2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
ماجرای عجیب فروش جسد به ضایعاتی

ماجرای عجیب فروش جسد به ضایعاتی

پیرمرد وقتی خواست کیسه را به خریدار ضایعات تحویل بدهد ناگهان دست جسدی از درون کیسه بیرون آمد. پیرمرد که با دیدن این صحنه وحشتناک بسیار ترسیده بود، خود را به کلانتری رساند و ...

دوات آنلاین- پیرمرد راننده ای که قصد داشت کیسه حاوی ضایعات  را به فروش برساند ناگهان با جسد مردی درون کیسه روبه رو شد و هراسان خود را به کلانتری رساند!

 

ماجرای این حادثه هولناک صبح روز گذشته در مشهد هنگامی آغاز شد که مرد جوانی خودروی پراید یک راننده 62 ساله را در خیابان کاشانی 12 به طور دربستی اجاره کرد. او از پیرمرد راننده خواست تا کیسه حاوی ضایعات را به انتهای بولوار پنجتن مشهد برساند .

 

جوان موتورسوار که زنی نیز ترک نشین آن بود به پیرمرد راننده گفت: من با موتورسیکلت پشت سر شما می آیم تا نشانی را درست بروید اما اگر به طور اتفاقی همدیگر را گم کردیم در انتهای بولوار پنجتن توقف کن تا ما به تو برسیم!

 

کیسه مرموز در صندوق عقب

پس از این گفت وگو پیرمرد راننده در صندوق عقب را گشود و مرد جوان به طرف کیسه ای رفت که قرار بود آن را حمل کنند. مرد جوان از راننده خواست برای انتقال کیسه سنگین به صندوق عقب خودرو به او کمک کند ولی راننده با خودداری از کمک به مرد جوان گفت: من پیرم و کمردرد دارم! سپس مرد جوان به ناچار و با سختی زیاد کیسه را درون صندوق عقب گذاشت و به این ترتیب هر دو وسیله نقلیه به طرف بولوار پنجتن به راه افتادند. پیرمرد راننده هر از گاهی از آیینه خودرو به پشت سر نگاه می کرد تا موتورسوار را گم نکند ولی هنوز به چهارراه گاز نرسیده بود که در میان ترافیک شهری موتورسوار را گم کرد او به ناچار به انتهای بولوار پنجتن رفت و از ساعت 9 صبح منتظر جوان موتورسوار ماند اما در حالی که عقربه های ساعت به ظهر نزدیک می شد خبری از مرد موتورسوار نبود. راننده که دیگر نمی توانست این اوضاع را تحمل کند تصمیم گرفت ضایعات داخل کیسه را به یک خریدار ضایعات بفروشد تا حداقل کرایه خود را بردارد!

 

پیدا شدن جسد

او بالاخره خریداری پیدا کرد اما وقتی خواست کیسه را به خریدار ضایعات تحویل بدهد ناگهان دست جسدی از درون کیسه بیرون آمد. پیرمرد که با دیدن این صحنه وحشتناک بسیار ترسیده بود، مضطرب و نگران خود را به کلانتری رساند و ماجرا را توضیح داد.

 

این گونه بود که نیروهای انتظامی مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند و جسد مرد حدود 60 ساله با دستور قاضی کاظم میرزایی به پزشکی قانونی انتقال یافت. بررسی ها و معاینات اولیه حکایت از آن دارد که مرد مذکور به طور طبیعی فوت کرده است اما تحقیقات بیشتر با کالبدشکافی جسد برای تعیین علت دقیق مرگ همچنان ادامه دارد.

 

منبع: روزنامه خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.