2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آیا کتایون در سریال گیسو همان گیسو برازنده است

آیا کتایون در سریال گیسو همان گیسو برازنده است

کتایون کیست؟ چرا سر راه سهیل، رضا و پیمان قرار گرفته و چه هدفی دارد؟

دوات آنلاین -سریال گیسو به قسمت های حساس رسیده و داستان پیچ و تاب های زیادی پیدا کرده و معماهایی مطرح شده است. از جمله این که کتایون آزاد واقعا کیست و از سهیل، رضا و پیمان چه می خواهد؟ آیا او همان گیسو است؟

 

شباهت کتایون و گیسو

صفحه اینستاگرام سریال گیسو نوشت: در قسمت های پخش شده از سریال گیسو متوجه برخی شباهت ها بین شخصیت کتایون و‌ گیسو شدیم.

 

با توجه به اسم سریال به نظر می رسد که نقش گیسو فراتر از این باشد که با قتل او نقش اش در سریال به پایان برسد ولی چطور ممکن است که بازیگر نقش گیسو در عاشقانه۱ (مهناز افشار)،در فصل دوم این سریال حضور نداشته باشد؟

هانیه توسلی در نقش کتایون در سریال گیسو

آیا گیسو تغییر چهره داده است

بنابراین به ظاهر این فرضیه غلط است؛ اما با توجه به صحبت های نازی هوشیار(سانیا سالاری) متوجه می شویم که کتایون (هانیه توسلی)،پس از برگشت از یک عمل زیبایی با سهیل، رضا و پیمان ملاقات می کند؛ اما مگر ممکن است که با عمل زیبایی، چهره و صدای کسی به طور کامل تغییر کند که هیچ شباهتی به آدم قبلی نداشته باشد؟

 

وقتی به سوابق کاری کارگردان سریال نگاه می کنیم متوجه می شویم که این فرضیه آنقدر هم محال نیست. با توجه به کارگردانی سریال تلوزیونی «دلدادگان»، پانته آ بهرام در نقش«فرزانه»، به خاطر کینه از افرادی با تغییر چهره و هویت خود قصد انتقام از آن هارا داشت؛ پس پی می بریم که سرنوشت گیسو نیز می تواند به این صورت رقم بخورد و کتایون در واقع همان گیسو باشد و یا شخصی از طرف گیسو برازنده باشد که به خاطر انتقام از یونس شکیبا(مسعود رایگان) و رضا و همچنین علاقه به سهیل دست به تغییر چهره و هویت خود زده باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.