2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
موفقیت‌های منوچهر هادی؛ از عاشقانه و سریال دل تا سینما و تلویزیون

موفقیت‌های منوچهر هادی؛ از عاشقانه و سریال دل تا سینما و تلویزیون

منوچهر هادی در تمام این سال‌ها کارگردان پرمخاطبی بوده است. او این روزها مشغول ساخت سریال گیسو است.

دوات آنلاین -منوچهر هادی این روزها سرگرم سریال جدیدش است؛ گیسو که در واقع فصل دوم سریال عاشقانه است برای شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود و انتظار می‌رود این مجموعه نیز مانند سریال‌ دل و همچنین عاشقانه پرمخاطب باشد.

 

منوچهر هادی در طول سال‌ها فعالیت به عنوان کارگردان نشان داده در جذب مخاطب توان بالایی دارد. او در قالب‌های مختلف کار کرده و توانسته نظر بینندگانش را جلب کند. او کار در سینما را از گروه تدارکات شروع کرد و در سمت‌های مختلف از جمله مدیر تدارکات و مدیر تولید به فعالیت پرداخت. او دستیاری کارگردان را نیز تجربه کرد و علاوه بر آن خودش مقابل دوربین رفت اما خیلی زود فهمید برای بازیگری مناسب نیست به همین دلیل پشت دوربین برگشت و این بار در مقام کارگردان قرار گرفت.

 

اولین ساخته هادی فیلمی به نام تلاطم است که در سال 1385 تولید شد. او پس از آن به کار ادامه داد و اتفاقا از جمله کارگردانان بسیار پرکار است به طوری که در هیچ مقطعی بیکار نیست و همیشه پروژه‌ای را در دست تولید دارد و گاه حتی موقع ساخت یک مجموعه در حال مقدمه‌چینی برای سریال یا فیلم بعدی‌اش است.

منوچهر هادی در پشت صحنه سریال گیسو

منوچهر هادی در سینما

مکنوچهر هادی فیلم‌های سینمایی زیر را ساخته است:

رحمان ۱۴۰۰                                          

آینه بغل                         

کارگر ساده نیازمندیم

من سالوادور نیستم                                     

زندگی جای دیگری است

دنیای پرامید        

یکی میخواد باهات حرف بزنه                                   

قرنطینه

 

بسیاری از این فیلم‌ها از جمله رحمان 1400 پرفروش شدند و به عنوان یک موفقیت برای هادی به ثبت رسیدند.

 

کارگردانی سریال دلدادگان

سریال دلدادگان مجموعه‌ای بود که در سه فصل برای شبکه سه ساخته شد. این سریال نیز بسیار پرمخاطب بود و البته مانند خیلی دیگر از کارهای منوچهر هادی حواشی نیز به همراه داشت از جمله این‌که پایان آن تغییر کرد. دلیل این اتفاق آن بود که پانته آ بهرام به دلیل دریافت نکردن دستمزدش از حضور در قسمت آخر خودداری کرد و تلاش هادی و تیم سازنده این سریال برای جلب رضایت او بی فایده بود.

 

منوچهر هادی در سریال دلدادگان که بخشی از آن جنبه تاریخی داشت و فصل‌های دیگر به موضوعات عاشقانه و معمایی نزدیک می‌شد دو بازیگر جدید را معرفی کرد. سانیا سالاری و سامان صفاری در این مجموعه به خوبی دیده شدند البته این دو بعد از دلدادگان هنوز در سریال دیگری بازی نکرده‌اند و باید منتظر ماند و دید کار هنری آنها به کجا می‌رسد.

منوچهر هادی در کنار محمدرضا گلزار

سریال‌های عاشقانه و دل

منوچهر هادی از سال 1395 وارد شبکه نمایش خانگی شدو سریال عاشقانه را ساخت که بسیار موفق بود. او سپس سراغ سریال دل رفت. سریال دل اگرچه بینندگان زیادی داشت اما طولانی شدن آن با انتقادهای فراوان همراه بود و حتی افرادی از خود این سریال نیز به آن انتقاد کردند.

 

هادی در کارهای هنری خود تیم تقریبا ثابتی دارد اما در سریال دل حامد بهداد جایگزین محمدرضا گلزار شد. اکنون گلزار و هادی بار دیگر همکاری خود را از سر گرفته‌اند و در حال ساخت فصل دو سریال عاشقانه هستند که البته نام آن گیسو است. باید دید هادی این بار هم می‌تواند نظر مخاطبان را جلب کند؟

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
بینام 1399/07/29
عالیه،عالیییییی
1399/07/29
کارگردان خوب نیس عالیه❤اقای هادی خیلی خیلی کارگردان زحمت کشی هستند و بع خاطر همین آقای گلزار همیشه باهاشون کار میکنه مثل رحمان۱۴۰۰ آینه بغل عاشقانه و ... من تمام سریال هاشونو میبینمه واقعا دمشون گرم خدا قوت
ناشناس 1399/07/29
کارگردان خوبیه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.