2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
زن شوهرکش به دار آویخته شد

زن شوهرکش به دار آویخته شد

متهم: همسرم به من مشکوک شد و مدعی بود که به او خیانت می‌کنم. من و فرزندانم از رفتار‌های شوهرم خسته شده‌ بودیم تا اینکه تصمیم گرفتیم او را به قتل برسانیم.

دوات آنلاین -خانواده‌ای که فرزندشان سه ‌سال قبل با شلیک گلوله همسرش به قتل رسیده بود حاضر به اعلام گذشت از عروس خطاکار نشدند و وی قصاص شد.

 

به نوشته روزنامه جوان بیست و پنجم تیر سال‌۹۶ بود که ساکنان ساختمانی در خیابان سهروردی تهران متوجه صدای شلیک گلوله‌ای در یکی از واحد‌های ساختمان شدند و موضوع را به مأموران پلیس اطلاع دادند.

 

مأموران پس از حضور در محل حادثه با جسد مرد جوانی داخل یکی از واحد‌های ساختمان مسکونی روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله کلت کمری به قتل رسیده ‌بود. بدین ترتیب بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند.

 

ازآنجایی که بررسی‌های تیم جنایی نشان می‌داد زمان حادثه همسر و پسر و دختر مقتول در خانه حضور داشته‌اند سه عضو خانواده به عنوان مظنون این حادثه بازداشت شد و برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفتند.

 

اعتراف به قتل

زن جوان در بازجویی‌های ابتدایی منکر قتل شوهرش شد، اما وقتی با شواهد و مدارک روبه‌رو شد به قتل شوهرش با همدستی پسر و دخترش اعتراف کرد.

 

متهم گفت: همسرم مرد بد‌اخلاق و بدگمانی بود. او همیشه من و فرزندانم را اذیت می‌کرد. مدتی بود او به من بی‌توجه بود و من هم به همین خاطر بیشتر اوقاتم را در فضای مجازی سپری می‌کردم تا اینکه همسرم به من مشکوک شد و مدعی بود که من به او خیانت می‌کنم. من و فرزندانم از رفتار‌های شوهرم خسته شده‌ بودیم تا اینکه تصمیم گرفتیم او را به قتل برسانیم. لحظه حادثه کلت کمری او را که داخل کیف مخصوص نگهداری می‌کرد، برداشتیم و هنگامی که او در خواب بود به طرف او شلیک کردیم. متهمان پس از تحقیقات تکمیلی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند. زن جوان در دادگاه به قتل شوهرش با همدستی فرزندانش دوباره اعتراف کرد، اما دو فرزندش منکر قتل پدرشان شدند و ادعا کردند که هنگام حادثه خواب بودند و مادرشان به تنهایی دست به قتل زده است.

 

بدین ترتیب هیئت قضایی پسر مقتول را از اتهام قتل پدرش تبرئه کردند و همسر وی را به قصاص و دخترش را به پنج‌سال حبس محکوم کردند. حکم قصاص متهم پس از تأیید در دیوان عالی کشور برای سیر مراحل اجرایی حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد.

 

پای چوبه دار

در حالی‌که در این مدت متهم در جلسات صلح و سازش موفق نشده‌ بود از اولیای‌دم رضایت بگیرد بامداد چهارشنبه هفته گذشته در زندان رجایی‌شهر کرج برای اجرای حکم پای چوبه دار حاضر شد.

 

لحظه اجرای حکم هیئت صلح و سازش تلاش زیادی را برای جلب رضایت انجام دادند، اما مادر مقتول اصرار بر اجرای حکم داشت. همچنین متهم که در صحت و سلامت کامل به سر می‌برد به پای مادر مقتول افتاد و درخواست گذشت کرد، اما مادر مقتول باز هم رضایت نداد و در نهایت مادر مقتول عروس خطا کارش را با دستان خود از طریق چوبه‌دار قصاص کرد. اجرای حکم زن جوان در حالی صورت گرفت که پس از آن رسانه‌های معاند خارج از کشور مدعی بودند، متهم قبل از اجرای حکم سکته کرده‌بود، اما قصاص شد.

 

این در حالیست که طبق نظر پزشک زندان و مسئولان دادسرای امور جنایی تهران متهم در صحت و سلامت کامل به سر می‌برده و هنگام اجرای حکم از مادر شوهرش تقاضای بخشش داشته است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.