2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
ارسال لیست آسیایی دغدغه جدید نمایندگان ایران؛ سرگیجه فرهاد

ارسال لیست آسیایی دغدغه جدید نمایندگان ایران؛ سرگیجه فرهاد

قرارداد اکثر ستاره‌های 4 نماینده ایران در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و مشخص نیست مدیران باشگاه‌ها بتوانند آن‌ها را حفظ کنند به خصوص که برخی از این ستاره‌ها پیشنهاد خارجی دارند.

دوات آنلاین-طبق توافق صورت‌گرفته قرار است ادامه مرحله گروهی و مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 از تاریخ 14 سپتامبر(24 شهریور) تا 29 سپتامبر(8 مهر) به صورت متمرکز برگزار شود. بر اساس برنامه‌ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان داده قرار است از 24 شهریورماه این مسابقات از سر گرفته شود و تیم‌ها به صورت متمرکز به میزبانی یک کشور(قطر) به مصاف رقبای خود بروند.

 

یکی از موضوعاتی که ای‌اف‌سی برای باشگاه‌های آسیایی در نظر گرفته این است که لیست نفرات جدید خود را ارسال کنند تا این امکان برای باشگاه‌ها ایجاد شود تا نفراتی را حذف و نفرات جدیدی را اضافه کنند. در همین راستا نشریه الریاضیه عربستان خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست فدراسیون این کشور برای اضافه کردن بازیکنان جدید 4 نماینده این کشور در لیگ قهرمانان آسیا 2020 موافقت کرده و در ایمیل ارسالی به باشگاه‌ها خواسته شده که لیست آسیایی را تا 19 مرداد ارسال کنند. البته این موضوع به سود باشگاه‌های ایرانی نیست چراکه با افزایش قیمت دلار جذب بازیکن خارجی عملا دیگر به صرفه نیست و بازیکن باکیفیت هم قیمت بالایی دارد.

 

از سوی دیگر قرارداد اکثر ستاره‌های 4 نماینده ایران در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و مشخص نیست مدیران باشگاه‌ها بتوانند آن‌ها را حفظ کنند به خصوص که برخی از این ستاره‌ها پیشنهاد خارجی دارند.

 

در بین 4 نماینده ایران تیم استقلال با توجه به اتمام قرارداد 8 بازیکن تاثیرگذارش در پایان فصل جاری شرایط بغرنج‌تری دارد. البته مدت‌هاست شنیده می‌شود مسئولان باشگاه استقلال کار مذاکره برای حفظ ستاره‌های قراردادتمام را آغاز کرده‌اند اما فعلا هیچ خبری مبنی بر توافق یا عدم توافق طرفین مخابره نشده است. در کنار این اخبار و شایعات گویا مدیران استقلال از فرهاد مجیدی، سرمربی تیم خواسته‌اند لیست نفرات مورد نظرش برای فصل آینده را به باشگاه ارائه دهد تا هرچه سریع‌تر مذاکره با آن‌ها برای تمدید قرارداد صورت بگیرد.

 

این موضوع را احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال در برنامه فوتبال برتر هم رسانه‌ای و تاکید کرد که از هفته آینده طبق لیستی که فرهاد مجیدی ارائه می‌کند مذاکرات با بازیکنان مد نظرش برای فصل آینده آغاز می‌شود تا حداقل قرارداد نفرات کنونی تمدید شود. منتهی مسئله اینجاست که طبق یک قانون نانوشته بازیکنان تصمیم‌گیری برای فصل آینده را به آخر مسابقات جاری موکول می‌کنند و حتی برخی از آن‌ها پس از شروع مسابقات قراردادشان را تمدید یا قرارداد جدیدی امضا می‌کنند.

 

از طرف دیگر کادر فنی استقلال نگران هستند که نام برخی بازیکنان را در لیست بگذارند اما این نفرات جدا شوند و بخواهند در تیم دیگری به میدان بروند. از این رو مسئولان باشگاه استقلال با سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان صحبت کرده تا تکلیف‌شان را بدانند و گویا او هم گفته می‌توانند اسامی جدید اضافه کنند. اما سوال اینجاست وقتی زمان نقل‌وانتقالات اعلام نشده و لیگ در جریان است چطور می‌شود اسم بازیکنی که در باشگاهی دیگر است را به لیست یک باشگاه دیگر اضافه کرد؟

 

منبع: روزنامه خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.