2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آخر سریال دیوار چه می‌شود؟ از عشق امیرحسین و خورشید تا جدال جمیل و یونس

آخر سریال دیوار چه می‌شود؟ از عشق امیرحسین و خورشید تا جدال جمیل و یونس

سریال دیوار هر چه جلوتر می‌رود حساس‌تر و پیچیده‌تر می‌شود اما عاقبت شخصیت‌های آن چه خواهد بود؟ آیا امیرحسین و خورشید از هم دور می‌شوند یا این‌که...

دوات آنلاین -سریال دیوار سریال پلیسی جذابی است که یک بار دیگر از تلویزیون پخش می‌شود. در این سریال ما شاهد رویارویی مجرمی خطرناک به نام جمیل با شوهرخواهرش یونس که مامور پلیس است هستیم و از سوی دیگر فرزندان این دو عاشق هم هستند. تینا آخوندتبار در نقش خورشید و مهرداد صدقیان در نقش امیرحسین بسیار خوب بازی کرده‌اند اما آخر این سریال چه می‌شود؟ آیا باید منتظر مرگ یکی از شخصیت‌ها باشیم یا مراسم ازدواج را تماشا خواهیم کرد؟

امیرحسین و خورشید در سریال دیوار

عشق امیرحسین و خورشید در سریال دیوار

جمیل مردی کینه‌توزی است که می‌تواند در شهری مانند تهران در روز روشن سرقتهای بزرگی را ترتیب دهد، اما جمیل همه کشش روایی دیوار نیست، دختر او که خورشید نام دارد، عاشق امیرحسین شده است و می‌خواهد با او ازدواج کند.

 

امیرحسین، پسرعمه اوست، اما امیرحسین، پسر یونس سبزی هم هست. همان سرهنگی که جمیل را 15 سال پیش به زندان انداخته است و باعث شده خانواده او از هم بپاشد و عمر جمیل هم در زندان هدر رود. جمیل از همان اول سارق قَدری بوده که فقط یونس سبزی از پس او برآمده. یونس شوهر خواهر جمیل است، اما جمیل برای انتقام هم از خواهر گذشته و هم از پسر او.

 

خورشید 15 سال در خانه یونس سبزی بزرگ شده است، اما این اصلاً برای جمیل مهم نیست. مهم این است که او دوباره بزرگترین سرقتها را ساماندهی کند و بعد دست دختر خود را بگیرد و از کشور برود! اما کار به همین راحتی‌ها که او فکر می‌کند نیست. حالا هم یونس مقابل اوست و هم عشق خورشید و امیرحسین به هم. تا این‌جای کار این عشق هم برای یونس و هم برای جمیل دردسرساز شده است.

 

این عشق، امیرحسین را از پدرش دور کرده و خورشید را هم از جمیل. یونس زنگ خطر را شنیده اما جمیل باورش نشده که دخترش، خورشید که در ظاهر همه انگیزه پدر برای زندگی است مقابل او بایستد و از یونس دفاع کند. جمیل باورش بر این است که خورشید عصبانی را هم می‌تواند مثل بقیه گروه و باندش رام کند، اما انگار 15 سال زندان بین او و نسل جوان و تحصیل‌کرده فاصله انداخته و جمیل دیگر این نسل را نمی‌شناسد و باورش نیست که خورشید می‌تواند مقابل او بایستد.

تینا آخوندتبار در سریال دیوار در نقش خورشید

آیا خورشید و امیرحسین ازدواج می‌کنند

برای گفتن این‌که آیا دو عاشق سریال دیوار با هم ازدواج می‌کنند یا نه فعلا زود است البته اگر این سریال را قبلا و در مرتبه اول پخش ندیده باشید. دانستن این موضوع جذابیت‌های دیدن سریال را از شما می‌گیرد اما شاید تا این حد گفتن‌اش ضرر نداشته باشد که این دو نفر از هم دور نمی‌شوند اما گره‌هایی در سر راه‌شان وجود دارد و حتی جمیل امیرحسین را گروگان می‌گیرد و ...

 

از سویی جمیل دست از کارهای خلافش برنمی‌دارد. او در نقشه‌ای که کشیده به ظاهر موفق می‌شود اما پایان راه برای او خوشایند نیست. او در انتها یک بار دیگر با یونس رودررو می‌شود و یونس حتی برای نجات جات جمیل تلاش می‌کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.