2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت 2 سکه طلا

قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت 2 سکه طلا

عامل یا عاملان این جنایت با پیرزن آشنا بوده و به‌عنوان میهمان وارد خانه شده‌اند.

دوات آنلاین-کشف سرنخ‌هایی در صحنه قتل زن 82 ساله از ردپای میهمانی آشنا در این جنایت خبر می‌دهد.

 

به گزارش روزنامه ایران، ساعت 11 شب سه‌شنبه 7 مرداد، کشف جسد زنی 82 ساله در حمام خانه‌اش به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.

 

به دنبال این خبر، بازپرس رحیم دشتبان و تیم تحقیق راهی محل جنایت شدند که طبقه دوم ساختمانی در منطقه نارمک بود. با ورود به خانه آنها با جسد پیرزن داخل حمام در حالی مواجه شدند که با روسری قهوه‌ای رنگش خفه شده بود.

 

متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را حدود دو ساعت قبل از کشف جسد اعلام کردند.از آنجا که درهای ورودی خانه سالم بود و هیچ نشانی از ورود به زور دیده نمی‌شد این فرضیه برای تیم جنایی قوت گرفت که عامل یا عاملان این جنایت با پیرزن آشنا بوده و به‌عنوان میهمان وارد خانه شده‌اند. اما در ادامه بهم ریختگی وسایل خانه و سرقت دو سکه طلا از کمد پیرزن نشان می‌داد که قتل با انگیزه سرقت رخ داده است.

 

دختر مقتول که موضوع کشف جسد مادرش را به پلیس اعلام کرده بود در تحقیقات گفت: مثل هر شب با خانه مادرم تماس گرفتم تا حالش را بپرسم اما تلفن را جواب نداد چون جایی برای رفتن نداشت و می‌دانستم از خانه بیرون نمی‌رود نگران شدم. فوراً به خانه مادرم رفتم و با کلید یدکی که داشتم وارد خانه شدم. با دیدن خانه که بهم ریخته بود نگرانی‌ام بیشتر شد، هر چه مادرم را صدا زدم از او خبری نبود تا اینکه با گشتن یک به یک اتاق‌ها در نهایت جسد مادرم را داخل حمام پیدا کردم.در ادامه تحقیقات نیز همسایه‌ها از شنیدن صدای درگیری در خانه پیرزن خبر دادند و گفتند که صدای داد و فریاد از داخل آپارتمان پیرزن شنیدند اما ناگهان صدا قطع شد و انگار کسی از خانه خارج شد.

 

به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد پیرزن به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه، تحقیق در رابطه با شناسایی افرادی که احتمالاً با پیرزن و خانواده‌اش اختلاف داشتند و درنهایت شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان قتل پیرزن را آغاز کردند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.