2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
کتایون در سریال گیسو چرا اسلحه به دست شد

کتایون در سریال گیسو چرا اسلحه به دست شد

قرار است چه اتفاقی در سریال گیسو بیفتد؟ آیا کتایون کسی را می کشد؟ هدف احتمالی او کیست؟

دوات آنلاین -بازی پیچیده در سریال گیسو همچنان ادامه دارد. حالا که معلوم شده کتایون همان گیسو است باید دید او در ادامه چه می کند و یونس شکیبا چه مهره هایی را به حرکت در می آورد و چه نقشه هایی را پیش می برد. در این میان اسلحه به دست شدن کتایون ماجرا را مرموزتر کرده است.

 

معادلات تازه در سریال گیسو

هوشنگ پیش از مرگ به یونس شکیبا توضیح داد کتایون همان گیسو است. البته یونس این را باور نکرد اما به احتمال بسیار زیاد هوشنگ واقعیت را گفته و تمام ماجراهایی که رضا و دوستانش در این مدت از سر گذرانده اند بخشی از نقش های این زن زیرک بوده است.

 

از سویی رضا نزد پلیس رفته و تحقیقات کارآگاهی وارد مرحله ای تازه شده است؛ مرحله ای که این بار فقط موضوع آن فساد اقتصادی نیست بلکه موضوع قتل در میان است. چه کسی هوشنگ را کشته؟ آیا یونس قاتل است؟ ما تا پیش از این فکر می کردیم نقشه قتل گیسو توسط یونس طراحی شده اما در نهایت معلوم شد این بازی توسط هوشنگ رقم خورده و همه چیز صحنه سازی او بوده است. پس ممکن است باز هم دچار اشتباه شده باشیم و یونس قاتل شریک قدیمی اش نباشد. به ویژه آن که صحنه شلیک را ندیدیم.

سرنوشت کتایون در سریال گیسو چه می شود

معمای کتایون در سریال گیسو

کتایون مدتی است خودش را در خطر می بیند. به ویژه بعد از آنکه یونس خانه او را پیدا کرد و اسلحه به دست سراغ او رفت. کتی اگر آن روز فرار نکرده بود معلوم نبود چه بلایی سرش خوهد آمد. او اکنون زخم خورده و ترسیده است و ممکن است دست به هر کاری بزند.

 

کتایون امیدوار بود بتواند با کمک سهیل همکاری و همراهی سه رفیق را به دست بیاورد اما نقشه اش عملی نشد. او حالا اسلحه به دست گرفته است. آیا او هوشنگ را کشته؟ آیا قرار است فردی دیگر را به قتل برساند؟ آن شخص کیست؟

 

به نظر می رسد دیگر از رضا و دو رفیقش کاری ساخته نباشد و از این به بعد بازی را فقط یونس و کتایون پیش خواهند برد. هر دو ضعیف تر از همیشه هستند و خود را در پایان راه می بینند پس ممکن است برای نجات خودشان به هر عملی دست بزنند و همین نکته است که سریال را جذاب تر و هیجان انگیزتر می کند.

 

ماجرای پگاه و سهیل

سریال گیسو با جدایی پگاه و سهیل شروع شد. سهیل این رابطه را اتمام یافته تلقی می کند اما پگاه هنوز عاشق است و سعی دارد سهیل را به زندگی مشترک بازگرداند. در این میان کتایون یک مانع بزرگ بود؛ یک رقیب عشقی که چهره واقعی خودش را پشت نقابی دروغین پنهان کرده بود.

 

حالا سهیل به ماهیت واقعی کتایون پی برده و اگر هم خیال عاشقانه ای در سر داشت فهمیده که همه آنها سراب بوده پس آیا ممکن است دوباره نزد پگاه برگردد؟ این هم یکی از موضوعات فرعی گیسو است که باید منتظر بمانیم تا نتیجه کار مشخص شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.