2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
قتل دختر نوجوان در مزرعه

قتل دختر نوجوان در مزرعه

جسد این دختر در حالی‌که دستانش از پشت بسته شده بود پیدا شد.

دوات آنلاین-رئیس کل دادگستری گلستان، یکی از معاونان خود را مسؤول رسیدگی سریع به پرونده قتل دختر نوجوان در رامیان کرد.

 

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از ساعت ۱۹ و ۲۵ دقیقه شنبه 13 اردیبهشت امسال و به‌دنبال کشف جسدی در زمین‌های زراعی بخش فندرسک شهرستان رامیان آغاز شد. پس از حضور تیم جنایی مشخص شد، جسد متعلق به دختر نوجوانی است که دستانش از پشت بسته شده بود. جسد با صورت روی زمین افتاده بود و بخش‌هایی از بدن مقتول توسط حیوانات وحشی خورده شده بود. با توجه به نحوه رها شدن جسد این احتمال مطرح شد که او را در محل دیگری به قتل رسانده و بعد جسدش را به آنجا منتقل کرده‌اند.

 

سرهنگ مروتی، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در این باره به جام‌جم گفت: با توجه به حساسیت موضوع، راهی این شهر شده و تیمی از کارآگاهان مرکز استان و رامیان تحقیقات برای راز گشایی از جنایت را آغاز کردند. با تحقیقات میدانی و بررسی پرونده افراد فقدانی، هویت مقتول شناسایی شده است. جسد متعلق به دختری 14 ساله و ساکن روستایی در نزدیکی محل کشف جسد است.

 

وی افزود: هنوز علت دقیق مرگ مشخص نشده است. چند فرضیه در این باره مطرح شده و در حال تحقیق در این رابطه هستیم.

 

رئیس کل دادگستری گلستان هم دیروز طی نامه‌ای یکی از معاونان خود را برای پیگیری و رسیدگی به پرونده قتل دختر نوجوان در رامیان مامور کرد. هادی هاشمیان در حکمی به قاضی مزیدی اعلام کرد: خبر کشف جسد دختر 14 ساله با دستان بسته در اراضی کشاورزی اطراف شهرستان رامیان موجب تاثر و تالم شد. به جنابعالی ماموریت داده می‌شود تا درخصوص چگونگی و انگیزه وقوع حادثه با همکاری مسؤولان محلی، بررسی جامع و دقیق انجام شود و اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری عاملان آن انجام دهید و چنانچه در پیشگیری از وقوع حادثه فرد یا افرادی سهل‌انگاری کرده‌اند، مشخص و نتیجه در اسرع‌وقت به اینجانب گزارش شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.