2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سریال ما چند نفر، ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان، نقد و تعداد قسمت ها

سریال ما چند نفر، ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان، نقد و تعداد قسمت ها

سریال ما چند نفر سریالی جذاب است که تمام اطلاعات لازم درباره آن را به همراه خلاصه‌ای از یک نقد می‌توانید در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین-سریال ما چند نفر که از شبکه آی فیلم بازپخش می‌شود برای طرفداران درام‌های اجتماعی سریالی بسیار جذاب خواهد بود. این سریال به کارگردانی، نویسندگی فیاض موسوی و تهیه‌کنندگی محمد رضایی نخستین بار از شبکه یک پخش شد و آن زمان بیننده زیادی داشت.

مهدی پاکدل در سریال ما چند نفر

خلاصه داستان سریال ما چند نفر

ماجرای چند جوان را روایت می‌کند که با همدیگر یک شرکت نقشه‌کشی و طراحی را اداره می‌کنند. در این بین با خیانت یکی از دوستان شرکت منحل می‌شود و مهندس اصلی شرکت با باطل شدن مدرک مهندسی‌اش چاره‌ای نمی‌بیند جزء اینکه از کشور خارج شود که…

عکسی از سریال ما چند نفر

بازیگران سریال ما چند نفر

مهدی پاکدلشبنم قلی خانی,  افسانه ناصری,  سام درخشانی،  اسماعیل شنگله,  امیررضا دلاوری,  امیرمحمد زند,  برزو ارجمند,  مهدی سلوکی,  زهرا سعیدی,  واختانگ نرسی کرکیا,  بهرام ابراهیمی,  عبدالرضا اکبری,  مژگان غلامی,  علی مردانه,  فرشید زارعی,  تورج فرامرزیان,  رزا آرایش,  سمیرا حسینی,  میثم رازفر,  زهره صفوی,  هایده حائری

عکسی از سریال ما چند نفر

تعداد قسمت‌های سریال

این سریال محصول سال ۱۳۸۵ می‌باشد که در ۲۶ قسمت تهیه شد.

عکسی از سریال ما چند نفر

ساعت پخش و تکرار ما چند نفر

سریال ما چند نفر هر روز ساعت 17 از شبکه آی فیلم پخش می‌شود اما اگر نتوانستید آن را تماشا کنید می‌توانید شاهد تکرار آن در ساعت یک بامداد یا 9 صبح باشید.

عکسی از سریال ما چند نفر

نقدی بر سریال ما چند نفر

محمدتقی فهیم، منتقد سینما، پیشتر در گفت‌گو با ایسنا در نقد این سریال گفته بود:... نویسنده «ما چند نفر» در قسمت‌های اول و دوم از دستمایه‌های خوبی بهره برده است. با دیدن سریال این نکته آشکار می‌شود که نویسنده تنها روی آغاز متن فکر کرده بود؛ چرا که یکی دو قسمت اول خیلی خوب و جذاب بود و به نظر می‌رسید که «ما چند نفر»، شخصیت‌های متنوعی دارد. درابتدا تصورمی‌شد که این سریال در ژانر جوان پسند ساخته می‌شود و قرار است شاهد تماشای اثری باشیم که به موضوعاتی چون اشتغال و فرارمغزها،‌ ازدواج و میراث فرهنگی می‌پردازد و در واقع یک کار اجتماعی به روز است. اما سریال پس از قسمت سوم تغییر جهت داد و وارد گونه آثار پلیسی و جنایی مواد مخدر شد و موضوعات مختلفی در آن گنجانده شد.

 

وی با اشاره به شخصیت‌های «ما چند نفر» اظهار کرد: در قسمت‌های اول چند جوان را می‌بینیم که به نظر می‌آید باید محور قصه باشند و هر کدام ماجرایی را پیش ببرند،‌ اما برخی از آنان در ادامه رها می‌شوند. گویا این شخصیت‌ها جذابیت خود را برای فیلمنامه‌نویس از دست داده‌اند و او نمی‌دانسته است که چگونه باید آنان را هدایت کند بنابراین این ‌کاراکترها را رها می‌کند و سراغ مسایل دیگر می‌رود. فهیم افزود: زمانی که اسم اثری «ما چند نفر» است و قرار است چند نفر از قشر جوان محور قصه باشند برای هر یک از آن‌ها باید شناسنامه و انگیزه و منطق تراشید. اما هیچ یک از این اصول در نگارش فیلمنامه این سریال رعایت نشده است....

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
رسولی 1399/06/31
این سریال عالیه من خیلی دوسش دارم😉😘
هانیه 1399/05/25
سلام.امیدوارم سریالِ خوبی باشه.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.