2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
پریناز ایزدیار چگونه سلبریتی شد

پریناز ایزدیار چگونه سلبریتی شد

پریناز ایزدیار چه طور مطرح شد؟ چه افتخاراتی به دست آورد و چه آینده ای در انتظارش است؟

دوات آنلاین -پریناز ایزدیار یکی از سلبریتی ها و ستاره های موفق سینما است که تاکنون در ۱۸ فیلم، ۶ سریال و ۲ تئاتر بازی کرده است. اما او چگونه توانست خودش را به عنوان هنرمندی موفق مطرح کند؟

 

درخشش پریناز ایزدیار

هفت صبح نوشت: نقش سمیه در فیلم «ابد و یک روز» همانی بود که پریناز ایزدیار انتظارش را می‌کشید. او به عنوان قطب اصلی درام و عامل پیش‌برنده داستان، تصویری ملموس و درعین‌حال ترحم‌برانگیز از شخصیت به نمایش گذاشت. سمیه آغاز خوشبختی ایزدیار بود؛ هم فیلم به فروش بالایی رسید و هم او جایزه گرفت تا چهره‌اش در ذهن خاص و عام حک شود.

 

تجربه های ناموفق ایزدیار

ایزدیار فعالیت بازیگری را در دهه ۸۰ شروع کرد، اما دو تجربه ناموفق داشت و نتوانست خود را اثبات کند. سال ۹۰ سریال پنج کیلومتر تا بهشت و سال ۹۱ سریال زمانه شهرت ایزدیار را رقم زدند. بعد از آن او مسیرش را از تلویزیون به سمت سینما کج کرد. نقش‌هایی که تا سال ۹۴ یعنی پیش از ابد و یک روز بازی کرد، فرعی بودند و برایش منجر به اتفاقی خاص نشدند.

پریناز ایزدیار در فیلم سرخپوست

ادامه مسیر بازیگری

بعد از ابد و یک روز،‌ پریناز ایزدیار تبدیل به بازیگری مطرح شده و کارگردان‌ها هم برای نقش اول به سراغش می‌روند. شاخص‌ترین کارش سریال شهرزاد است. او به طور میانگین سالی سه فیلم بازی کرده که غالبا آثار خوبی بوده‌اند؛ ‌از جمله سرخپوست، ویلایی‌ها، هت‌ تریک، متری شیش ‌و نیم و مغز استخوان. 

 

بیشتر بخوانید: موفق ترین زنان سلبریتی در دهه 90

 

افتخارات بانوی بازیگر

ایزدیار برای فیلم ابد و یک روز سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن را به دست آورد. این موفقیت در شانزدهمین جشن حافظ هم تکرار شد. او یک‌بار دیگر از جشن حافظ به تندیس دست یافت که این‌بار به‌خاطر ویلایی‌ها بود. مهم‌ترین جایزه خارجی ایزدیار برای تابستان داغ و از شانزدهمین فستیوال بین‌المللی داکا به دست آمده. این بازیگر دوبار برای فیلم‌های تابستان داغ و سه کام حبس نامزد سیمرغ نقش اصلی فجر شده.

 

‌چه دورنمایی دارد؟

پریناز ایزدیار یکی از ستاره‌های زن دهه ۹۰ است و می‌تواند موفقیت خود را حالاحالاها تداوم بخشد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.