2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
راز قتل در عکس سلفی زوج کوهنورد

راز قتل در عکس سلفی زوج کوهنورد

زوج کوهنورد وقتی جسدی را در پس زمینه عکس های سلفی خود دیدند موضوع را پیگیری کردند و ...

دوات آنلاین -زوج کوهنورد پس از بازبینی عکس‌های سلفی‌شان در یکی از مناطق کوهستانی شمال تهران متوجه جسد مردی جوان شده و ماجرا را به پلیس خبر دادند.

 

به نوشته روزنامه جوان، ساعت‌۲۰ شامگاه پنج‌شنبه ۱۷ تیرماه قاضی محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری وردآورد از کشف جسد مردی در اطراف تپه‌های بزرگراه خرازی باخبر شده و به همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه در ۱۵‌متری دره‌ای با جسد مرد جوانی که لباس ورزشی به تن داشت روبه‌رو شدند. بررسی‌ها و تن‌پیمایی‌های مأموران پلیس حکایت از آن داشت که مرد جوان با ۱۰‌ضربه چاقو به گردن و شکم به قتل رسیده‌است، همچنین مشخص شد از مرگ این مرد که هیچ مدرک شناسایی همراه ندارد و هویت آن ناشناس است بیش از ۱۲‌ساعت می‌گذرد. در شاخه دیگر از تحقیقات مأموران پلیس دریافتند جسد را زن و مرد جوانی که برای تفریح و کوهپیمایی به محل آمده‌بودند به مأموران پلیس خبر دادند.

 

عکس سلفی

مرد جوان که همراه همسرش در محل حادثه حاضر بود به مأموران پلیس گفت: ساعتی قبل همراه همسرم برای تفریح به این منطقه آمدم. دقایقی بعد با هم تعدادی عکس سلفی گرفتیم و بعد عکس‌ها را بازبینی کردیم که تعدادی را برای پروفایل انتخاب کنیم که متوجه شدیم در پشت زمینه بعضی از عکس‌های ما مردی با فاصله‌ای چند متری روی زمین دراز کشیده است. فکر کردیم این مرد مشکل پیدا کرده و در آن محل افتاده و نیاز به کمک دارد به همین خاطر به طرف آن مرد رفتیم تا چنانچه به کمک نیاز داشته‌باشد او را کمک کنیم، اما وقتی نزدیک شدیم با صحنه عجیبی روبه‌رو شدیم و مشاهده کردیم که آن مرد خونین روی زمین افتاده و نفس نمی‌کشد. بعد از آن بود که موضوع را به سرعت به اداره پلیس خبر دادیم.

 

مردان پژو سوار

پس از این مأموران پلیس برای شناسایی مقتول دست به تحقیقات میدانی زدند، اما در تحقیقات از اهالی آن محل مشخص شد که هیچ فردی مقتول را نمی‌شناسد.

 

اما در شاخه دیگر از بررسی‌ها مأموران پلیس دریافتند عاملان قتل جسد را با خودروی پژو به این مکان منتقل کرده‌اند.

 

یکی از اهالی محل گفت: ساعت حدود ۸‌صبح بود که خودروی پژو‌۴۰۵ با چند سرنشین به سرعت از این محل عبور کرد و داخل خودروی پژو و بیرون آن خونی بود، اما ما به آن توجهی نکردیم تا اینکه الان فهمیدیم جسد مرد جوانی در این مکان کشف شده است و احتمال می‌دهیم که خودروی پژو جسد مقتول را به این مکان منتقل کرده و بعد از محل گریخته است.

 

بدین ترتیب تیم جنایی احتمال دادند با توجه به اینکه آثار خون زیادی در محل حادثه وجود ندارد مقتول داخل خودرو غافلگیر شده و به قتل رسیده و عاملان آن نیز برای اینکه شناسایی نشوند جسد را در این مکان رها کرده‌اند.

 

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد به دستور قاضی محمد وهابی برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن هویت آن به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس پرونده به مأموران پلیس دستور داد ضمن بررسی دوربین‌های مداربسته محل حادثه پرونده افراد گمشده را بررسی و هویت مقتول را شناسایی کنند.

 

تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه از سوی مأموران پلیس ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.