2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
عملکرد فرهاد مجیدی در نقل  انتقالات چگونه است

عملکرد فرهاد مجیدی در نقل انتقالات چگونه است

استقلال در فصل‌های اخیر همیشه از نظر نیروی انسانی تیم بزرگی بوده اما آنچه به استقلال آسیب زده، ناهماهنگی خریدها است.

دوات آنلاین -فرهاد مجیدی هنوز سلیقه خود را در خرید بازیکن، ساختن تیم و بنیان گذاشتن یک تیم در نقل و انتقالات نشان نداده است. فصل گذشته او بعد از استراماچونی فرصت‌هایی برای تغییرات در تیم داشت که منجر به خرید ارسلان مطهری و بودورف شد. ارسلان در استقلال درخشید و یک خرید عالی بود و بودورف به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش و کرونا فسخ کرد و رفت.

 

ایران ورزشی با مقدمه بالا نوشت: خریدهای جدید استقلال سلیقه فرهاد را بیشتر نمایان می‌کند و حتماً در پایان فصل قضاوت درباره کیفیت خریدهای او بخشی از قضاوت درباره کارنامه فرهاد مجیدی خواهد بود. از این رو، وسواس در خریدها برای مجیدی لازم است.

 

خریدهای یک مربی بخشی از توانایی او است. کیفیت خریدها تبحر در انتخاب بازیکن را نشان می‌دهد و بعد عملکرد آن بازیکنان ملاک قضاوت‌ها درباره تبحر مربی است.

 

هدف خرید آرمان رمضانی

دیروز که خبر رسید استقلال با آرمان رمضانی قرارداد امضا کرده، این پرسش ایجاد شد که فرهاد مجیدی چه نقشه‌ای برای ساختن یک مهاجم مؤثر از آرمان رمضانی دارد؟

 

آرمان رمضانی در پرسپولیس هرگز نتوانست جایگاه قابل اعتنایی پیدا کند و سرانجام حضورش در پرسپولیس، جدایی بود. استقلال اما بی‌وقفه آرمان رمضانی را انتخاب کرد. قیمت این خرید البته در بررسی این خرید نکته کلیدی است. اگر او را خریدی برای نیمکت در نظر بگیریم، آنگاه شاید قضاوت متفاوت باشد، البته اگر قیمت گزافی پرداخت نشده باشد.

 

فرهاد مجیدی شاید برای بازی‌هایی که شیخ دیاباته را در اختیار ندارد، بخواهد با آرمان رضایی مدل بازی را بدون تغییر بگذارد اما معلوم نیست در اجرا چه نتیجه‌ای حاصل شود.

 

دستپخت فرهاد مجیدی در فصل آینده

استقلال فصل آینده را اگر دستپخت واقعی مجیدی بدانیم، آن وقت سپردن نقل و انتقالات به فرهاد در فصل آینده، بزرگترین پروژه مربیگری او خواهد بود. تا آن زمان خریدهای دیگر نیز به مرحله بررسی می‌رسند.

 

استقلال در فصل‌های اخیر همیشه از نظر نیروی انسانی تیم بزرگی بوده اما آنچه به استقلال آسیب زده، ناهماهنگی خریدها است.

 

فرهاد مجیدی هنگام جدایی از استقلال در پایان فصل گذشته درباره مدیریت وقت باشگاه گفته بود: «این پلیدی‌ها در استقلال تمام نخواهد شد اما اگر استقلالی واقعی هستید، دفعه بعد لااقل حامی این دروغگوها نباشید. حمایت نادرست باعث شد که استقلال برای دومین سال متوالی توسط دلال‌ها بسته شود و نه سرمربی! باید خطاب به آنها که نگران سوختن من در نیم ‌فصل پارسال بودند، بگویم که نسوختم، عملکرد مناسبی داشتم و اگر توطئه مدیریت نبود، با موفقیت از قطر برمی‌گشتم. حالا هم بعد از نایب قهرمانی در فصل گذشته باید به قهرمانی فکر کرد و امیدوارم هواداران استقلال را به زودی خوشحال ببینم. حرف بعدی من با شما هواداران، به طور مشخص درباره مدیران، معاونان و مشاورانی خواهد بود که در این سال‌ها تیشه به ریشه استقلال زده‌اند و آماده هستم سنگین‌ترین هزینه‌ها را برای حذف این افراد پرداخت کنم. نام‌شان را خواهم برد و رهای‌شان نمی‌کنم.»

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.