2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بازیگر خارجی سریال گیسو در نقش لوسیا کیست

بازیگر خارجی سریال گیسو در نقش لوسیا کیست

با بازیگر خارجی سریال گیسو که نقش نامزد پیمان را بازی می کند بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -سریال گیسو یک بازیگر خارجی دارد که البته زمان فارسی تا حد زیادی بلد است. این بازیگر را پیش از این ندیده بودیم. او جولیا پانلی نام دارد.

 

جولیا پانلی در شهر رم کشور ایتالیا به دنیا آمده و تاریخ تولد او ۱۵ جولای سال ۱۹۹۴ یعنی ۲۴ تیر سال 1373 است. پانلی با این که ایتالیایی است اما سال های زیادی در ایران بوده و آن طور که افکارنیوز نوشته جولیا در ایران در دوره های بازیگری سعید روستایی شرکت کرده و در آنجا آموزش دیده است.

جولیا پانلی بازیگر خارجی سریال گیسو در نقش لوسیا

بازیگران خارجی در ایران

پانلی تنها بازیگر فعال در ایران نیست که در کشوری دیگر به دنیا آمده است. معروف ترین این بازیگران آوا دارویت است که پدرش ایتالیایی و مادرش ایرانی است و او نیز در ایتالیا به دنیا آمده اما از 7 سالگی در ایران زندگی کرده و به همین دلیل به فارسی مسلط است.

 

بازیگر دیگر گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی است. مادر گلوریا ایرانی و پدر او فرانسوی است و این بازیگر در فرانسه به دنیا آمده و در همان کشور بزرگ شده اما در نهایت ایران را برای زندگی و کار انتخاب کرده است.

جولیا پانلی بازیگر خارجی سریال گیسو در نقش لوسیا

 بازی در نقش لوسی در سریال گیسو

جولیا در سریال گیسو نقش لوسیا را بازی می کند که نامزد پیمان است. او همراه پیمان به ایران آمده تا والدینش را پیدا کند. در واقع لوسیا دختری ایرانی است که در نوزادی او را جلوی در سفارت ایتالیا رها کردند و او همراه خانواده ای ایتالیایی به این کشور رفت و سپس به آمریکا مهاجرت کرد.

 

لوسیا در این سریال فارسی می فهمد و می تواند به سختی صخحبت کند. این ویژگی ها با خود جولیا همخوانی دارد و به همین دلیل او به خوبی توانسته از عهده این نقش بربیاید.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.