2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی حسین امیدی بازیگر نقش سامان در سریال هم گناه

بیوگرافی حسین امیدی بازیگر نقش سامان در سریال هم گناه

حسین امیدی بازیگر جوانی است که کارنامه پرباری دارد. بیوگرافی حسین امیدی بازیگر نقش سامان در سریال هم گناه را در این مطلب بخوانید

دوات آنلاین-حسین امیدی بازیگر ایرانی  متولد دهه شصت است. او که در سریال هم گناه نقش سامان را بازی کرده بازیگر جوانی است که کارنامه پرباری دارد. با بیوگرافی این هنرمند توانا آشنا شوید:

 

تحصیلات حسین امیدی

حسین امیدی که در سریال هم گناه نقش سامان را بازی می کند. مدرک فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس دارد.

 

حسین  امیدی لیسانس بازیگری تئاتر از دانشکده هنر و معماری(1387) و مدرک بازیگری مقدماتی و پیشرفته از خانه تئاتر کرج(1381) دارد. حسین امیدی از سال 1385، عضو انجمن بازیگران خانه تئاتر است.

حسین امیدی

حسین امیدی روی صحنه تئاتر

 وی بازیگری را از تئاتر و اجراهای دانشگاهی آغاز کرد که از کارهای او می‌توان به «چه گورا» به کارگردانی کامبیز اسدی، «عروس,افسوس,کابوس, بلوتوث» به کارگردانی آرش میرطالبی و «ولپن» به کارگردانی مهدی کوشکی اشاره کرد. حسین امیدی جایزه اول بازیگری مرد برای نمایش «عروس,افسوس,کابوس بلوتوث» از جشنواره تئاتر تجربه سال 1387 و دیپلم افتخاربازیگر مرد جشنواره تئاتر فجر سال 1390 برای بازی در نمایش «به مراسم مرگ داداش خوش آمدید» کسب کرد.

 

بازی در فیلم کمدی مطرب یکی دیگر از تجربه های همکاری حسین امیدی با مصطفی کیایی است. حسین امیدی در سریال مطرب بازیگر نقش شهرام راننده تاکسی خانواده ابراهیم با بازی پرویز پرستویی در ترکیه بود.

بیوگرافی حسین امیدی بازیگر سریال هم گناه

حسین امیدی در این فیلم سینمایی با گریم جالبی مقابل دوربین رفت و با بازیگران سرشناسی چون پرویز پرستویی،مهران احمدی، الناز شاکردوست، محسن کیایی و... همبازی بود.

 

حسین امیدی که در سریال هم گناه نیز با برادران کیایی همکاری دارد در این سریال نقش سامان دوست سیما با بازی سوگل خلیق و آرمان با بازی محسن کیایی را برعهده دارد و برای اینکه بتواند به سیما کمک کند مجبور به ازدواج با او می شود و این خود داستان جدیدی را آغاز می کند.

 

نخستین فیلم حسین امیدی

حسین امیدی نخستین بار در سینما حضور یافت و سال 1392 در فیلم شب بیرون به کارگردانی کاوه سجادی‌حسینی بازی کرد. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ساخت ایران 2، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حسین امیدی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون باران کوثری، سهیلا گلستانی، هومن سیدی و سید فرید سجادی‌ حسینی را تجربه کرد.

حسین امید، امین حیایی، محمدرضا گلزار و محسن کیایی

حسین امیدی در سال 1396 با بازی در 2 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم حسین امیدی در این سال، بازیگری در سریال ساخت ایران 2 به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و فیلم چهارراه استانبول به کارگردانی مصطفی کیایی را تجربه کرد.

حسین امیدی و محسن کیایی

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حسین امیدی بازی در سریال ساخت ایران 2 بوده است. حسین امیدی سال 1396 سریال ساخت ایران 2 نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با برزو نیک‌نژاد همکاری داشت. حسین امیدی توانست با بازی در سریال ساخت ایران 2 تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امین حیایی، محمدرضا گلزار، سحر دولتشاهی و سارا بهرامی بر تجارب او افزود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.