2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
جزییات تازه از کشف 2 سر در حوالی پل شیخ بهایی

جزییات تازه از کشف 2 سر در حوالی پل شیخ بهایی

در تشخیص اولیه متخصصان پزشکی قانونی مشخص شد این سرها متعلق به یک زن حدود 30 و یک مرد حدودا 35 ساله است.

دوات آنلاین-براساس تحقیقاتی که ماموران انجام دادند مالک زمینی که دو سر سوخته در آن پیدا شده فردی است که سالها پیش ایران را ترک کرده و در خارج از کشور زندگی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ما، این زمین محوطه‌ای حدودا 2000 هزار متر است که بعد ازپل شیخ بهایی قرار دارد و حصارهای توری دور آن را گرفته‌است.

دو سر سوخته که یکی زن و دیگری مرد است ساعت 8 و نیم صبح امروز پیدا شد .یکی از شهروندان بعد از مشکوک شدن به شیء ناشناسی که در زمین مشاهده کرد به آن نزدیک  و متوجه شد دو سر بریده که نیمی از آنها سوخته‌ در زمین رها شده‌است. او بلافاصله بعد از مشاهده سرها موضوع رابه پلیس گزارش داد.

پلیس بعد از حضور در محل متوجه شد  بخشی از سرها سوخته‌است اما کارشناسان بررسی صحنه جرم اعلام کردند قطعا عامل یا عاملان جنایت سرها را به  زمین رها شده منتقل کرده و در انجا آتش‌زده و متواری شده‌اند و سپس سرهای آتش گرفته بر اثر وزش باد یا به دلیل کم بودن مواد محترقه خیلی زود خاموش شده‌اند چراکه بخش عمده‌ای از این سرها سالم هستند و نسوخته‌اند.

یافته‌های پلیس نشان می‌دهد فرد یا افرادی که این سرها را به زمین بایر منتقل کرده‌اند گوشه‌ای از زمین را انتخاب کردند که فنس آن پاره شده و امکان رفت و آمد به محل وجود داشته‌است.

همچنین در تشخیص اولیه متخصصان پزشکی قانونی مشخص شد این سرها متعلق به یک زن حدود 30 و یک مرد حدودا 35 ساله است.

تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.