2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
ستاره سازی در سریال از سرنوشت؛ از دارا و کیسان تا ساناز سعیدی و شاهو رستمی

ستاره سازی در سریال از سرنوشت؛ از دارا و کیسان تا ساناز سعیدی و شاهو رستمی

سریال از سرنوشت در این 4 فصل ستاره های زیادی را به دنیای بازیگری معرفی کرده و باعث محبوبیت آنها شده است.

دوات آنلاین -شاهد حلاج- وقتی پخش فصل دوم سریال از سرنوشت شروع شد اتفاقی بزرگ برای دو بازیگر اصلی نقش های ههاشم و سهراب رخ داد. کیسان دیباج و دارا حیایی کسیری چندین ساله را چند روزه طی کردند و ناگهان به چنان شهرت و محبوبیتی دست یافتند که نظیر آن را کمتر دیده ایم. از سرنوشت ستارگان دیگری را نیز به دنیای بازیگری معرفی کرده است.

فاطیما بهارمست در نقش نغمه در سریال عصر جدید

فاطیما بهارمست و مونا کرمی در سریال از سرنوشت

فاطیما بهارمست از کودکی جلوی دوربین بوده اما تا پیش از بازی در نقش نغمه در سریال از سرنوشت به چنین شهرتی دست نیافته بود. او نقش خودش را به خوبی بازی کرد. نغمه دختری مهربان و وفادار است که از تحمل رنج و سختی باکی ندارد و تمام مشکلات را به جان و دل می خرد تا به خواسته هایش برسد. او هم مثل همه ما در زندگی گاه می خندد و گا می گرید. زمانی شاد است و زمانی اندوهگین. نغمه جوانی از جنس اکثر جوانان جامعه است و همین شخصیت پردازی دقیق توانسته شخصیت او را دلنشین کند و فاطیما بهارمست نیز به خوبی از عهده اجرای این نقش برآمده است. 

 

این بازیگر اکنون فرصت آن را دارد تا نقش های متفاوت دیگر را برعهده بگیرد و در دنیای بازیگری و هنر روز به روز پیشرفت بیشتری کند.

 

مونا کرمی از فصل سوم به سریال از سرنوشت پیوست و در شرایطی نقش آرزو را برعهده گرفت که ما در فصل قبل بازیگر دیگری را در این نقش دیده بودیم. بنابراین کار کرمی کمی سخت بود اما او به خوبی توانست مخاطبان را با خودش همراه کند. کرمی نیز تا پیش از سریال از سرنوشت شهرت زیادی نداشت و نقش آرزو او را به خوبی به جامعه شناساند و توانست از این بازیگر جوان یک ستاره بسازد؛ ستاره ای که انتظار می رود در نقش های دیگر نیز ظاهر شود و او را در فیلم ها و سریال های متعددی ببینیم.

ساناز سعیدی در نقش آرام در سریال از سرنوشت

موفقیت ساناز سعیدی در فصل 4 از سرنوشت

ساناز سعیدی بازیگری با تجربه است که البته نقش آرام در فصل چهارم سریال از سرنوشت برای او تجربه ای تازه و متفاوت تلقی می شود. او با این نقش بیش از پیش شناخته شد. آرام سریال از سرنوشت شخصیتی صمیمی و دوست داشتنی است. آرامش سعیدی در بازی این نقش و پرداختن به جزییات رفتاری این شخصیت او را به بازیگری موفق تبدیل کرده است.

شاهو رستمی در نقش دهشت در سریال از سرنوشت

شاهو رستمی؛ پدیده فصل چهارم سریال از سرنوشت

شاهو رستمی قبل از بازی در سریال از سرنوشت بارها جلوی دوربین رفته  و در فیلم های سینمایی نیز بازی کرده اما واقعیت این است که هیچ کدام از نقش های او به خوبی نقش دهشت در سریال از سرنوشت دیده نشده است. دهشت واقعا کارکتری جذاب و دوست داشتنی است. او چنان ساده و صمیمی است که گاه گمان می کنیم کمی مشاعرش را از دست داده اما واقعیت این نیست. بازی در نقش شخصیتی که میان مرز بلاهت و صمیمیت ایستاده و اتفاقا کاملا هوشیار و آگاه است کار ساده ای نیست اما شاهو رستمی این کار را با چنان ظرافتی انجام داده که نمی توان به احترامش نایستاد و دست نزد. 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/07/24
خدا ان شاالله حفظشون کنه ، خدا کنه همیشه چوان های هنرمندمون همینطور پاک و خوب وبی حاشیه بمونن و همیشه موفق باشن و سربلند در مقابل خدا و ملت عزیزمون که اینقدر دوستشون دارن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.