2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
مرد شکاک همسر سابقش را به قتل رساند

مرد شکاک همسر سابقش را به قتل رساند

عاشق لیلا بودم و زندگی بدون او برایم سخت بود. به همین خاطر بعد از جدایی دوباره سمت او رفتم، اما فکر این‌که او با مرد دیگری هم ارتباط دارد عذابم می‌داد.

دوات آنلاین -راز مرد جوان که بعد از قتل همسر سابقش، با صحنه‌سازی قصد داشت قتل را زورگیری نشان دهد با بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی البرز فاش شد. متهم بعد از قتل نوعروس خودزنی کرده بود.

 

به نوشته روزنامه جام‌جم، در آخرین روزهای شهریور امسال مرد جوانی در حالی که غرق در خون بود، خود را به مقابل ایستگاه پلیس در جاده چالوس رساند و برای نجات جان خودش و نامزدش درخواست کمک کرد و بعد روی زمین افتاد. مامور پلیس با دیدن این صحنه سریع درخواست آمبولانس کرد و دقایقی بعد با حضور امدادگران اورژانس در محل، مشخص شد، زن جوان در داخل خودروی تیبا بر اثر شدت خونریزی جانباخته است، اما مرد جوان هنوز نفس می‌کشید که او را سریع به بیمارستان منتقل کردند.

 

با گزارش ماجرا به بازپرس جنایی کرج، او همراه تیمی از کارآگاهان پلیسی آگاهی البرز در محل قتل حاضر و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد. بررسی‌ها نشان داد، زن جوان بر اثر اصابت ضربه‌های چاقو به پشت کمرش و خونریزی شدید جانباخته است.

 

آثار خون در داخل خودرو و روی صندلی‌های جلو نشان می‌داد، درگیری مرگبار در داخل خودرو رخ داده و مقتول قدرت مقاومت نداشته است. با بررسی خودرو، جسد به پزشکی قانونی منتقل و تیم جنایی راهی بیمارستان شدند تا وضعیت مرد جوان را بررسی کنند.

 

ادعای زورگیری

مرد 30 ساله به نام شروین که با تلاش پزشکان از مرگ نجات پیدا کرده بود بعد از بهبود حالش در تشریح ماجرا گفت: من و لیلا چندی قبل عقد کردیم، اما به خاطر مشکلاتی از هم جدا شدیم و طلاق گرفتیم. چند روز قبل تصمیم گرفتیم مشکلات را حل کنیم و دوباره با هم زیر یک سقف برویم. به همین خاطر روز حادثه برای صحبت کردن از تهران به جاده چالوس آمدیم. در کنار جاده توقف کرده و در حال صحبت بودیم که مرد موتورسواری مقابل خودروی ما توقف کرد و به سمت من آمد و با تهدید چاقو موبایلم را خواست. در برابرش مقاومت کردم که ابتدا مرا با چاقو زد و بعد سراغ نامزدم رفت و او را هم با چاقو مجروح کرد و گریخت. به‌سختی تا مقابل ایستگاه پلیس رانندگی کردم و ماجرا را گزارش کردم.

 

پس از این اظهارات ماموران به بررسی دوباره صحنه درگیری پرداخته، اما متوجه شدند در آن زمان موتوری از آن منطقه عبور نکرده و اظهارات مرد جوان با واقعیت صحنه جرم همخوانی ندارد به همین خاطر بعد از مرخص شدن شروین از بیمارستان او دوباره به پلیس آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

 

افشای راز قتل

مرد جوان این بار هم ادعاهای قبلی را تکرار کرد، اما وقتی با دلایل پلیسی رو‌به‌رو شد به قتل اعتراف کرد و گفت: من عاشق لیلا بودم و زندگی بدون او برایم سخت بود. به همین خاطر بعد از جدایی دوباره سمت او رفتم، اما فکر این‌که او با مرد دیگری هم ارتباط دارد عذابم می‌داد. همین سوء‌ظن باعث شد روزحادثه تصمیم بگیرم با لیلا صحبت کنم. او وقتی حرف‌هایم را شنید، گفت اشتباه می‌کنم و این یک سوء‌ظن است. نمی‌دانم چرا در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و سر او را به سمت پایین کشیدم و با چاقو به پشت او چند ضربه زدم. وقتی به خودم آمدم که دیر شده بود. تنها راهی که به ذهنم رسید خودزنی بود. با چاقو ضرباتی به بدنم وارد کردم و بعد هم سناریوی دزدی موبایل را طراحی کردم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.