2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
دام شیطانی دكتر قلابی برای 3 دختر پولدار

دام شیطانی دكتر قلابی برای 3 دختر پولدار

این مرد در نقش خواستگار دختران را اغفال کرده و مورد آزار قرار داده است.

دوات آنلاین-خواستگار شیطان‌صفت كه با معرفی خود به‌عنوان استاد دانشگاه آمریكا، سه دختر پولدار را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، در دام پلیس گرفتار شد. متهم پس از آزار طعمه‌هایش از آنها اخاذی می‌كرد.

 

به گزارش روزنامه جام‌جم، چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به پلیس امنیت استان مركزی با طرح شكایتی، راز اخاذی‌های سیاه خواستگار قلابی‌اش را فاش كرد. دختر جوان در جریان تحقیقات اظهار كرد: دو ماه قبل در یكی از شبكه‌های اجتماعی با پسر جوانی آشنا شدم كه مدعی بود دارای مدرك دكتری است و در یكی از دانشگاه‌های آمریكا تدریس می‌كند. ارتباط ما به صورت اینترنتی ادامه داشت تا این‌كه او از من خواستگاری كرد. در این مدت به او اعتماد كرده و حرف‌هایش را باور كرده بودم. یك روز که به ایران آمده بود از من خواست همدیگر را ببینیم كه قبول كردم. همدیگر را دیدیم و بیشتر عاشق او شدم. ارتباط ما ادامه داشت تا این‌كه از اعتماد من سوء‌استفاده كرد و مرا آزار داد.

 

شاكی ادامه داد: بعد از این اتفاق رفتار او تغییر كرد و به بهانه‌های مختلف از من اخاذی می‌كرد. از اخاذی‌های او خسته شده بودم و به همین خاطر تصمیم گرفتم با مراجعه به پلیس از او شكایت كنم.

 

همزمان با شروع تحقیقات، ماموران با شكایت‌های مشابه رو‌‌به‌رو شدند كه آنها هم در دام خواستگار قلابی گرفتار شده بودند. متهم با معرفی خود به‌‌عنوان ایرانی مقیم آمریكا، ادعا می‌كرد دارای مدرك دكتری است. او طعمه‌هایش را از میان دختران پولدار انتخاب می‌كرد و به بهانه ازدواج اعتمادشان را جلب و بعد نقشه سیاه خود را اجرا می‌كرد.

 

با افزایش شكایت‌ها، تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی استان مركزی به صورت ویژه به پرونده رسیدگی كرده و توانستند هویت واقعی مرد آزارگر را شناسایی كنند. متهم به نام احسان 38 ساله اهل تهران بود و با پرسه‌زنی در فضای مجازی دختران را شكار می‌كرد. دو روز قبل ماموران متوجه شدند او در سطح شهر اراك در حال تردد است كه در عملیاتی غافلگیرانه دستگیرش كردند.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مركزی در این باره به جام‌جم گفت: تاكنون سه دختر با مراجعه به پلیس امنیت از متهم شكایت كرده‌اند. بررسی هر سه شكایت نشان داد متهم خود را دكتری مقیم یكی از ایالت‌های آمریكا معرفی كرده و طعمه‌هایش را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

 

سرهنگ خلجی ادامه داد: متهم از این سه قربانی 50 میلیون تومان اخاذی كرده بود. متهم با اعتراف به جرایمش به مقام قضایی معرفی شد و تحقیقات درباره دیگر جرایم احتمالی او ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.