2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال خواب و بیدار از شبکه آی فیلم؛ بازگشت ناتاشا و اصغر کپک

ساعت پخش و تکرار سریال خواب و بیدار از شبکه آی فیلم؛ بازگشت ناتاشا و اصغر کپک

ساعت‌های پخش سریال خواب و بیدار از آی فیلم و همچنین خلاصه داستان این سریال را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال خواب و بیدار که البته اکثرا آن را با نام شخصیت‌هایش یعنی ناتاشا و اصغر کپک می‌شناسند سریال پرطرفداری است که بار دیگر از شبکه آی فیلم پخش می‌شود. این سریال علاوه بر پخش اصلی دو بار در روز نیز تکرار خواهد شد.

 

مهدی فخیم زاده نویسنده و کارگردان سریال خواب و بیدار است که البته خودش هم در آن در نقش اصغر کپک بازی کرده است. این سریال اولین بار در سال 1381 از شبکه یک پخش شد و بسیار پربیننده بود و هنوز هم خیلی‌ها رویا نونهالی را با نقش او در این سریال یعنی ناتاشا به یاد می‌آورند.

 

خلاصه داستان سریال خواب و بیدار

در این سریال، ناتاشا که یک خلافکار حرفه‌ای است، پس از سال‌ها به ایران برمی‌گردد. او با عبدالله که یک خلافکار سابقه‌دار بوده و مدت زیادی است که خلاف را کنار گذاشته، شروع به سرقت مسلحانه می‌کنند. پس از مدتی پسر عبدالله دستگیر شده و دامادش نیز در سرقتی مسلحانه، توسط پلیس زخمی می‌شود. تا اینکه...

مهدی فخیم زاده و رویا نونهالی در سریال خواب و بیدار

بازیگران سریال خواب و بیدار

مهدی فخیم‌زاده، رؤیا نونهالی، دانیال حکیمی، محمد صادقی، لادن طباطبایی، حبیب دهقان‌نسب، کامران تفتی، اردشیر تفتی، حسین فلاح، متین عزیزپور، لیلا برخورداری، ثریا حلی، اکبر قدمب، میرمحمد تجدد و انوشیروان فاطمی در خواب و بیدار بازی کرده‌اند.

عکسی از سریال خواب و بیدار

ساعت پخش و تکرار سریال خواب و بیدار

سریال خواب و بیدار هر روز ساعت 19 از شبکه آی ‌فیلم پخش می‌شود اما اگر نتوانستید آن را تماشا کنید یا دوست داشتید یک بار دیگر پای این سریال بنشینید می‌توانید منتظر تکرار آن در ساعت‌های ۳ بامداد یا ۱۱ روز بعد باشید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.