2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بیوگرافی ساقی حاجی پور بازیگر نقش هدیه در سریال هم گناه

بیوگرافی ساقی حاجی پور بازیگر نقش هدیه در سریال هم گناه

ساقی حاجی پور در اولین تجربه تصویری‌اش در سریال هم گناه خوش درخشید با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین-ساقی حاجی پور بازیگر جوانی است که در سریال هم گناه نقش هدیه را بازی کرده و در این نقش بسیار موفق بوده است. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید:

ساقی حاجی پور بازیگر نقش هدیه در سریال هم گناه

ساقی حاجی پور از روی صحنه تا جلوی دوربین

به نوشته سلام سینما ساقی حاجی پور متولد متولد مهر ماه 1374 است. ساقی حاجی پور برای اولین بار، بازیگری را به صورت جدی در سال 1398 با سریال نمایش خانگی «همگناه» به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی تجربه کرد.

 

او بازیگری را با تاتر شروع کرد و نمایش شربت سینه به نویسندگی و کارگردانی رسول کاهانی اولین تجربه او روی صحنه بود.

ساقی حاجی پور بازیگر نقش هدیه در سریال هم گناه

نحوه انتخاب برای بازی در نقش هدیه در سریال هم گناه

سریال «همگناه» اولین کار تصویری ساقی حاجی پور است و قبل از این کار فقط در تئاتر فعالیت داشته است. ساقی حاجی پور در‎باره‌ی تست بازیگری و حضورش در سریال خانگی «همگناه» گفت: "من طی یک پروسه 3 ، 4 هفته‌ای برای دادن تست‌های مختلف برای نقش هدیه به دفتر می‎رفتم. و تقریبا از بین 80 نفر انتخاب شدم و جزو آخرین نفراتی بودم که برای تست رفته بودم. از آقای کیایی خیلی ممنونم که به من اعتماد کردند چون این اولین کار تصویر من بود و فضای کار یک فضای کاملا حرفه‌ای با آدم‎های حرفه‌‎ای بود و اعتماد به کسی که هیچ تجربه‌ی تصویری ندارد، خیلی سخت است. از اینکه تونستم در تست‌‎ها قبول بشم، خداروشکر می‎کنم."

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی حسین امیدی بازیگر نقش سامان در هم گناه

 

او در ادامه درباره‌ نقش هدیه در «هم‌گناه» افزود: "نقش هدیه برای من خیلی پر چالش بود، سنش از من کمتر بود ولی تجربه‌‎هایی رو داشت که من نداشتم ولی آقای کیایی آنقدر خوب بازیگر رو هدایت می‎کنه که چاره‌ای نداری جز اینکه خوب باشی."

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل روشنک گرامی بازیگر نقش نیکی در  هم گناه

 

کودک همسری از نگاه ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور درارتباط با کودک همسری و اعتراضی که عده‌ای به نقش هدیه و فرهاد در سریال «هم ‌گناه» داشتند، در مصاحبه ای با «فیلیمو» گفت: "این چیزی نیست که از جامعه الانمون جدا باشه یعنی سریال همگناه نه تنها عشق یک دختر کم سن و سال رو به یک مرد مسن نشون می ده بلکه همه ی انواع عشق رو به تصویر می کشه، مثلا یک زن سن بالا عاشق یک پسر کم سن و سال تر از خودش میشه. و این ها مسائلی هستند که در جامعه وجود دارند پس چرا ما نباید ازشون فیلم بسازیم! چرا باید ازشون فرار کنیم!"

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.