2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
حکم مرگ برای قهوه‌چی سلبریتی‌ها

حکم مرگ برای قهوه‌چی سلبریتی‌ها

این مرد شریکش را در جریان یک درگیری با ضربه چاقو کشت.

دوات آنلاین-مرد قهوه‌چی که به دلیل حضور سلبریتی‌ها در قهوه‌خانه‌اش مشهور شده بود، به خاطر قتل شریکش به قصاص محکوم شد.

 

به گزارش روزنامه جام‌جم، مرد 60 ساله سال گذشته در جریان درگیری با شریکش در یک قهوه‌خانه در حوالی تجریش او را با ضربه چاقو کشت. در تحقیقات مشخص شد، این قهوه‌خانه پاتوق سلبریتی‌ها بوده و در فضای مجازی مشهور است.

 

متهم بعد از قتل تسلیم پلیس شد و گفت: من و دوستم مدت‌ها این قهوه‌خانه را شراکتی اداره می‌کردیم و قرار بود او سهم‌اش را به من واگذار کند اما این‌کار را نمی‌کرد. روز حادثه به مغازه آمد و جر و بحث کردیم. یک لحظه کنترلم را از دست دادم و یک ضربه چاقو به او زدم. بعد او را به بیمارستان منتقل کردیم و خودم پشیمان شده و تسلیم شدم.

 

پرونده این جنایت در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد و اولیای‌دم در این جلسه درخواست حکم قصاص کردند.

 

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست ،پرونده برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم پای میز محاکمه قرار گرفت. اولیای‌دم مقتول که همسر و فرزندانش بودند درخواست قصاص کرده و گفتند: اصلا برایمان باورپذیر نیست چون در واقع ما خانه‌یکی بودیم و درخواست قصاص داریم.

 

متهم هم در دفاع از خود گفت: من در یک لحظه آنقدر عصبانی شدم که کنترلم را از دست دادم. یک ضربه چاقو هم بیشتر به او نزدم و با این کار شریکم جانش را از دست داد و هرچه فرزندانش بخواهند قبول می‌کنم و می‌خواهم مرا ببخشند. این کار اعتبارم را در میان سلبریتی‌ها از بین برد.

 

بعد از دفاعیات متهم، قضات وارد شور شده و متهم را به قصاص محکوم کردند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.