2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
موفق ترین زنان سلبریتی در دهه 90

موفق ترین زنان سلبریتی در دهه 90

این بازیگران در 10 سال گذشته توانسته‌اند بدرخشند و هنر و توانایی خود را در بازیگری نشان بدهند.

دوات آنلاین- دهه 90 برای برخی بازیگران زن دهه خوبی بود، سلبریتی هایی با توانایی و هنر بالا که در سینما خوش درخشیدند. با این بازیگران زن آشنا شوید.

بهاره کیان افشار بازیگر بسیار توانایی است

 بهاره کیان افشار و نقش‌های اصلی و فرعی

یکی از نقش های اصلی فیلم پلیسی گناهکاران، ساخته فرامرز قریبیان به بهاره کیان افشار رسید. این فیلم سال ۹۱ در جشنواره فجر رونمایی شد که یکی از امتیازهای آن معرفی چهرهای جدید به سینما لقب گرفت. او در سینما، تئاتر و سریال های خانگی و تلویزیونی حضوری پررنگ دارد.

 

برای این بازیگر نقش اصلی و فرعی مهم نیست، بلکه تلاش کرده در هر پروژه گلیم خود را از آب بیرون بکشد. کیومرث پوراحمد( کفشهایم کو؟)، مصطفی کیایی (بارکد) و بهروز شعیبی (سریال گلشیفته) مهمترین کارگردان هایی هستند که کیان افشار با آنها همکاری کرده است.

نازنین بیاتی در سینما خوش درخشیده است

نازنین بیاتی؛ بازیگری پرکار

فیلم دربند یک بازیگر جدید داشت که همه رفتار و کردار او منطبق با کاراکتر بود. نازنین بیاتی خیلی زود مخاطبان سخت پسند را راضی کرد که با یک بازیگر توانمند مواجه هستید.

 

او توانست خیلی زود مورد توجه کارگردان ها قرار بگیرد و تبدیل به بازیگری پرکار شود. او سال ۹۲ سه فیلم مردن به وقت شهریور، فرشته ها با هم می آیند و ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه را بازی کرد. فرشته ها بیش از دو فیلم دیگر فرصت عرض اندام را برای بیاتی فراهم کرد.

 

یک سال بعد با رخ دیوانه ابوالحسن داوودی بار دیگر در کانون توجه قرار گرفت. بیاتی سال ۹۶ در فیلم کمدی آینه بغل و سریال کمدی گلشیفته نشان داد در این ژانر هم می تواند موفق باشد.

هستی مهدوی فر نشان داده بسیار توانمند است

هستی مهدوی فر؛ شروع با چهارشنبه

در فیلم چهارشنبه، ساخته سروش محمدزاده این فرصت برای هستی مهدوی فر به دست آمد تا در کنار شهاب حسینی بتواند خودی نشان دهد.

 

موفقیت این فیلم در جشنواره فجر و کسب جایزه هنر و تجربه باعث شد بازی مهدوی فر هم به چشم بیاید. بعد از فیلم چهارشنبه، مهمترین پیشنهاد هستی مهدوی فر فیلم ماجرای نیمروز۲؛ ردخون است. او در فیلم محمدحسین مهدویان بیش از پیش مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

 

همکاری بامانی حقیقی در فیلم کمدی ۵۰ کیلو آلبالو دیگر اتفاق مهم کارنامه مهدوی فر است. لابی (محمدپرویزی)، کمدی انسانی (محمدهادی کریمی)، آذر (محمدحمزه ای) و هفت ونیم (برادران محمودی) دیگر فیلم های مهدوی فر هستند.

 

هیچکدام برایش تبدیل به اتفاقی ویژه نشده اند؛ مگر اینکه فیلم ملاقات با جادوگر (حمید بهرامیان) اکران شود.

الهام کردا به چهره ای شناخته شده تبدیل شده است

الهام کردا؛ درخشش در برف روی کاج‌ها

در فیلم برف روی کاج ها اولین ساخته پیمان معادی، یک بازیگر با درخشش خود چشمها را خیره کرد. الهام کردا را اهالی تئاتر می شناختند اما نخستین آشنایی مخاطب عام با کردا فیلم معادی بود بعد از فیلم برف روی کاج‌ها، الهام کردا تبدیل به بازیگری پرکار شد.

 

مهمترین سریال تلویزیونی کردا تعبیر وارونه یک رؤیا ساخته فریدون جیرانی است. او با این نقش به شهرت بیشتری دست یافت و همزمان توانایی اش را بار دیگر به رخ کشید.

