2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
برانکو بعد از اولین پیروزی در لیگ: علیپور نباید اخراج می‌شد

برانکو بعد از اولین پیروزی در لیگ: علیپور نباید اخراج می‌شد

اولین بازی همیشه سخت‌ترین بازی است چون ما قهرمان فصل قبل بودیم

دوات آنلاین-سرمربی پرسپولیس گفت: همه ما از این برد خوشحالیم.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر فولاد رد هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، بیان کرد: همه ما خوشحالیم. همه ما برای همین کار می کنیم. به بازیکنانم بابت برد تبریک می گویم.

او افزود: بابت این بازی خوب از بازیکنان و تماشاگرانی که آمدند و ما را تشویق کردند تشکر می‌کنم. من دیروز هم در کنفرانس خبری گفتم که اولین بازی همیشه سخت ترین بازی است چون ما قهرمان فصل قبل بودیم. اگر بخاطر داشته باشید دو فصل گذشته هم بازی با پدیده دو بر دو شد و پارسال هم با فولاد یک بر یک کردیم. خوشحال و راضی هستم بابت تلاش بازیکنانمان. این یک تشویق و دلگرمی برای ما محسوب می‌شود. ما نشان دادیم که با نتایج و بازی‌های سال گذشته کار را ادامه می‌دهیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه فکری برای جلوگیری از گرفتن کارت‌های بی‌مورد از سوی بازیکنانش کرده است، بیان کرد: روش بازی کردن ما به این شکل است که به درگیری و هجوم زیاد اصرار داریم ولی ما تیمی نبودیم که حریف را تحریک کنیم. علیپور حتی یک کارت زرد هم نباید می‌گرفت، چه برسد به دو کارت. او در کارت اول در یک دوئل بود و تمارض نکرد. طبق قانون نباید به هرکس که زمین افتاد کارت داد. کارت دوم هم که احتمالش خیلی پایین بود. معمولی‌ترین دوئل برای کسب توپ بود و اگر خطا بود باید یک خطای معمولی اعلام می‌شد و بعد از آن کمی عصبی شدن طبیعی بود. در کل از بازیکنانم راضی هستم چون با بازیشان پیروز شدند نه با تحریک و عصبی کردن حریف. ما اجازه نمی‌دهیم در خانه خودمان کتک‌مان بزنند و ما را تحریک کنند.

 

منبع:ایسنا

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.