2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بازیگر نقش فیروزه، همسر تیمسار: آخر سریال بوم و بانو قابل پیش بینی نیست

بازیگر نقش فیروزه، همسر تیمسار: آخر سریال بوم و بانو قابل پیش بینی نیست

شیوا خنیاگر درباره پیچیدگی‌های سریال بوم و بانو حرف‌های خواندنی زده و درباره آخر آن هم مطالبی را گفته است.

دوات آنلاین -سریال بوم و بانو از همان ابتدا پرطرفدار شد. این سریال پرسش‌های زیادی را پیش روی مخاطبان قرار داده است وخیلی‌ها سعی دارند حدس بزنند آخر آن چه می‌شود. شیوا خنیاگر، بازیگر نقش فیروزه، همسر تیمسار در این باره صحبت‌های جالبی کرده است.

پوستر سریال بوم و بانو

نقش فیروزه در سریال بوم و بانو پیچیده است

شیوا خنیاگر درباره نقش فیروزه و پیچیدگی‌های داستان بوم و بانو به خبرگزاری تسنیم،  تصریح کرد: این سریال مثل خیلی از کارهای سعید سلطانی خوب از آب درآمده و مردم قسمت به قسمت بیشتر علاقه‌مندش خواهند شد. اصولاً خودم در لا به لای این همه پیشنهادهای ضعیفی که می‌شود عاشقِ چنین کارهایی‌ام که ما را به جهان دیگری از تصویر و اتفاقات می‌برد. چقدر کارهای آپارتمانی که حرفی برای گفتن ندارند جز چند دیالوگ و موقعیت؛ اما فضای بکر و داستان‌ها و اتفاقات بعضاً تاریخی با داستان‌هایی عاشقانه و مذهبی بسیار جذاب‌ترند.

 

بیشتر بخوانید: نقد سریال بوم و بانو؛ نقاط قوت یک عاشقانه تاریخی

 

وی افزود: خوشبختانه سعید سلطانی کارگردانی است که به بازیگران اهمیت می‌دهد و مثلِ برخی دیگر نیست که فقط از بازیگر بخواهند جلوی دوربین باشند؛ اینجا سلطانی کاملاً خودش را درگیر مشکلات بازیگر می‌کند.

عکسی از سریال بوم و بانو

سریال بوم و بانو قابل پیش‌ بینی نیست

وی با اشاره به اینکه واقعاً پایان داستان قابل پیش‌بینی نیست، تصریح کرد: "بوم و بانو" جزو سریال‌هایی است که مخاطب با خودش بگوید من می‌دانم آخرِ این داستان چه می‌شود و به کجا می‌رسد. چرا که در "بوم و بانو" اتفاقاتی خواهد افتاد که مخاطب اصلاً انتظارش را ندارد. این گروه یکسال است برای این 38 قسمت همه مشکلات و خطرِ بیماری را به جان خریده‌اند تا این کار به سرانجام برسد. این طور برخورد کردن و زود قضاوت‌کردن خستگی را به تنمان می‌گذارد و این کار حرفه‌ای هم نیست. قصه تازه شروع شده و بگذارید تا به جایی برسد آن‌وقت با دیدِ بازتری ما را نقد کنید.

عکسی از سریال بوم و بانو

شباهت بوم و بانو به سریال‌های دیگر

بازیگر نقش فیروزه سریال بوم و بانو درباره انتقادهایی که به جهت شباهت این مجموعه تلویزیونی به کارهای دیگر می‌شود، خاطرنشان کرد: داستان را که خواندم دوست داشتم، چون مرا هم به جهانی دیگر می‌برد. این انتقادهایی هم که می‌شود خیلی قابل تأملند چون هنوز داستان به جایی نرسیده که بتوان آن را نقد کرد. در برخی فضاها شاید مشابهت‌هایی باشد اما واقعاً نمی‌توان این سریال را با برخی از کارها خصوصاً "هزاردستان" مقایسه کرد. باید صبر کنیم تا قسمت به قسمت جلو برود، هم مخاطب در جریان کاملِ مضمون سریال قرار می‌گیرد و هم اینکه منتقدین به باور می‌رسند چقدر زود قضاوت کرده‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.