2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
قتل رفیق صمیمی در خواب

قتل رفیق صمیمی در خواب

متهم می گوید با مقتول اختلاف مالی داشت و به همین دلیل دست به جنایت زد.

دوات آنلاین -پرونده مرد کینه جو که دوستش را به قتل رسانده بود، وارد مرحله تازه ای شد.

 

به گزارش خبرجنوب چندی قبل گزارش یک قتل در اختیار بازپرس جنایی گراش قرار گرفت. قربانی جوان افغان بودکه شب قبل به بیمارستان منتقل شده بوداما به دلیل شدت جراحات جان باخته بود. بررسی‌ها نشان می‌دادکه وی به علت اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده است. فردی که وی را به بیمارستان منتقل کرده بود مدعی شدکه دوست قربانی است و به مأموران گفت: دوستم کارگر یک مغازه بود. او شب گذشته به مقابل خانه ام آمد و وقتی در را باز کردم با پیکر خون آلود او رو به رو شدم که روی زمین افتاده بود. من هم او را به بیمارستان رساندم.

 

راز خانه مجردی

پس از اظهارات این مرد، مأموران راهی محل کار مقتول شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که وی آخرین بار همراه دوستش دیده شده بود. دوست وی اما می‌گفت که از سرنوشتش خبر ندارد و نمی‌داند چه کسی دست به قتل او زده است. ماموران در ادامه متوجه شدند که مقتول به همراه یکی از دوستانش در خانه‌ای مجردی زندگی می‌کند.

 

با شناسایی این محل، کارآگاهان راهی آنجا شدند اما خبری از همخانه او نبود. موبایل او خاموش بود و کسی از وی خبر نداشت. مأموران همچنین در بازرسی داخل خانه به نحوه چیدمان وسایل مشکوک شدند. به نظر می‌رسید وسایل به تازگی جا به جا شده بودند. بنابراین بررسی‌ها ادامه یافت تا اینکه آثاری از خون در آنجا کشف شد.

 

با توجه به سرنخ هایی که ماموران به دست آورده بودنداحتمال دادند که هم خانه قربانی در این جنایت نقش داشته است از این رو تحقیقات پیرامون این موضوع متمرکز شد. در نهایت با انجام اقدامات پلیسی هموطن این جوان افغانی به اتهام قتل بازداشت شد.

 

با افشای این حقایق معلوم شد که قاتل قصد داشته به مقصدمرزهای شرقی کشور از فارس خارج شود و از آنجا به افغانستان برود.

 

اقرار به قتل

متهم در بازجویی‌ها به جنایت اقرار کرد. وی گفت: من و قربانی مدت ها قبل برای کار به ایران آمدیم و در یک کارگاه کار می کردیم. از چندی قبل بر سر مسائل مالی با هم اختلاف پیدا کردیم و او حاضر نبود طلبم را بدهد. شب حادثه زمانی که خواب بود با ضربات چاقو او را به قتل رساندم و قصد فرار داشتم که دستگیر شد.

 

متهم پرونده با صدور قرار قانونی بازداشت شد. بدین ترتیب این پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

 

متهم در دادگاه کیفری یک فارس پای میز محاکمه قرار گرفت. در ابتدای جلسه نماینده دادستان به قرائت متن کیفرخواست پرداخت و خواستار مجازات متهم شد. متهم نیز به دفاع از خود پرداخت و مدعی شد به دلیل اختلافات قبلی دست به این جنایت زده است.

 

گفتنی است به زودی حکم نهایی صادر می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.