2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آخر سریال زمین گرم چه می‌شود؛ آیا علیار و معصومه ازدواج می‌کنند

آخر سریال زمین گرم چه می‌شود؛ آیا علیار و معصومه ازدواج می‌کنند

سرنوشت شخصیت‌های زمین گرم چه می‌شود؟ آیا علیار می‌میرد؟ آیا به زندگی با فروغ ادامه می‌دهد؟ یا ...

دوات آنلاین -سریال زمین گرم توانسته نظر مخاطبان را جلب کند. داستان قوی این سریال  در کنار بازی خوب بازیگرانی مانند صادقی برقعی، مرجان شیرمحمدی، دنیا مدنی و ... در موفقیت این سریال نقش داشته است اما آخر سریال چه می‌شود؟

صادق برقعی در سریال زمین گرم

آیا علیار می‌میرد

برای پایان سریال زمین گرم چند حالت را می‌توان فرض کرد. یکی از این فرضیات این است که علیار به علت بیماری جانش را از دست بدهد. او در تمام مدت سعی می‌کند به وصیت برادر خود عمل کند و در نهایت در شرایطی فوت می‌شود که اطمینان دارد فروغ و فرزندش به زندگی عادی بازگشته‌اند و سر و سامان گرفته‌اند. اما اگر این اتفاق رخ بدهد زمین گرم پایان بسیار تلخی خواهد داشت.

علیار و فروغ در سریال زمین گرم

زندگی فروغ و علیار

ازدواج فروغ و علیار از سر عشق و علاقه نبوده و اختلافات آنها بسیار زیاد است. اگر قرار است این دو به زندگی مشترک ادامه بدهند ما باید شاهد این باشیم که فروغ به تدریج تغییر کند و شبیه علیار شود اما اگر این اتفاق رخ بدهد معصومه چه سرنوشتی خواهد داشت؟

 

فروغ می‌داند حتی اگر تغییر کند باز هم علیار با تمایل خودش با او ازدواج نکرده است.  شخصیت این زن در طول سریال دستخوش تحول می‌شود و به تدریج به سمت اصلاح می‌رود اما باید دید زندگی او و فروغ تا کجا دوام پیدا می‌کند.

دنیا مدنی در سریال زمین گرم

آیا علیار و معصومه به هم می‌رسند

علیار و معصومه یکدیگر را دوست دارند. آنها از کودکی با هم بزرگ شده‌اند و درست زمانی که معصومه موافقت خودش را برای این ازدواج اعلام کرد علیار بحث فروغ را پیش کشید اما نباید اوضاع این طور بماند.

 

ممکن است فروغ خودش برای ازدواج این دو نفر دست به کار شود. در این صورت هم علیار به وصیت برادرش عمل کرده و هم سریال پایانی خوش خواهد داشت. البته به احتمال زیاد معصومه این بار به سادگی راضی نخواهد شد. این احتمال با توجه به این که فروغ و علیار بچه دارند ضعیف است. 

 

همه اینها احتمالا است اما باید دید در ادامه چه اتفاقاتی در سریال زمین گرم رخ می‌دهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.