2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين

ببینید: به یاد ماندنی ترین نقش های پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار سال ها است که نامش در صدر فهرست بازیگران مطرح زن سینمای ایران قرار دارد و از او فیلم های ماندگار زیادی دیده ایم.

دوات آنلاین -پریناز ایزدیار، بازیگر بابلی متولد 8 شهریور 1364 از سال 85 وارد سینما شد. او در آن سال بری بازی در فیلم یک مرد، یک شهر تست داد و قبول شد. پس از ان چند تله فیلم را تجربه کرد اما هنوز تا موفقیت راه زیادی در پیش داشت. او در سال های 90 و 91 در دو سریال پنج کیلومتر تا بهشت و زمانه بازی کرد و به شهرت رسید. ایزدیار از آن زمان تاکنون همیشه در قله ایستاده است و بازی هایش دیدنی است. شاید ماندگارترین نقش او همان نقشه سمیه در ابد و یک روز باشد و البته بازی درخشانش در سریال شهرزاد در نقش دختر بزرگ آقا را نمی توان از یاد برد. سینما تیکت در فیلم بالا نقش های به یاد ماندنی این بانوی هنرمند را در فیلم های متری شیش و نیم، سرخپوست، هت تریک، ابد و یک روز، لتیان، تابستان داغ، سه کام حبس، مغز استخوان، خوک، خط ویژه و سریال شهرزاد مرور کرده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.