2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين

"فصل دوم سریال نجلا" ساخته می شود

به گفته نویسنده سریال نجلا طرح فصل دوم این سریال آماده است.

دوات آنلاین -سریال نجلا طرفداران زیادی داشت و این سریال از جمله مجموعه هایی بود که هم داستان و هم کارگردانی و بازی‌های بازیگران به ویژه حسام منظور و سارا رسول زاده توجه‌ها را جلب کرد و اکنون مخاطبان در انتظار فصل دوم آن هستند.

 

ایده سریال نجلا

به گزارش تسنیم امیر جهانی یکی از نویسندگان سریال درباره ایده  اولیه سریال نجلا گفت: قرار بود از ابتدا این سریال محرمی باشد، یک ایده دو سه خطی مطرح شده بود که پسری عاشق دختری شده است و دختر شرط رفتن به کربلا را می‌گذارد. خیلی از مردم فکر می‌کنند پیاده‌روی اربعین برای دهه اخیر است اما تاریخ چندصدساله دارد. اتفاقاتی مثل کشتار در مسیر پیاده‌روی اربعین آن سال‌ها که به اربعین سرخ معروف شد و اخراج ایرانیان ساکن عراق و اوایل جنگ در ایران را می‌خواستیم روایت کنیم.

عکسی از سریال نجلا

طرح فصل دوم نجلا

این نویسنده سریال از ساخت فصل دوم سریال نجلا خبر داد و گفت: نجلا نسبت به سه سریال اخیر قبل از خودش در شبکه سه و بقیه سریال‌ها در سایر شبکه‌ها بازخورد بهتری داشته است. سه ایده برای شروع فصل دوم داریم و طرحش تقریباً آماده است، هم مخاطب و هم سازمان صداوسیما رغبت دارند فصل دوم ساخته شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/06/29
دست تون بابت سریال نجلا درد نکنه من که مشتاقم ببینم
ناشناس 1400/06/08
خانم رسول زاده حتما باید باشه چون بدون ایشون هیچ قشنگی نداره روز اول عبد عاشق چشمای نجلا شد
ناشناس 1400/06/08
خانم رسول زاده باید توی سریال باشن وگرنه اصلا قشنگی نداره
ناشناس 1400/02/30
من تو اینترنت نگاه کردم زده فصل دوم نجلا ساخته میشه و قسمت هاش هم ۳۲ قسمت بود بعدش میخواستم بگم که اربعین حسینی پخشش میکنید یا روز عاشورا از نظر من واقعا اگر روز عاشورا یعنی ۱۰ محرم قسمت اول سریال نجلا فصل۲ بیاید روی آنتن تلویزیون شبکه سه خیلی عالی میشه بعدش تا روز اربعین حسینی هم ادامه داره اینطوری خیلی خوبه به نظر من اگه اینطوری باشه خیلی خوبه چرا چون من دیگه طاقتم رفته بخدا تورو خدا آقای تقیانی پور هر چه زودتر فصل دوم رو بسازید ممنون میشم❤❤❤❤❤❤❤🌹🌹🌹
ناشناس 1400/01/22
اخ جون من که منتظرم
ناشناس 1400/01/16
دمتون گرم. ایول دارید
ناشناس 1400/01/06
حال و هوای قدیم ...سبک قدیم نوشابه خوردن دم مغازه..تلفن زدن ..عاشق شدن لهجه زیبا...همه چی خوب
امیر 1399/11/14
فصل2مجموعه نجلا رو بسازین عالی میشه،ازبازیگران نقش سارا رسول زاده و حسام منظور عالی بود
بی۱۲۷ 1399/10/04
عالیه دمتون گرم
ناشناس 1399/09/16
دمتون گرم خداقوت من واقعا از این سریال لذت بردم مگه میشه دیگه از این بهتر نمیشد ساخته بشه عالی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.