2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آخر سریال بچه مهندس ۳ چه می‌شود

آخر سریال بچه مهندس ۳ چه می‌شود

آیا تکلیف جواد جوادی، زندگی‌اش، ازدواج او و... در فصل سوم مشخص می‌شود یا ادامه داستان را باید در فصلی دیگر تماشا کنیم؟

دوات آنلاین-جواد جوادی یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی است که او را از کودکی تا جوانی‌اش دنبال کرده‌ایم. هر فصل از سریال بچه مهندس جذابیت‌های خاص خودش را داشت و در حالی‌که عده ای نگران بودد فصل سوم این سریال جذابیت کافی را نداشته باشد شاهد هستیم بچه مهندس ۳ نیز بسیار پربیننده شده و همه منتظر هستند ببینند آخر سریال چه می‌شود؟

 

موضوعات زیادی وجود دارد که درباره جواد جوادی باید حل شود. شاید مهم‌ترین موضوع ازدواج جواد و مژگان است. باید بفهمیم بالاخره این دو به هم می‌رسند یا نه؟

 

نکته دوم این است که جواد باید تحصیلاتش را تمام کند و در جایی مشغول به کار شود. آیا او به خارج از کشور می‌رود یا در ایران می‌ماند؟ آیا می‌تواند شغل خوبی پیدا کند؟ آیا نخبه بودن شرایط ویژه‌ای را برایش ایجاد می‌کند؟

عکسی از سریال بچه مهندس ۳

در آخر سریال بچه مهندس 3 جوانی جواد تمام می‌شود

برای فهمیدن جواب سوالات بالا فقط تا پایان همین فصل باید منتظر بمانیم زیرا حسن وارسته، نویسنده سریال بچه مهندس گفته است: در فصل سه داستان جوانی جواد جوادی را بستیم اما این سریال می‌تواند در فصل‌های بعدی هم ادامه داشته باشد.

 

نویسنده سریال بچه مهندس گفت: با توجه به قصه ای که پیش روی مخاطب است ما در پایان بندی فصل سه، قصه جوانی جواد را بستیم و پایان جوانی اش را خواهیم دید. اما باز هم بنا به درخواست مردم و سازمان صداوسیما می توانیم در فصل های بعدی جواد را حتی در سال ۱۴۰۰ هم ببینیم.

 

وی ادامه داد: این سریال با حداقل سلبریتی ها و جوان های گم نام و تازه نام ساخته شد و به نظرم پر قدرت هم حرکت می کند و تا به اینجای قصه برای مخاطب جذاب بوده است.

 

قول و قرار جوادی با مژگان

نویسنده سریال بچه‌ مهندس درباره رسیدن به مفهوم بالاتر عشق در فصل سوم، به تسنیم توضیح داد: عشقی که در فصل دوم ایجاد کردیم برای فصل سوم به آن نیاز داشتیم. زمانی که در 18 سالگی موقع خداحافظی با مژگان، جواد موقع قول و قرار می‌گوید من می‌روم درس می‌خوانم و هدفگذاری‌اش برای همه تلاش‌ها رسیدن به محبوبش است. قرار است در این فصل به مفهوم بالاتری از عشق برسیم؛ البته بیشتر توضیح نمی‌دهم تا قصه‌مان لو نرود.

عکسی از بازیگران سریال بچه مهندس 3

پایان قصه جوادی چه می‌شود

وارسته به حدس و گمانه‌زنی‌های سرنوشت "جوادی" پاسخ داد و گفت: اتفاق خوبی است که مردم کار را دنبال می‌کنند و درباره پایان و نتیجه داستانش گمانه‌زنی می‌کنند. ما هدفمان مانور بر نخبگان و دغدغه‌های جوانان کشور است؛ این سؤال را به وجود آورده‌ایم چرا از نخبه‌های ما در شرکت‌ها، مراکز صنعتی و کارخانجات و ادارات استفاده نمی‌شود؟ این زد و بندهایی که باعث می‌شود نیروهای کاربلد وارد این مراکز و کارخانجات نشوند را در داستان فصل سوم می‌بینید.  فرمول تعلیق و سؤال ایجاد کردن فرمول ساخت سریال است که تماشاگر را پای سریال نگه دارد و ما از این تکنیک استفاه کرده‌ایم.

