2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
بیوگرافی  کامل کامران تفتی بازیگر نقش حنیف در سریال برادر جان

بیوگرافی کامل کامران تفتی بازیگر نقش حنیف در سریال برادر جان

کامران تفتی فرزند اردشیر تفتی بازیگر تلویزیون است. او یک برادر به نام کیوان دارد که متولد 1363 است و در عرصه موسیقی فعالیت میکند.

دوات آنلاین-کامران تفتی بازیگر خوش استایل و جوان سینما و تلویزیون  که در سال گذشته در فصل دوم سریال بی‌ قرار بازی کرده بود امسال در نقش حنیف در سریال برادر جان ظاهر شده است. او  متولد 19 فروردین 1358 و فارغ التحصیل  بازیگری است. او از کودکی  تئاتر را در کنار پدرش آغاز کرد و تا زمان ورود به دانشگاه در کنار تحصیل مشغول به تجربه اندوزی در صحنه ها بود.

 

 کامران تفتی فرزند اردشیر تفتی بازیگر تلویزیون است. او یک برادر به نام کیوان دارد که متولد 1363 است و در عرصه موسیقی فعالیت میکند.

 

او در زمان دانشجویی با کارهای دانشجویی  وارد فضای حرفه ای تئاتر کشور شد و با استادانی چون حمید امجد ، محمد رضایی راد ، محمد چرمشیر ، بهزاد فراهانی  ، قطب الدین صادقی و منیژه محمدی و …. تئاترهایی را  روی صحنه برد و تاکنون اجراهایش  در فضای حرفه ای تئاتر کشور ادامه دارد.

 

هرچند او با سریال میکائیل ساخته سیروس مقدم در تلویزیون خوش‌ درخشید اما گفته‌ می‌شود نقشی که در سریال بی‌ قرار بازی کرده‌ است قطعا فصل جدیدی در بازیگری کامران تفتی در تلویزیون خواهد بود.

 

کامران که مجری‌گری را با برنامه وقتشه آغاز کرد در این عرصه هم بسیار خوب عمل کرد اما همیشه انتقاداتی به او وارد بود و منتقدان می‌گفتند برنامه‌ای که درباره ازدواج و تلاش برای ترویج ازدواج است نباید یک مجری مجرد داشته‌ باشد.

 

در نهایت کامران تفتی در برنامه حالا خورشید اعلام کرد نامزد کرده و به زودی ازدواج می‌کند.

این بازیگر بجز مجری‌گری  در موسیقی هم دستی بر آتش دارد و آلبوم مکث را منتشر کرده‌ است. 

 

کامران فعالیتهای مختلفی در حوزه فرهنگ نیز دارد. او رئیس شورای سیاست‌گذاری ماهنامه تبار نیز هست.

 

مرد پرکار عرصه فرهنگ فردی بسیار شاد و پرانرژی است که آشپزی را خیلی دوست دارد. او می‌گوید: من خیلی فرصت آشپزی ندارم اما وقتی هم فرصت درست کردن غذا داشته‌ باشم غذاهای معمول را درست نمی‌کنم. بیشتر غذاهای من‌درآوردی درست می‌کنم و عاشق این کار هستم. هرچند روابط اجتماعی زیادی دارم اما شخصی درونگرا هستم و بیشتر وقتم را در تنهایی می‌گذرانم و موسیقی گوش می‌کنم چون آرامش زیادی به من می‌دهد. در کنار موسیقی کتاب هم زیاد می‌خوانم و آن را عامل اصلی پیشرفت خودم می‌دانم. با سفر هم میانه خوبی دارم اما نه به اندازه کتاب و موسیقی. با این حال اگر به من پیشنهاد سفر بشود رد نمی‌کنم.

کودک درون کامران همچنان فعال است و خودش این را به وضوح می‌داند و می‌گوید: راستش هنوز هم اگر فرصتی پیدا کنم پلی استیشن بازی می‌کنم و اصلا هم آدم صبوری نیستم. کودک درونم خیلی فعال است. برای به دست آوردن چیزی که می‌خواهم همه تلاشم را می‌کنم و هیچ چیز نمی‌تواند مانعم بشود. از دارو خوردن متنفرم تا جایی که بشود درد را تحمل می‌کنم تا بیماری خودش خوب شود. معتقدم زندگی باید طبیعی باشد. مثلا هیچ وقت برای یک سردرد یا پا درد مسکن نمی‌خورم.

 

کامران ورزش هم می‌کند اما ورزش‌های مورد علاقه‌اش هم مانند شخصیتش پرجنب و جوش است. او مدتها به صورت حرفه‌ای کاراته کار می‌کرد و هنوز هم به تمرین این ورزش ادامه می‌دهد.

 

رنگ مورد علاقه کامران تفتی مشکی است. او بیشتر لباسهایش را مشکی انتخاب می‌کند البته از وقتی در عرصه مدلینگ هم فعال شده‌ است رنگهای دیگر را هم امتحان می کند اما همچنان رنگ مشکی محبوب اوست.

کامران تفتی به لحاظ شخصیتی شباهت بسیار زیادی به پدرش اردشیر تفتی دارد. او تا زمانی که وارد عرضیه بازیگری در تلویزیون و اجرا شود همچنان زیرسایه پدرش بود اما بعد از حضور در تلویزیون شهرتش از پدرش بیشتر شد. او همیشه از پدرش به عنوان اولین استادش نام می‌برد ومی‌گوید تبعیت از پدرش راه پیشرفت را برای او باز کرد.

 

کامران توجه ویژه‌ای به استایلش دارد، او به آرایشگاه خاصی برای کوتاه کردن موهایش می‌رود و در آن آرایشگاه هم فقط یک نفر اجازه دارد موهای تفتی را کوتاه کند. همین حساسیت روی خط ریش و سبیلهایش هم وجود دارد.

 

کامران تفتی از جمله هنرمندانی است که بیتشر از لباسهای کلاسیک و کت می‌پوشد. او تیپ کلاسیک را بسیار می‌پسندد و تقریبا هیچ وقت نمی‌توان او را نامرتب دید. لباسهای او از برندهای مطرح انتخاب می‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.