2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
مرد شکاک به جرم قتل همسرش به مرگ محکوم شد

مرد شکاک به جرم قتل همسرش به مرگ محکوم شد

نیمه‌های شب بود که حشیش مصرف کردم و در حال استراحت بودم که متوجه شدم سعیده با یکی از دوستانش تلفنی صحبت می‌کند. عصبانی و با او درگیر شدم و ...

دوات آنلاین -مرد بدگمان که به اتهام قتل همسرش بازداشت شده‌است، محاکمه و به قصاص محکوم شد.

 

روزنامه جوان نوشت، ۱۴ دی‌سال‌۹۹ مأموران پلیس ورامین از قتل زنی به نام سعیده در خانه‌اش باخبر و راهی محل شدند. خواهر سعیده گفت: «خواهرم و شوهرش میلاد سه ‌سال قبل با هم ازدواج کردند. آن‌ها صاحب یک دختر دو ساله بودند، اما با هم اختلاف داشتند و چند بار با هم درگیر شده بودند. امروز در خانه مشغول کار بودم که مادرم تماس گرفت و گفت مادر شوهر سعیده با او تماس گرفته و گفته است سعیده و میلاد با هم درگیر شده‌اند، اما میلاد خانه را ترک کرده و در خیابان تصادف کرده است. مادرم گفت که نگران سعیده است و خواست به خانه خواهرم بروم و از او خبری بگیرم.»

 

وی ادامه داد: «وقتی مقابل خانه خواهرم رسیدم هر چه در زدم کسی در را باز نکرد. از نگرانی همسایه‌ها را خبر کردم و سپس با کمک آن‌ها در را باز کردیم. با دیدن جسد خواهرم شوکه شدم. او خونین روی زمین آشپزخانه افتاده بود و همه جا به هم ریخته بود.»

 

دستگیری قاتل

با انتقال جسد به پزشکی قانونی، شوهر آن زن به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار گرفت، ولی معلوم شد او عصر همان روز در یکی از بیمارستان‌های شرق تهران به بهانه تصادف رانندگی بستری شده است. آن مرد بعد از ترخیص و بهبود نسبی به قتل همسرش اعتراف کرد و در روند بازجویی‌ها گفت: «من همسرم را دوست داشتم، اما بعد از به دنیا آمدن دخترم رفتار‌های او تغییر کرد و بعد هم متوجه شدم عکس‌های بی‌حجابش در فضای مجازی منتشر شده است. این موضوع خیلی مرا عصبانی کرد و کار به درگیری کشید. بعد از آن درگیری دخترم را به خانه مادرم بردم و بعد از چند روز با سعیده آشتی کردم.»

 

متهم در خصوص قتل همسرش گفت: «آخرین بار من و سعیده در خانه تنها بودیم. نیمه‌های شب بود که حشیش مصرف کردم و در حال استراحت بودم که متوجه شدم سعیده با یکی از دوستانش تلفنی صحبت می‌کند. عصبانی شدم و با او درگیر شدم. در آن درگیری سعیده یک لیوان به طرفم پرتاب کرد. همان موقع کنترل اعصابم را از دست دادم و با چاقو و هاون چند ضربه به سر و صورتش زدم. او روی زمین افتاده بود که دستانم را روی گردنش فشار دادم. دچار جنون شده بودم و کنترلی روی رفتارم نداشتم. وقتی فهمیدم همسرم مرده است خودزنی کردم، اما به خاطر فرزندم بلافاصله به بیمارستان رفتم و به دروغ گفتم تصادف کرده‌ام.»

 

جلسه محاکمه

با ثبت این توضیحات متهم راهی زندان شد و پرونده در اولین جلسه محاکمه روی میز هیئت قضایی شعبه یازدهم دادگاه قرار گرفت.

 

ابتدای جلسه مادر مقتول در حالی‌که به شدت اشک می‌ریخت، گفت: «دخترم بار آخر که با شوهرش درگیر شد، قهر کرد و به خانه ما آمد. من با او صحبت کردم و خواستم به زندگی‌اش برگردد، اما فکر نمی‌کردم دامادم چنین جنایتی را مرتکب شود. برای او در خواست قصاص دارم.»

 

در ادامه متهم به جایگاه رفت و در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: «باور کنید عاشق همسرم بودم و راضی به مرگش نبودم، اما او با انتشار عکس‌هایش در فضای مجازی مرا آزار داد و سرانجام کار به اینجا رسید. شرمنده خانواده همسرم هستم و از آن‌ها تقاضای بخشش دارم.»

 

در پایان هیئت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شد و با توجه به مدارک موجود در پرونده، متهم را به قصاص و پرداخت دیه محکوم کرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.