 

وی افزود: جوادی عاشق رفتن به آمریکا نیست و تنها دلیلش رسیدن به عشقش "مژگان" است؛ با هم قول و قرار گذاشتند و برای این رسیدن می‌جنگد. تا شرایط اقتصادی و یا موقعیت علمی خوبی به دست بیاورد. جواد جوادی را به چه صورت باید به عنوان فردی نخبه نشان می‌دادیم و در قسمت سوم با شائبه جاسوس بودن مواجه می‌شود. تماشاگر با خودش بگوید یعنی جوادی جاسوس شده؟! در قسمت بعدی جوانی را نشان می‌دهیم که به بلوغ علمی و نخبگی رسیده است. نمایش جوانانی‌ ر دنبال می‌کنیم که خیلی جدی‌شان نمی‌گیرند و به این واسطه فرار مغزها اتفاق می‌افتد یا تلنگری می‌زنیم که این جوان با دانش و کاربلد برای اشتغال و شکوفایی استعدادشان کجا بروند. اگر آن استاد دلسوز دانشگاه (فرهاد قائمیان) به سراغشان نمی‌آمد شاید محکوم به آن فرجامی می‌شدند که اکثر نخبگان می‌شوند.

 

آیا جواد جوادی ترور می‌شود

نویسنده سریال "بچه مهندس" در پاسخ به این سؤال که یکی از حدس و گمان‌ها به ترور جوادی اشاره دارد آیا مخاطب باید منتظر چنین تراژدی‌ای باشد، خاطرنشان کرد: مخاطبین باید منتظر بمانند تا داستان جلو برود و حتماً با شگفتی‌ها، سؤالات و آموزه‌هایی مواجه خواهند شد. این حدس و گمان‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که ما در ایجاد تعلیق موفق عمل کرده‌ایم که مخاطب به سمت گمانه‌زنی می‌رود. البته در ادامه داستان مخاطب می‌بیند که ما نقد و هشداری هم به گروهی از نخبگان داریم که طرح‌هایشان را به کشورهای اروپایی می‌فرستند و مبالغ هنگفتی هم پیشنهاد می‌کنند مراقب باشند؛ درست است در آن سوی مرزها شما را برای آبادانی کشور و شهر خودشان می‌خواهند و "امایی" وجود دارد که این را در جریان سریال خواهید دید.

 

فصل 4 سریال بچه مهندس

اگر قرار باشد سریال بچه مهندس فصل چهارم هم داشته باشیم این بار باید شاهد دوران میانسالی او باشیم. جواد به احتمال زیاد تا آن زمان تشکیل خانواده داده و زندگی تازه‌ای را شروع کرده است. البته هنوز ساخت فصل 4 بچه مهندس قطعی نشده و فعلا باید منتظر بمانیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
سعید رضایی آهنگساز بلوار میلیاردی نشینان احمد آباد مشهد 1400/09/25
فیلم خیلی خوبیه من هر شب تماشا می کنم
مرتضی رمضانی 1400/09/21
این سریال قبلا دیدم جواد قرار ازدواج با دختر ریس دانشگاه میزاره اما جواد دچار سرطان خون میشه و دنبال بهم زدن قول قرار ازدواج با دختر ریس دانشگاه بخاطر سرطانش انجام میده و دنبال درمان بیماری سرطانش میره و تو ازدواج با مژگان شکست عشقی میخوره.
افرا 1400/08/04
بدون روزبه حصاری اصن نسازید
نازی 1399/09/29
سلام منم این سریال راخیلی دوست دارم
ناشناس 1399/09/29
سلام منم عاشق این سریال شدم
ناشناس 1399/05/30
خیلی سریال عالی بود لطفا لطفا فصل چهار رو هم بسازید ولی دیگه مزگان رو نشون ندید
ناشناس 1399/03/22
سلام فصل ۴ بچه مهندس را لطفا بسازید
ر 1399/03/22
من عاشق این سریالم و خواهش میکنم سری 4 ان راهم بسازید
ناشناس 1399/03/18
اگه چهار شم ساخته شه عالی میشه👌ممنون میشم که چهار شم بسازید😊 ممنون 😚
ناشناس 1399/03/13
سلام من تشکر میکنم از عوامل بچه مهندس هر کدوم از عوامل بچه مهندس که داره نظرات ما را می خونه یه لطفی در حق ما کنه لطفا فصل ۴ را بسازید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.