2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
اعدام جوانی که پدر و نامادر‌ی اش را کشت

اعدام جوانی که پدر و نامادر‌ی اش را کشت

پدرم به من فحاشی کرد که به سویش شلیک کردم. نامادری‌ام با دیدن این صحنه با چوب دستی به من حمله کرد که او را هم به قتل رساندم.

دوات آنلاین -مرد جوان ۷ سال قبل در درگیری پدر و نامادری‌اش را با اسلحه شکاری به قتل رساند. متهم از سوی خواهران اصلی‌اش بخشیده شد، اما برادران ناتنی‌اش برای او درخواست قصاص کردند که چند روز قبل در زندان رجایی شهر قصاص شد.

 

گزارش قتل

به نوشته روزنامه جوان  شامگاه بیست و هفتم بهمن‌سال‌۸۹ مردی از شهرستان سیرجان با اداره پلیس شهرستان بومهن تماس گرفت و اعلام کرد که خواهر و شوهر خواهرش در خانه‌شان به قتل رسیده‌اند. وی گفت: محل زندگی‌ام در سیرجان است، اما خواهرم همراه شوهر و سه‌پسر خردسالش در یکی از روستا‌های شهرستان بومهن زندگی می‌کند. دقایقی قبل پسر ۱۰‌ساله خواهرم در حالی که وحشت زده بود، تلفن مرا گرفت و گفت برادر ناتنی‌اش مادر و پدرش را به قتل رسانده‌است.

 

با اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس به خانه روستایی رفتند که دریافتند، قاتل که مرد جوانی ۳۰‌ساله‌ای است یک روز قبل پدر و نامادری‌اش را مقابل چشمان سه‌برادر ناتنی‌اش به قتل رسانده و اجساد آن‌ها را پس از سوزاندن در گودالی پشت حیاط دفن کرده است.

 

پسر ۱۰‌ساله گفت: برادر ناتنی‌ام یک روز قبل پدر و مادرم را با شلیک اسلحه به قتل رساند و خودش نیز زخمی شد. او اجساد پدر و مادرم را سوزاند و بعد دفن کرد و یک روز هم در خانه ماند تا اینکه ساعتی قبل از خانه ما بیرون رفت و من موضوع را به دایی‌ام خبر دادم. در ادامه مأموران پلیس متهم را که برای درمان زخم پایش به بیمارستان رفته ‌بود، بازداشت کردند.

 

اعتراف به قتل

وی در بازجویی‌ها به قتل پدر و نامادری‌اش اعتراف کرد و در توضیح ماجرا گفت: پدرم مرد بداخلاقی بود و همیشه با تند‌خویی با من و مادرم برخورد می‌کرد. به همین خاطر ۱۲‌سال قبل مادرم از پدرم جدا شد و از آن روز به بعد من همراه سه خواهرم با مادرم زندگی می‌کردیم و پدرم نیز ازدواج مجدد کرد و همراه همسر دومش در یکی از روستا‌های بومهن زندگی می‌کرد.

 

یکسال قبل با دختری ازدواج کردم، اما وقتی فهمیدم مرا دوست ندارد مهریه‌اش را که ۱۱۴‌سکه بود پرداختم کردم و از او جدا شدم. این موضوع تأثیری بدی روی من گذاشت و مرا افسرده کرد تا اینکه پدرم از من خواست مدتی برای زندگی به خانه آن‌ها در روستا بروم. دراین مدتی که خانه آن‌ها بودم او با من بدرفتاری می‌کرد تا اینکه روز حادثه وقتی با تفنگ ساچمه‌ای‌ام از شکار کبک بر می‌گشتم به من فحاشی کرد و بعد هم با داس به من حمله کرد که به سویش شلیک کردم و او به قتل رسید. نامادری‌ام با دیدن این صحنه با چوب دستی به من حمله کرد که با قنداق تفنگ ضربه‌ای به سرش زدم و در همین لحظه تیری ناخودآگاه شلیک شد و به پایم اصابت کرد که عصبانی شدم و او را هم به قتل رساندم.

 

قصاص پایان ماجرا

متهم پس از تحقیقات تکمیلی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. در جلسه دادگاه اولیای‌ دم برای قاتل درخواست قصاص دادند و هیئت قضایی هم متهم را به دو بار قصاص محکوم کردند.

 

رأی دادگاه پس از تأیید در دیوان عالی کشور برای سیر مراحل اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی فرستاده شد. پس از این خواهران اصلی متهم به دادسرا رفتند و برادرشان را بخشیدند، اما اولیای‌دم نامادری برای قتل درخواست قصاص کردند و در نهایت چند روز قبل متهم در زندان رجایی‌شهر کرج قصاص شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.