2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
فصل 2 سریال نجلا چند قسمت است

فصل 2 سریال نجلا چند قسمت است

در فصل اول سریال نجلا چه گذشت و فصل دوم این مجموعه چند قسمت است؟

دوات آنلاین -سریال نجلا یکی از سریال هایی است که در فصل اول بسیار پربیننده شد و به همین دلیل عوامل آن تصمیم گرفتند فصل دوم این سریال را نیز بسازند. البته این بار بازیگر نقش اصلی زن تغییر کرد و دیگر شاهد حضور سارا رسول زاده در نقش نجلا نیستیم.

عکسی از سریال نجلا

خلاصه داستان فصل اول سریال نجلا

در فصل اول سریال نجلا شاهد بودیم عبد و عطا دو دوست صمیمی هستند که هر دو دل در گرو دختری دارند. عطا عاشق شیرین است و با او نامزد کرده اما مشکلاتی مانند نداشتن شغل مناسب مانع ازدواج آن دو شده است.

 

از سویی عبد هم عاشق دختری به نام نجلا است. نجلا قبلا ازدواج کرده بود و یک فرزند پسر دارد. عبد با زحمت نجلا را راضی می کند به خواستگاری برود اما خانواده عبد وقتی می فهمند نجلا بیوه است با این ازدواج مخلفت می کنند. اصرارهای عبد باعث می شود این دو به هم نزدیک تر شوند البته نجلا یک شرط می گذارد. او که سالها ساکن عراق بوده فرزندش را در کربلا گم کرده و از عبد می خواهد وی را به صورت غیرقانونی به کربلا ببرد تا بتواند پسرش را پیدا کند.

 

در نهایت عبد، نجلا و عمه اش، عطا و شیرین راهی کربلا می شوند و اگرچه مشکلات زیادی برایشان به وجود می آید اما در نهایت هم به زیارت می روند و هم پسر نجلا را پیدا می کنند و روانه ایران می شوند. حالا عشق های دشوار این داستان آسان شده و در فصل دوم باید شاهد باشیم عبد و نجلا چگونه زندگی مشترک را تشکیل خواهند داد و عطا و شیرین نیز چگونه زیر یک سقف می روند.

 

بازی محیا دهقانی در نقش نجلا

در فصل دوم سریال نجلا محیا دهقانی نقش اصلی را برعهده خواهد داشت. او گفته است: دهقانی درباره حضور در سریال «نجلا ۲» که در آن جایگزین سارا رسول زاده ـ بازیگر اصلی سریال ـ شده است و ریسک پذیرش این کاراکتر، اظهار کرد: خانم رسول زاده گفته بودند نمی خواهند سریال کار کنند و در شبکه نمایش خانگی کار می کردند. حضور من قطعا در این شرایط ریسک بزرگی است اما پذیرفتم. به هر حال وقتی بازیگر تغییر کند، شرایط و موقعیت هم تغییر می کند. فکر می کنم از پس نقش برمی آیم و آن را پذیرفتم و تا امروز فکر می کنم کار بد نشده است. اما در نهایت این مخاطبان هستند که باید سریال را ببینند و نظر بدهند. تیرماه این کار کلید خورد، در شرایط سختی با کار قرارداد بستم چرا که اصلا زمانی برای تمرین نداشتم، اما چالش جدیدی برایم بود.

 

تعداد قسمت های فصل دوم سریال نجلا

فصل اول سریال نجلا در 15 قسمت ساخته و از شبکه 3 پخش شد اما فصل دوم این سریال طولانی تر است و قرار شده در 40 قسمت روانه آنتن بشود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/06/27
خیلی سریال خوب و هیجان انگیزی بود ممنون بابت پخشش
هموطن 1402/06/24
بعضی از نظرات شاید خوشایند کسی نباشد ولی ازحق نباید گذشت بااین همه زحمت فیلم ساخته شده واگرطنزی دربعضی سکانسها گرفته شده بدلیل روحیه مردم نه هندی بودن ! نمایش یاد انروزها باید دیده بشه ممنون وسپاس ازتمامی عوامل این فیلم.
Zoha 1401/02/08
واقعا دست مریزاد به تهیه کننده وکارگران وبازیگران این سریال من دلم نمیخواد تموم بشه
علي رضا 1401/02/06
سلام از نظر من اي يکی از بهترین و هیجان انگیزترین سریالهای بود که من تماشا کرده بودم و خيلي خدا قوت و کسانی که این سریال شبیه فیلمهای هندی شمردن خیلی اشتباه و بی سلیقه هستند
مهران یعقوبی 1401/02/05
خیلی ممنون بابت این سریال خیلی عالیه ای کاش که پایان نداشته باشد
خسروجردی 1401/02/05
سلام وقت بخیر آقا تو بعضی از سایت ها زده شده که تهیه کننده سریال اعلام کرده مثل اینکه میخان فشرده کنن و تا عید فطر تمام بشه قسمت ۳۵ ۳۶ به اتمام برسه آیا صحت دارد یا نه؟ ممنون
ناشناس 1401/02/03
شبیه فیلم هندی شده
پیمان 1401/01/19
عالی بوده سریال ممنون
مژده 1401/01/15
سلام ممنونم که دوباره نجلا رو ساختین بنظرم تا ایجا عالی بوده خداقوت خداخیرتون بده

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.