 

همکاری الهام کردا و فریدون جیرانی در شبکه خانگی با نهنگ آبی هم ادامه یافت. یکی از مهمترین فیلمهای سینمایی الهام کردا به دنیا آمدن ساخته محسن عبدالوهاب است که تحسین سخت پسندها را به دنبال داشت و برای آن نامزد دریافت جایزه شد.

پانته آ پناهی ها در تمام کارهایش موفق بوده است

پانته آ پناهی ها با کارنامه‌ای خوب

در فیلم اپیزودیک گس، ساخته کیارش اسدی زاده، پانته آ پناهی ها نقش زنی جدی با رفتارهای خشک را بازی می کرد.

 

این فیلم اولین مواجهه جدی پیگیران سینما با پناهی ها بود. فیلم و نقش بد به ندرت در کارنامه اش دیده می شود. نفس (نرگس آبیار)، لاک قرمز (سیدجمال سیدحاتمی)، حکایت دریا (بهمن فرمان آرا)، درخونگاه (سیاوش اسدی)، خروج (ابراهیم حاتمی کیا) از مهمترین فیلم های او به حساب می آیند.

 

سریال های شهرزاد، بانوی عمارت و کرگدن هم از آثارخوب پناهی ها هستند.

پریناز ایزدیار چهره ای پرطرفدار است

پریناز ایزدیار و نقش سمیه

نقش سمیه در فیلم «ابد و یک روز» همانی بود که پریناز ایزدیار انتظارش را می کشید. او به عنوان قطب اصلی درام و عامل پیش‌برنده داستان، تصویری ملموس و در عین حال ترحم برانگیز از شخصیت به نمایش گذاشت.

 

بعد از ابد و یک روز، پریناز ایزدیار تبدیل به بازیگری مطرح شده و کارگردان ها هم برای نقش اول به سراغش می روند. شاخصت‌رین کارش سریال شهرزاد است.

 

او به طور میانگین سالی سه فیلم بازی کرده که غالبا آثار خوبی بوده اند؛ از جمله سرخپوست، ویلایی ها، هت تریک، متری شیش و نیم و مغز استخوان.

فرشته حسینی از جمله سلبریتی های موفق دهه 90 است

فرشته حسینی در نقش دختر افغان

نمایش مصائب و مشکلات دختری افغانستانی در فیلم رفتن، آنقدر تاثیرگذار و بدون اغراق بود که باعث شد نگاه ها به سمت فرشته حسینی جلب شود.

 

نگاه معصوم و رفتار ترحم برانگیز شخصیت دو فاکتور اصلی بازی حسینی در فیلم «رفتن»، ساخته برادران محمودی است که بازیگر را درگیر خود می کنند.

 

دو سال بعد از بازی در فیلم رفتن، فرشته حسینی پیشنهاد حضور در سه فیلم را پذیرفت. او سال ۹۷ در فیلم های یلدا، به کارگردانی مسعود بخشی، شکستن همزمان بیست استخوان، ساخته جمشید محمودی و سونامی، به کارگردانی میلاد مدرعاملی بازی کرد.

 

هفت و نیم، ساخته نوید محمودی دیگر فیلم فرشته حسینی است که چندی پیش اکران آنلاین شد. قورباغه به کارگردانی هومن سیدی اولین سریال حسینی است که از سوم آذر در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

ماهور الوند نشان داده در سینما حرف های زیادی برای گفتن دارد

ماهور الوند با گام‌های محکم

سال ۹۴ فیلم دختر به کارگردانی رضا میرکریمی اکران شد که یکی از مشخصه های مهم آن ظهور یک چهره تازه بود. ماهور الوند گام هایش را معقول برداشته و سعی کرده نقش های متفاوتی را تجربه کند.

 

او بعد از دختر، نقش یک زن كه مورد خشم همسر قرار دارد را بازی کرد و «ملی و راه‌های نرفته‌اش» تبدیل به نقطه عطف دیگری در کارنامه اش شد.

 

در هت تریک (رامتین لوافی) نقش خوب دیگری از الوند رقم خورد و این موفقیت در فیلم های بعدی تکرار شد؛ از جمله چهارراه استانبول (مصطفی کیایی)، غلامرضا تختی (بهرام توکلی)، آنجا همان ساعت (سیروس الوند) و عنکبوت (ابراهیم ایرج زاد).

 

عملکرد او در سریال نهنگ آبی فریدون جیرانی نیز موفق بوده است.

 

منبع: سایت صبح سینما

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.