2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
ردپای مرد آشنا در پرونده جسد زن سوخته

ردپای مرد آشنا در پرونده جسد زن سوخته

مرد مظنون از مدت‌ها قبل با زن میانسال اختلاف داشت. او از زمان قتل فرار کرده است.

دوات آنلاین-تحقیقات پلیس پایتخت درباره جسد زنی سوخته که به همراه دستبند و گردنبند طلا کشف شده با شناسایی یک مظنون که مردی آشنا است وارد مرحله تازه شد.

 

به گزارش روزنامه جوان  ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه صبح روز پنجشنبه ۲۹ خردادماه امسال مأموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس جسد سوخته شده زن میانسالی را زیر پل بزرگراه بابایی تقاطع بزرگراه باقری کشف کردند و موضوع را به قاضی واحدی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند.

 

بررسی ها نشان داد جسد متعلق به زن ناشناسی است که با لباس بیرون به قتل رسیده و در حالی که گردنبند و دستبند و انگشتر طلا همراه داشته جسدش به آتش کشیده شده است.

 

ماموران در ادامه بررسی ها چهار فشنگ جنگی و یک کلت کمری شکسته شده هم در نزدیکی محل حادثه کشف کردند که احتمال می رفت مقتول با همان اسلحه به قتل رسیده باشد.

 

همزمان با ادامه تحقیقات جسد زن ناشناس برای شناسایی هویت به پزشکی قانونی فرستاده شد. بدین ترتیب ماموران پلیس پرونده افراد گمشده را بررسی کردند که دریافتند خانواده‌ای روز حادثه به کلانتری ۰۱ انجریش رفته و اعلام می کنند مادرشان به نام حمیده به طرز مرموزی گم شده است.

 

از آنجایی که مشخصات زن گمشده با مقتول شباهت زیادی داشت ماموران خانواده زن گمشده را به پزشکی قانونی دعوت و آنها هم در پزشکی قانونی جسد مادرشان را از روی انگشتر طلای او شناسایی کردند.

 

رد یک مظنون در قتل زن میانسال

یکی از اعضای خانواده حمیده درباره حادثه گفت: روز حادثه مادرم با مردی به نام فرزین قرار ملاقات داشت تا در باره اختلاف مالی که با هم داشتند، حرف بزنند که پس از خارج شدن از خانه ناپدید شد و ما به کلانتری تجریش رفتیم و اعلام مفقودی کردیم.

 

وی در توضیح ماجرا گفت: مادرم مغازه ای در میدان امام حسین داشت که سال ۹۰ به قیمت یک میلیارد تومان به زنی به نام شهره فروخت. آن زمان شهره مغازه را برای پسرش فرزین که با خواهر یکی خوانندگان معروف پاپ کشور ازدواج کرده بود، خرید و به همین خاطر فرزین چند فقره چک برای خرید مغازه داد و مادرم به آنها اعتماد کرد. آنها مقداری از پول مغازه را پرداخت کردند، اما چک های بعدی آنها وصول نشد و همین موضوع باعث اختلاف مادرم و فرزین شد. مادرم از او در دادگاه شکایت کرد از طرفی فرزین هم به اتهام حمل مواد مخدر در شهرستان ساری دستگیر شد و به زندان افتاد. به همین سبب پرونده شکایت مادرم همچنان باز بود و منتظر بودیم که فرزین از زندان آزاد شود و دادگاه به آن رسیدگی کند تا اینکه مدتی قبل به خاطر بیماری کرونا متوجه شدیم، فرزین با گذاشتن وثیقه از زندان آزاد شده است. پس از این فرزین چند باری با مادرم تماس گرفت و درباره اختلاف مالی شان با هم حرف زدند تا اینکه روز حادثه مادرم به من گفت فرزین با او در حوالی کن سولقون قرار ملاقات گذاشته تا بدهی اش را پرداخت کند. آن روز قرار بود من همراه مادرم به محل قرار بروم اما به دلیلی دیر به خانه رسیدم که خواهرم گفت فرزین به در خانه آمده و مادرم همراه او به محل قرار رفته است. من که نگران مادرم بودم با تلفن همراهش تماس گرفتم اما مادرم جواب نداد و ساعتی بعد هم تلفن همراهش خاموش شد.

 

مأموران پلیس در ادامه با بررسی دوربین های مداربسته دریافتند فرزین روز حادثه با خودروی پژوی همسرش به در خانه مقتول آمده و او را سوار کرده است.

 

بدین ترتیب ماموران برای تحقیق از فرزین راهی خانه او شدند که مشخص شد و پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته است.

بنابراین همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه فرزین به عنوان مظنون در قتل زن میانسال به دستور قاضی واحدی تحت تعقیب قرار گرفت

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.