2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
اعدام مردی که زن سابقش را به قتل رساند

اعدام مردی که زن سابقش را به قتل رساند

دو دختر مقتول از قصاص پدرشان گذشت کردند. با این حال پدر و مادر مقتول همچنان بر اجرای حکم قصاص داماد سابقشان اصرار داشتند.

دوات آنلاین -مرد جوان که همسر سابقش را به قتل رسانده بود، در حالی به دار مجازات آویخته شد که دخترهایش از خون او گذشت کرده بودند.

 

به نوشته روزنامه ایران، اواخر آبان سال 96 بود که خبر وقوع یک قتل در شرق تهران به مأموران کلانتری 127 نارمک و بازپرس کشیک قتل اعلام شد.

 

وقتی تیم جنایی راهی محل حادثه شدند مرد 41 ساله‌ای را دیدند که مقابل ساختمان محل سکونتش ایستاده و در حالی که آثار خون روی دستانش بود، جسد خونین زن جوانی نیز روی سنگفرش خیابان افتاده بود.

 

مرد جوان در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد و گفت: با همسرم اختلاف داشتم و با وجود داشتن دو دختر مدتی قبل از هم جدا شده بودیم. روز حادثه به همراه دو دخترم به پارک رفته بودیم. وقتی به خانه برگشتیم همسرم را دیدم که مقابل خانه ایستاده بود و می‌خواست بچه‌ها را ببیند، اما دوباره سر موضوعی با هم درگیر شدیم و من از شدت عصبانیت او را با چاقو زدم اما خیلی پشیمانم قصدم کشتن او نبود.

 

صدور حکم قصاص

با اعتراف مرد میانسال به جنایت، او به بازسازی صحنه قتل پرداخت و با صدور کیفرخواست، پرونده به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

 

در جلسه محاکمه، پدر و مادر مقتول و دو دخترش خواهان قصاص متهم شدند و دادگاه حکم بر قصاص صادر کرد.

 

اما وقتی پرونده برای اجرای حکم به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد در ادامه دو دختر مقتول از قصاص پدرشان گذشت کردند. با این حال پدر و مادر مقتول همچنان بر اجرای حکم قصاص داماد سابقشان اصرار داشتند. حتی آنها با پرداخت سهم دیه نوه هایشان و همچنین تفاضل دیه مقدمات اجرای حکم را فراهم کرده و سرانجام مرد زندانی در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.