2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
ادعای دختر جوان درباره تعرض مرد بدنساز

ادعای دختر جوان درباره تعرض مرد بدنساز

دخترجوان که مدعی است از سوی مرد بدنساز مورد تعرض قرار گرفته از دادگاه درخواست کمک کرد درحالیکه بدنساز مشهور می‌گوید دختر قصد اخاذی دارد.

دوات آنلاین-بدنساز مشهور که متهم است دختری را مورد آزار و اذیت قرار داده‌است درحالی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد که ادعا کرد شاکی به ثروت او چشم دوخته است.

 

 سه ماه قبل دختر جوانی به ماموران پلیس شکایت برد و گفت که از سوی یک فرد بدنساز حرفه‌ای و مشهور مورد آزار قرار گرفته‌است. این دختر به ماموران گفت: سه ماه قبل در مرکزی در شمال شهر تهران با جوانی که اندامی بسیار زیبا داشت آشنا شدم. او خودش را به من معرفی کرد و بعد شماره تماس داد که با او در تماس باشم.

 

او به من گفت می‌خواهد حرفی به من بگوید که زندگی هردوی ما را تغییر می‌دهد. من هم قبول کردم. فردای آن روز با آن مرد قرار گذاشتم و چندباری همدیگر را دیدم او خیلی مرد خوبی بود خوش رفتار بود و مانند مردهایی که در فیلم‌های خارجی هستند با من رفتار می‌کرد. من خیلی از او خوشم آمده بود و عاشقش شده‌بودم. ضمن اینکه او هم به من گفته بود که من را دوست دارد.

 

مدتی قبل او من را به خانه‌اش دعوت کرد و گفت که می‌خواهد من را با چند تن از دوستانش آشنا کند من هم قبول کردم و به خانه‌اش رفتم اما وقتی وارد خانه شدم دیدم کسی در خانه نیست مرد زیبایی کار من را مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد از من خواست که از اوشکایت نکنم چون تصمیم دارد با من ازدواج کنم. این اتفاق به شدت من را تحت تاثیر قرار داد  و وقتی که با مادرم و پدرم درمیان گذاشتم آنها نیز خیلی ناراحت شده‌اند.

 

دختر جوان گفت: من تصمیم گرفتم شکایت کنم چون این مرد زندگی من را نابود کرده‌است.

 

با توجه به اینکه پزشکی قانونی رابطه را مورد تایید قرار داده بود. متهم شناسایی و بازداشت شد.

 

او در تحقیقات گفت: این دختر دروغ می‌گوید او خودش خواست با من دوست شود و رابطه برقرار کند و حالا به دروغ ادعای کذب می‌کند.

 

بعد از تکمیل تحقیقات متهم در شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران پای میزمحاکمه رفت.

 

شاکی قصد اخاذی دارد

متهم گفت: من اتهام را قبول ندارم. البته من می‌خواستم با این دختر ازدواج کنم اما به دلیل اختلافات اساسی که با هم داشتیم پشیمان شدم. من به او گفتم نمی‌خواهم ازدواج کنم با اینکه در مدتی که با هم بودیم من خیلی با او خوش رفتار بودم اما وقتی گفتم نمی‌خواهم با او ازدواج کنم او عصبانی شد.

 

متهم گفت: بعد از جدایی من با دختری آشنا شدم که پزشک است و در لندن زندگی می‌کند چند روز مانده بود که من به لندن بروم و ازدواج کنم که این دختر از من شکایت کرد و متوجه شدم برایم پاپوش درست کرده‌است وقتی از او خواستم این بازی را تمام کند از من درخواست 100 میلیون تومان پول کرد و گفت که فقط در صورت دریافت پول حاضر است شکایتش را پس بگیرد. او می‌داند من فرد ثروتمندی هستم و قصد اخاذی دارد.

 

دختر جوان به این گفته‌ها اعتراض کرد و گفت: پدر و مادرم خیلی ناراحت هستند آنها شرایط سختی دارند و زندگی من را تباه شده می‌بینند. من نمی‌دانم چطور باید آینده‌ام را بسازم و این مرد حالا هم آینده‌ام را خراب کرده و هم تهمت می‌زند.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.