدی است که گاه حاضر نیست قدمی از مواضع خودش عقب بنشیند. او همچنین سختکوش است و همین ویژگی باعث شده به موفقیت های زیادی دست پیدا کند. سهراب سریال از سرنوشت علاوه بر همه اینها عاشق است و به زندگی خوبی که با همراهی آرزو ساخته عشق می ورزد.

 

عشق و سختکوشی سهراب دو ویژگی است که باعث شده بازیگر این نقش محبوب شود اما شاید برخی نیز از غرورهای گاه بی دلیل او ناراضی باشند. در هر صورت دیباج به خوبی از عهده این نقش برآمده اما برای اینکه توانایی هایش را بیشتر نشان بدهد باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا در فیلم ها و سریال های دیگر با نقش های متفاوت چگونه کنار می آید؟

دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت

دارا حیایی؛ کمی شوخ و کمی گستاخ

دارا حیایی در سریال از سرنوشت نسبت به دیباج نقشی متافوت را برعهده دارد. هاشم کمی شوخ است و گاه گستاخی و سرکشی می کند. او عجول است و قضاوت های زودهنگامش گاه کار دستش می دهد. ویژگی مشترک هاشم و سهراب در این مجموعه سختکوشی و عشق است.

 

هاشم عاشقانه نغمه را دوست داشت اما او را از دست داد البته باید منتظر بمانیم چون شاید ازدواج دوباره هاشم و نغمه در راه باشد.

 

در هر صورت دارا حیایی نیز توانسته از عهده نقش خودش به خوبی بربیاید اما هنوز نمی توان او را بازیگر کاملی دانست چون فعلا باید تجربه کسب کند و دانش خودش را در این رشته هنری افزایش بدهد. بازی کردن نقشی متفاوت بهتر می تواند تسلط حیایی را بر هنر بازیگری نشان بدهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
زهرا 1401/10/24
دیگ‌سریال کشش این رو نداره ک ادامه پیداکنه فصل۴هم براش اضافه بود کاش ساخته نمیشد توفصل۴ افت کرد ب دلیل این که ازمعظلات جامعه دورشد حیف شد واقعااااااا سریال یکنواخت شده بود وذهن مخاطب رو درگیر نمیکرد
علی 1401/05/29
دارا حیایی مثل پدرش بسیار با استعداده و ما بخاطر بازی روان و عالی دارا سریال رو دنبال می‌کردیم، دست مریزاد، انشالله همیشه موفق باشی.
عسل 1401/05/12
دارا حیایی هم از نظر حسی و هم از نظر تکنیکی بازیگر قابل‌تریه و واقعا بازیگری توو خونشه.
ناشناس 1401/05/07
امیر رضا‌فرامرزی و داراحیایی عشقن
نیایش 1401/03/29
هردوشون خوبن ولی بازیگر مورد علاقه من کیسان دیباج است
المیرا 1401/03/19
حیف که از سرنوشت 4 تموم شد کاش فصل بعدی هم ساخته بشه
سهیل 1401/03/19
واقعا سریال از سرنوشت 4 عالیه خیلیییییی مممممممممنون از تک تک عوامل و بازیگران درجه یک این سریال به ویژه آقای حیایی و دیباج و خانم بهارمست و خانم مونا کرمی
زهرا 1401/03/01
به امید فصل پنج وشش از سرنوشت هرشب آرزو میکنم که ای کاش فصل پنج وشش از سرنوشت ساخته شود و هاشم به نغمه برسد و سهراب ازادشود
هستی 1401/02/23
هردو عالی هستن ولی دارا حیایی عشقه و بازیگر مورد علاقه من دارا حیایی هست وبه نظر من دارا حیایی بهتر است..
ناشناس 1401/02/22
هر دوتاشون عالین ولی دارا دومی نداره❤️🔥

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.