2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سفارش طناب دار برا‌ی شکارچی شیطان صفت زنان و کودکان

سفارش طناب دار برا‌ی شکارچی شیطان صفت زنان و کودکان

متهم وقتی با شاکیان روبه‌رو شد اعتراف کرد در این مدت ۲۰‌دختر، پسر و زن را هدف نیت شوم خود قرار داده است.

دوات آنلاین -پرونده مردی شیطان‌صفت که به اتهام تعرض به چند زن و کودک به اعدام محکوم شده برای اجرا به شعبه اجرای احکم دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد.

 

به نوشته روزنامه جوان ۷‌دی‌سال‌۹۷ بود که مرد و زن جوانی سراسیمه به کلانتری ۱۳۰‌نازی‌آباد رفتند و از مرد شیطان صفتی به اتهام آزار و اذیت دختر هشت‌ساله‌شان و سرقت طلا و پول شکایت کردند.

 

مرد جوان در توضیح ماجرا گفت: همراه همسرم مثل همیشه صبح به محل کارمان رفتیم و دختر هشت‌ساله‌ام در خانه تنها بود. دقایقی قبل وقتی به خانه برگشتیم دیدیم دست و پای دخترمان با طناب بسته شده و در گوشه‌ای از اتاق رها شده‌است. دخترمان آنقدر گریه کرده بود که توان حرف زدن نداشت که متوجه شدیم زمانی که ما خانه را ترک کرده‌بودیم، مرد جوان ناشناسی با اطمینان از اینکه دخترمان در خانه تنها است، زنگ خانه را به صدا در آورده و به دخترم گفته مقداری پول به پدرش بدهکار است و از دخترم می‌خواهد در را باز کند تا بدهی‌اش را بدهد. دخترم به حرف‌های مرد ناشناس اطمینان می‌کند و در را باز می‌کند که مرد شیطان صفت وارد خانه می‌شود. او بعد با تهدید چاقو دست و پای دخترم را با طناب می‌ببندد و پس از آزار و اذیت او و سرقت طلا‌های او و مقداری پول از خانه فرار می‌کند.

 

شکایت‌های مشابه

با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی دشتبان، بازپرس شعبه‌دهم دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

 

مأموران پلیس در نخستین گام دوربین‌های مداربسته محل حادثه را مورد بازبینی قرار دادند که دریافتند روز حادثه مردی که صورتش را پوشانده است، وارد خانه شاکی شده و پس از دقایقی سراسیمه از آنجا خارج و فرار کرده است.

 

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت مأموران پلیس با شکایت‌های مشابه و سریالی دیگری روبه‌رو شدند که همگی حکایت از آن داشت مرد شیطان‌صفت با همین شیوه زنگ خانه‌هایی را می‌زند و به بهانه پرداخت بدهی وارد خانه می‌شود و پس از آزار و اذیت کودکان تنها و سرقت اموال آن‌ها فرار می‌کند.

 

در حالی که هر روز به تعداد شاکیان پرونده مرد شیطان‌صفت اضافه می‌شد، مأموران پلیس در بررسی‌های دوربین‌های مداربسته چهره متهم را بدست آوردند که مشخص شد، وی از متهمان سابقه دار به نام امیر است که مدتی قبل از زندان آزاد شده است. بنابراین تحقیقات برای دستگیری امیر ادامه داشت تا اینکه مأموران، متهم ۳۲‌ساله را شامگاه چهارشنبه ۱۲‌دی همان سال در مخفیگاهش دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

 

اعتراف

متهم ابتدا در بازجویی‌ها منکر جرم خود شد، اما وقتی با شاکیان روبه‌رو شد اعتراف کرد در این مدت ۲۰‌دختر، پسر و زن را هدف نیت شوم خود قرار داده است.

 

وی گفت: ۱۵‌ساله بودم که به خاطر شکستن شیشه خانه‌ای دستگیر شدم و با حکم قاضی روانه کانون اصلاح و تربیت شدم و این اولین تجربه من از زندان بود. مدتی بعد از آزادی با دوستان ناباب رفت و آمد کردم و کم‌کم معتاد به مواد مخدر شدم و در نهایت هم شیشه‌ای شدم. به خاطر اعتیادم سرقت می‌کردم و راهی زندان می‌شدم. آخرین بار هم سه‌ماه قبل از زندان آزاد شدم و دوباره شروع به مصرف مواد‌مخدر شیشه کردم. هر وقت شیشه مصرف می‌کردم یک نفر در گوشم زمزمه می‌کرد و دستور می‌داد که به سرقت بروم.

 

وی درباره نحوه اجرای نقشه شیطانی‌اش گفت: هر روز به داخل خیابان می‌آمدم و معمولاً در روز زنگ بیش از ۱۰۰‌خانه را می‌زدم. وقتی بچه‌ای آیفون را بر می‌داشت از آن‌ها سراغ پدر و مادرش را می‌گرفتم و زمانی که می‌گفت در خانه تنها است به دروغ می‌گفتم که به پدرش بدهی دارم و از او می‌خواستم در خانه را باز کند تا بدهی پدرش را پس دهم. معمولاً بچه‌ها حرف‌های مرا باور و در خانه را باز می‌کردند و من هم وارد خانه می‌شدم. سپس با تهدید چاقو دست و پای آن‌ها را با روسری یا طناب می‌بستم و پس از آزار و اذیت و سرقت اموالشان از آنجا فرار می‌کردم.

 

پس از تحقیقات تکمیلی قاضی دشتبان کیفرخواست وی را به اتهام مفسد فی‌الارض صادر کرد و پرونده وی را برای رسیدگی به دادگاه انقلاب فرستاد. متهم پس از دادگاهی در شعبه‌۲۸ دادگاه به اعدام محکوم شد و حکم وی پس از تأیید در شعبه‌۴۱ دیوان عالی کشور برای سیر مراحل اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد. بدین ترتیب مرد شیطان‌صفت به زودی پس از گرفتن استیذان حکمش اعدام می‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.