2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مهدی سلوکی بازیگر نقش محمد فردوس در سریال ستایش 3

بیوگرافی کامل مهدی سلوکی بازیگر نقش محمد فردوس در سریال ستایش 3

مهدی سلوکی از کودکی نقاش قابلی بود تا جایی که نزدیکانش وقتی می‌خواستند در هنر برای او آینده‌ای تصور کنند، او را در جایگاه یک نقاش حرفه‌ای و مشهور می‌ دیدند او بعدها با ادامه رشته در گرافیک نقاش چیره دستی شد و تجربه برگزاری نمایشگاه نیز دارد

دوات آنلاین-مهدی سلوکی بازیگر نقش محمد فردوس، پسر ستایش در سریال ستایش 3 متولد 14 خرداد 1361 در اصفهان،خطاط ،نقاش و مجری تلویزیون است اما همه اینها باعث نشده تا به شهرتی بالا در عرضه هنرپیشگی نرسد و حالا همه او را هنرپیشه‌ای چیره دست می‌دانند.

 

مهدی سلوکی از دوران دبیرستان بازیگری می‌کرد اما اوج شهرتش در سریال نرگس بود و با مرحوم پوپک گلدره بازی کرد. پوپک گلدره در میانه بازی در همان سریال در یک تصادف جان باخت.

بیوگرافی کامل مهدی سلوکی در سریال ستایش 3

پدرمهدی سلوکی  سرهنگ نیروی هوایی و اصالتا تهرانی و مادرش اهل اراک است فقط یک برادر بزرگ تر از خود به نام محمد دارد که از مجریان باسابقه تلویزیون است در هنرستان رشته گرافیک را خواند و در همین مقطع بود که جذب کار تلویزیونی شد

 

او در سال ۱۳۷۹ دیپلم خود را از هنرستان مالک اشتر تهران دریافت کرد.

 

البته در آن زمان همچنان هنرپیشه‌ای موفق بود هرچند هنوز دانشگاه نرفته‌بود. او در ابتدا دوران خدمت سربازی را به پایان رساند و سپس در رشته بازیگری در دانشگاه اراک قبول شد.

بیوگرافی کامل مهدی سلوکی در سریال ستایش 3

مهدی سلوکی  از کودکی نقاش قابلی بود تا جایی که نزدیکانش وقتی می‌خواستند در هنر برای او آینده‌ای تصور کنند، او را در جایگاه یک نقاش حرفه‌ای و مشهور می‌ دیدند او بعدها با ادامه رشته در گرافیک نقاش چیره دستی شد و تجربه برگزاری نمایشگاه نیز دارد

 

مهدی سلوکی بر خطاطی هم مسلط است هنرخط در خانواده سلوکی ارثی است و محمد برادرش و همچنین پدرش هم خطاط هستند. 

 

اولین کار جدی مهدی سلوکی در سریال چراغهای خاموش در ماه رمضان 1380 بود.

بیوگرافی کامل مهدی سلوکی در سریال ستایش 3

او با بازی در سریال نرگس به شهرت زیادی رسید و همین شهرت پله ترقی مهمی برای مهدی سلوکی بود.

 

عاشق رانندگی با سرعت بالاست، به شدت طرفدار تیم پرسپولیس و رئال مادرید است.

 

از بازی برزیل هم خوشش می آید، بهترین دوست فوتبالی اش رو علی انصاریان معرفی میکند بهترین شهر ایران را شیراز و بهترین مقصد برای سفر را شمال می‌ داند

 

از دیگر علاقه‌مندیهای مهدی سلوکی ورزش و به طور خاص بدنسازی است.او به صورت حرفه‌ای بدن سازی می‌کند و بسیار روی بدنش کار می‌کند.

 

او درباره ویژگی‌های خودش می‌گوید:من عموما به دلیل شخصیتم منتظر آرزوهایم یا منتظر چیزی كه میخواهم نمیشوم، من دوست دارم با مسائل مواجه شوم، در كل آدمی نیستم كه چیزی را در دل خودم نگه دارم، همیشه حرفم را می زنم حالا چه در رابطه با مشكلات زندگی باشد، چه در مورد مشورت با دیگران باشد.

بیوگرافی کامل مهدی سلوکی در سریال ستایش 3

 كم سن‌ تر هم كه بودم آنقدر كنجكاو بودم كه همیشه پدر و مادرم مجبور بودند به سوال‌ های مختلف من جواب بدهند و می دانستند كه نمی توانند بعضی از سوال‌ های من را جواب ندهند و اینجوری بزرگ‌ شدم كه هیچ وقت هیچ‌ چیز را در خودم نگه نداشتم اگر عاشق شدم رفتم و گفتم یا اگر نسبت به چیزی عشق نداشتم باز هم گفتم.

 

مهدی سلوکی  با برنامه تلویزیونی نیم‌رخ وارد تلویزیون شد او در سال 93 ازدواج کرد و همچنان عاشق همسرش است. رابطه مهدی سلوکی و برادرش نیز رابطه بسیار خوبی است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
نازنین 1401/03/06
سلام اقامهدی شما عالی هستید امیدوارم موفق باشید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.