2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل نازنین بیاتی بازیگر نقش همتا در سریال مانکن

بیوگرافی کامل نازنین بیاتی بازیگر نقش همتا در سریال مانکن

نازنین بیاتی در سال 91 با فیلم دربند به کارگردانی پرویز شهبازی معرفی و نامزد سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد .

دوات آنلاین-نازنین بیاتی هنرپیشه موفق و جوان سینماو تلویزیون که با سریال مانکن در نقش همتا آمده است  متولد 15 دی 1368 در تهران، است او فارغ التحصیل رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است  وعلاوه بر بازیگری، مدتی طراح لباس و صداپیشه نیز بود و در عرصه موسیقی نیز وارد شده است.

 

مادر نازنین بیاتی اهل قم و پدرش اهل تفرش است و دو خواهر به نام های ندا و نغمه دارد و با اینکه تمکن مالی دارد که در بالای شهر تهران زندگی کند اما در خانه پدری در منیریه زندگی می‌کند.

 

نازنین بیاتی در ابتدا با کار طراحی صحنه که رشته تحصیلی‌اش است وارد سینما شد.اماعلاقه اش به بازیگری از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی شروع شد و از طریق یکی از دوستانش برای تست فیلم به دفتر آقای شهبازی کارگردان رفت و بازیگر شد.

بیوگرافی کامل نازنین بیاتی بازیگر نقش همتا

نازنین بیاتی در سال 91 با فیلم دربند به کارگردانی پرویز شهبازی  معرفی و نامزد سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد و در رای گیری از نویسندگان و منتقدان بهترین بازیگر جشنواره سی و یکم فجر انتخاب شد

 

او در اولین فیلمش به کارگردانی پرویز شهبازی هم بازی بازیگران مطرحی شد اما رمز موفقیت خود را دوست شدن با خانم آهنگرانی و کمک های عنوان می‌کند.جالب است بدانید، نازنین بیاتی دراولین نقشش بدون دریافت فیلمنامه به ایفای نقش پرداخت.

 

نازنین بیاتی با سریال مانکن در شبکه نمایش خانگی نیز حاضر شد. او در این سریال نقش همتا دختری که دچار یک شکست عاطفی شدید شده بازی می‌کند.

 

شباهت چهره نازنین بیاتی به ترانه علیدوستی  یکی از خوشی‌های اوست. البته او گفته‌است که از این شباهت خوشحال است و خانم علیدوستی را نیز بسیار دوست دارد.

 

نازنین بیاتی فردی بسیار پر انرژی ،عجول و در جمع دوستان بسیار شاد است و شخصیت برون گرایی دارد.

بیوگرافی کامل نازنین بیاتی بازیگر نقش همتا

او علاقه زیادی به بازی خسرو شکیبایی دارد و می‌گوید: یکی از حسرتهای زندگی من این است که دیربه سینما آمدم و نتوانستم با خسرو شکیبایی هم بازی شوم.

 

او در اوج جوانی حسرت به دل مانده‌است ومی‌گوید به خاطر این حسرت خودش را نمی‌بخشد: مادربزرگ من یک روز صبح به منزل ما زنگ زد و میخواست با من صحبت کند اما من به مادرم گفتم که من کار دارم و نمیتوانم و همان شب مادربزرگم از دنیا رفت و حسرت شنیدن صدایش برای همیشه به دل من ماند.

 

او درباره خودش می گوید: من در کل آدم پرانرژی هستم و اگر قرار باشد کاری انجام بدهم، خیلی دوست دارم به آن چیزی که می خواهم خیلی زود برسم. مثلا وقتی دارم نقاشی می کشم دوست دارم زود تمام بشود. حتی اگر لازم باشد 24 ساعت پای آن بایستم انجامش می دهم. ولی اصولا در نقش هایی که پیشنهاد داشتم یا بازی کردم این ویژگی کمتر دیده شده. مثلا در رخ دیوانه در صحنه تصادف، هیجانِ واقعیِ خودم است. یا آن جایی که ماشین دور 360 می زند، بدلکار نبود و من خودم کنار راننده نشسته بودم. برایم این هیجان، جذاب است. به خاطر همین دوست دارم در فیلم های هیجانی هم بازی کنم چون احساس می کنم بیشتر تخلیه می شوم.

 

نازنین بیاتی در مصاحبه‌ای گفته بود جالبترین چیزی که تا به حال در اینترنت دیده مربوط به زمانی است که اسم خودش را سرچ کرده وتیتر «عکس های نازنین بیاتی و همسرش» دیده‌است. او می گوید: عکس العملی هم نشان ندادم. معمولا این را برای همه می زنند و ما هم می رویم ببینیم همسرمان چه شکلی است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
سمانه اسلامی 1400/01/31
سلام همتا کیوتم مواظب خودت باش 😇

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.