2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل روشنک گرامی بازیگر نقش نیکی در سریال هم گناه

بیوگرافی کامل روشنک گرامی بازیگر نقش نیکی در سریال هم گناه

روشنک گرامی بازیگر نقش نیکی در سریال هم گناه به رغم کم کاری کارنامه پرباری دارد، بیوگرافی روشنک گرامی نشان می‌دهد او علاوه بر بازیگری و نوازندگی در طراحی لباس نیز بسیار موفق است.

دوات آنلاین-روشنک گرامی بازیگر جوان سینما  که در سریال هم گناه نقش نیکی را بازی کرده‌ متولد سال 62 در تهران است. با بیوگرافی این هنرمند آشنا شوید.

 

روشنک گرامی سال 85 در دانشگاه آزاد در رشته کارگردانی قبول شد اما این تنها مدرک تحصیلی رونشک نیست او از دانشگاه سوره نیز مدرک مهندسی معماری دریافت کرده‌است.

روشنک گرامی بازیگر نقش نیکی در سریال همگناه

کارنامه بازیگری روشنگ گرامی

روشنک گرامی بازیگری را در سال 91 با بازی در فیلم قاعده تصادف آغاز کرد. این فیلم در جشنواره مورد توجه ویژه قرار گرفت و چندین جایزه برد. او بعد از ان در فیلم های ملبورن(92)، آخرین بار کی سحر رو دیدی(94) خانه دیگری(94) و هلن بازی کرد.

 

او همچنین در سریالهای فاصله‌ها، جنایت و مکافات و گمشدگان نیز ایفای نقش کرده‌است. روشنک گرامی در سریال هم گناه که در شبکه خانگی توزیع شده نیز بازی کرده‌است. او در این سریال نقش نیکی را بازی می کند و نامزد امین یکی از شخصیت‌های اصلی سریال است.

 

 

نوازندگی قبل از بازیگری

روشنک گرامی ،تار، ساکسیفون، عود و پیانو می‌نوازد و یک نوازنده حرفه ای نیز هست مهارت او در طراحی او را به سمت طراحی لباس هم کشانده است اما به عنوان شغل و با هدف کسب درامد اینکار را نمی‌کند.

روشنک گرامی با خانواده اش رابطه خوبی دارد

شهرت روشنک گرامی با سریال گمشدگان رضا میرکریمی بود او در این سریال نقش ترنج را بازی می کرد و بسیار مورد توجه قرار گرفت اما به گفته خودش شهرت او را ترسانده‌است. روشنک گرامی از شهرت فراری است و از اینکه در اینستاگرام مورد توجه قرار می‌گیرد چندان راضی نیست.

 

عشق سرعت در خانم بازیگر

چهره آرام و ملیح روشنک گرامی در نگاه اول او را دختری آرام و بدون دردسر می‌بینند اما در واقعیت او عاشق سرعت است و بارها تصادف کرده‌است. رانندگی با سرعت او همیشه مورد انتقاد مادرش بوده‌است روشنک گرامی می‌گوید هنوز هم مادرش سوار ماشین او نمی‌شود. تصادف شدید او و بستری شدن بلند مدتش در بیمارستان به دلیل این تصادف یکی از حوادثی بود که به خاطر رانندگی با سرعت برایش به وجود آمد.

روشنک گرامی علاوه بر بازیگری نوازندگی هم می کند

رابطه صمیمی با خانواده

بازیگر نقش نیکی در سریال هم گناه رابطه بسیار صمیمی با برادرش دارد و در کارهایی که انجام می‌دهد با برادرش بسیار مشورت می‌کند. روشنک گرامی بازی در سریال گمشدگان را به دلیل اصرارهای برادرش می‌داند و می گوید: کار کردن با رضا میرکریمی برایم بسیار شگفت انگیز بود و من دوست داشتم با او کار کنم و باعث افتخارم بود البته برادرم خیلی به من اصرار کرد که یک سریال بازی کنم و دلیل دوم که پذیرفتم اصرارهای برادرم هم بود.

 

روشنک آرت فشن کار می کند و با اینکه یک طراح لباس حرفه‌ای است اما طراحی‌هایی که انجام می‌دهد برای پوشیدن نیست و هنر مد را دنبال می‌کند تا اینکه به مد به عنوان یک تجارت نگاه کند.

 

او فردی بسیار ساده پوش است و سادگی را بهترین تیپ لباس می‌داند و از پوشیدن لباسهای عجیب و آرایش‌های خاص دوری می کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
فرخنده بانو 1401/06/26
شگفت انگیز مقبول و زیباست. الهی همیشه شاد و سلامت باشر

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.